لیفت پیشانی در تبریز

لیفت پیشانی در تبریز

لیفت پیشانی چیست؟

گذشت زمان و بالا رفتن سن معمولا در افراد با نشانه هایی همراه است که یکی از ان نشانه ها پیر شدن پوست صورت افراد می باشد .

پیری در صورت بصورت چین و چروک های زیر جلدی خود را نشان می دهد . یکی از ناحیه های صورت که این چین و چروک ها در ان بیشترخودنمایی می کند پیشانی افراد می باشد .

افراد برای بازگرداندن جوانی و شادابی پوست می توانند از لیفت پیشانی استفاده کنند .

لیفت پیشانی یا بالا کشیدن پوست به این معنا است که پزشک متخصص با کشیدگی که در پوست ایجاد می کند سبب می شود تا شادابی و طراوت به ان بازگردد . البته لیفت پیشانی فقط برای افراد مسن کارایی ندارد بلکه حتی جوانانی که پیشانی کوتاه دارند و یا ابروهای پایین دارند نیز می توانند از این روش برای بالاکشیدن ابروهای خود و فاصله ایجاد کردن بین چشم و ابرو استفاده کنند .

لیفت پیشانی

عمل لیفت پیشانی توسط پزشک متخصص زیبایی و در طی بیهوشی کامل انجام می شود .

در این روش ابتدا در یک جلسه ، پزشک با معاینه دقیق اجزای صورت فرد ارزیابی لازم را بعمل می اورد و روش مناسب برای این کار را انتخاب می کند تا با انجام ان به دیگر اجزای صورت خللی ایجاد نشود. حتی می شود این عمل بالا کشیدن پوست راهمزمان با سایر جراحی های صورت انجام داد و هیچ مشکلی برای فرد نداشته باشد .

بعد از بیهوشی کامل پزشک برشی بر روی پیشانی فرد ایجاد می کند در محل رویش موها و از ان ناحیه پوست را از استخوان جدا می کند . عضلات پایین کشنده ابروها را خارج می کند و پوست را می کشد .بعد از میزان کشیدگی لازم مجددا پوست را به استخوان می دوزد و اضافه ان را برش می دهد .

به دلیل اینکه محل برش از ناحیه رویش مو می باشد با رویش مجدد موها اسکار ناشی از ان کاملا محو می شود و خللی به زیبایی فرد وارد نمی کند .

بعضی از متخصصین به روش اندوسکوپیک نیز این عمل را انجام می دهند به طوری که در ان یک میله که دوربین دارد به زیر پوست وارد می کنند و از طریق ان ارزیابی لازم به عمل می اید و پزشک به راحتی می تواند محل برش را تنظیم کند و بعد از برش پوست از استخوان مجدد همان کارها را انجام دهد .

بعد از جراحی لیفت پیشانی باید مراقبت هایی توسط فرد انجام شود که در زیر انها را ذکر می کنیم .

 جهت مشاوره رایگان و انجام لیفت پیشانی در مرکز زیبایی تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های بعد از عمل لیفت

  • به دلیل تورم و التهاب بیمار باید از کمپرس یخ به مدت دو روز حداقل استفاده کند و حدالامکان در زمان خواب زیر سر خود را بالا نگه دارد.
  • به مدت سه روز کامل فرد باید استراحت مطلق داشته باشد و به صورت طاق باز دراز بکشد .
  • فرد تا 24 ساعت بستری می باشد و تحت مراقبت پزشک .
  • بیمار حداقل یک هفته نمی تواند بعلت وجود پانسمان و میله های ریز داخل پیشانی استحمام کند .
  • بعد از جراحی لیفت و از بین رفتن اثار بیهوشی فرد دچار درد می شود که برای ارام کردن این درد در طی یک هفته اول فرد می تواند فقط از استامینوفن استفاده کند .
  • تا یک هفته حق استفاده از لوازم ارایش را ندارد .

با رعایت تمام مواردی که در بالا ذکر شد بهبود کامل صورت ممکن است حداقل یک ماه طول بکشد و نتایج ان نیز حتی می تواند متفاوت باشد و در بعضی از موارد می تواند رضایت فرد را به همراه نداشته باشد .

بعد از عمل جراحی لیفت ممکن است تا چندین ماه در نواحی پیشانی بی حسی احساس کنید که به مرور زمان بر طرف می شود .

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *