جدیدترین درمان کک و مک در تبریز

جدیدترین درمان کک مک

کک و مک

کک و مک نقاط كوچک قهوه‌ای رنگی است كه اغلب در ناحیه صورت افراد، با پوست‌های روشن ایجاد می‌شود.

اغلب افرادی که به کک و مک مبتلا هستند روشهای زیادی برای درمان آن تجربه کرده‌اند.

ازجمله این روشها می‌توان به لایه برداری نقطه‌ای، استفاده از كرم‌های بیرنگ كننده، لایه برداری شیمیایی كل صورت و کرایوتراپی اشاره کرد.

اشکال اغلب روشهای ذکر شده این است كه کک و مک را كمرنگ می‌كنند ولی توانایی محو كامل آن را ندارند، از طرف دیگر درمان کک ومک با این روشها موقتی بوده و پس از مدتی کک ومک‌ها برمی‌گردند. اما روش جدیدی كه با موفقیت زیادی همراه است، از بین بردن موضعی کک و مک توسط لیزر Laser Freckle Removal یا ( LFR ) است .

 

مزایای درمان کک و مک با لیزر

مهمترین مزیت روش درمانی لیزر این است که اشعه لیزر فقط بر روی کک و مک متمركز است و به سایر نواحی پوست تابیده نمی‌شود. همین ویژگی باعث می‌شود لیزر و بدون عارضه باشد. از طرفی در روش LFR بیمار پس از انجام لیزر می‌تواند بلافاصله به سركار برگردد و لزومی به ماندن در خانه بدلیل مراقبت از آفتاب وجود ندارد .

تنها كاری كه لازم است بیمار پس از برداشت کک و مک با لیزر انجام دهد استفاده مداوم و مكرر از كرم ضدآفتاب است.

از مزایای دیگر برداشت کک و مک با لیزر این است كه تنها یك جلسه لیزر برای از بین بردن تمامی کک و مک‌های فرد كافی است.

این مسأله به معنی رفع کامل کک ومک‌ها با صرف حداقل هزینه و وقت بیمار است. در ضمن انجام لیزر برای کک و مک بدون درد است و حتی استفاده از بیحسی موضعی نیز لازم نمی‌باشد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *