۷ تا از رایج ترین مدل های تزریق ژل لب


تزریق ژل لب

این روزها شاهد مدل های تزریق ژل لب هستیم که هر کدام از این مدلها دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد. در واقع حجیم بودن لب ها می تواند در زیبایی چهره افراد تاثیر بسیار مطلوبی بگذارد.

با پیشرفت علم و دانش پزشکی امروزه انواع مدل های تزریق ژل لب در کلینیک های تخصصی و توسط پزشک انجام می شود.

نه تنها قشر جوان بلکه افراد مسنی که بر اثر افزایش سن حجم لب های خود را از دست داده اند، می توانند با تزریق ژل لب زیبایی خود را مجددا به دست آورند. مدل های تزریق ژل لب بر اساس ویژگی های طبیعی لب هر فرد متفاوت خواهد بود.

با استفاده از روش های مختلف حجیم سازی و تزریق ژل لب انجام می شود. علاوه بر اینکه شما باید تزریق ژل لب را به دست یک پزشک ماهر و متخصص بسپارید، باید هنر و سلیقه پزشک را نیز در نظر بگیرید.

در کنار حرفه، هنر نیز بسیار مهم است؛ به خصوص در مورد عضو مهم صورت که لب می باشد. شما می توانید با مشورت پزشک و تصمیم گیری در مورد مدل های تزریق ژل لب، یک مدل را انتخاب کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با جزییات تزریق ژل لب و انواع مدل های تزریق آشنا کنیم. این حق مسلم شماست که قبل از انجام هرگونه اقدامی برای چهره تان اطلاعات کافی در مورد جزییات آن داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فرآیند تزریق ژل لب

امروزه تزریق ژل لب را می توان یکی از محبوب ترین اقدامات زیبایی برای صورت دانست. لب های خوش فرم و برجسته تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارند.

بسیاری از کسانی که قصد دارند تزریق ژل لب انجام دهند، همواره این استرس و نگرانی را دارند که طی فرآیند تزریق ژل چه اتفاقی می افتد؟ و یا این ژل دقیقا چیست و چه کاری در بدن انجام می دهد؟ به طور کلی این سوالات در ذهن تمام افرادی که قصد انجام این کار را دارند، نقش می بندد.

منظور از ژل لب، یک ماده خاص و طبیعی به نام هیالورونیک اسید (HA) است. اصلا جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا این ماده به طور طبیعی در بدن نیز یافت می شود.

مدل های تزریق ژل لب با استفاده از هیالورونیک اسید بسیار طبیعی تر خواهند بود. علاوه بر آن مزیت هیالورونیک اسید این است که باعث می شود جذب آب بیشتری در بدن به وجود بیاید، حتی بیشتر از وزن هیالورونیک اسید.

شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا با افزایش سن حجم لب ها کاهش پیدا می کند؟ به طور طبیعی زمانی که سن رو به افزایش است، هیالورونیک اسید طبیعی موجود در بدن توانایی اتصال خود با آب را از دست می دهد و در نتیجه جذب آب کمتری در بدن اتفاق می افتد.

دقیقا علت کاهش حجم لب در سنین بالا همین موضوع است. بنابراین با توجه به وجود چنین فرآیندی در بدن افراد سالخورده تزریق هیالورونیک اسید به لب های این افراد امکان پذیر نیست و فقط برای قشر جوان توصیه می شود. تزریق هیالورونیک اسید باعث برجسته سازی و فرم دهی لب های افراد جوان می شود.

۷ مدل تزریق ژل لب

تزریق ژل لب می تواند فرم و شکل ظاهری لب ها را به شدت تغییر دهد. با توجه به ویژگی های طبیعی لب، یکی از انواع مدل های تزریق ژل لب برای فرد انتخاب می شود.

شما می توانید با مشورت پزشک و تصمیم گیری در مورد فرم لب دلخواهتان یکی از مدل های تزریق ژل لب را انتخاب کنید.

قبل از انتخاب و تصمیم گیری در مورد مدل تزریق، باید توجه داشته باشید که چه مدل تزریق ژل برای لب های شما مناسب است و با چهره شما بیشترین تناسب را دارد.

۱- مدل ژل لب قلبی

مدل قلبی یکی از تکنیک های پرطرفدار تزریق ژل لب است. در این مدل فرم زیبا و زنانه ای به لب ها داده می شود. به طور کلی تزریق ژل لب به روش قلبی کمی حرفه ای تر و دقیق تر از سایر روش ها انجام می شود.

مدل قلبی با برجسته سازی و فرم دهی خاصی که برای لب ها ایجاد می کند، امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. اکثر خانم هایی که فرم لب های آنها بیضی شکل است می توانند با تزریق ژل به روش قلبی فرم زیبا و بسیار طبیعی به لب های خود بدهند.

از مزایای تزریق ژل به روش قلبی می توان به فرم طبیعی و لبخندهای بسیار زیبا پس از تزریق اشاره کرد.

۲- مدل ژل لب روسی

در مدل روسی قسمت بالایی لب ها دقیقا مانند قلب به یکدیگر نزدیک می شوند و فرم عروسکی شکلی به خود می گیرند.

در این روش حجیم سازی و برجسته سازی لب فقط قسمت بالایی و مرکز لب حجیم می شود و سایر قسمت های لب به مقدار کمی حجیم می شوند. مدل روسی یکی دیگر از مدل های پرطرفدار است.

زیرا در این مدل لب ها فرم غیر عادی و غیر طبیعی به خود نمی گیرند و بیش از اندازه حجیم نمی شوند. در مقایسه با مدل قلبی باید بگوییم لب های روسی حجم کمتری دارند و طبیعی تر هستند.

 

نکته ای که جالب است بدانید این است که در تکنیک روسی برخلاف سایر تکنیک ها مدل تزریق ژل لب به صورت عمودی و از قسمت بالای لب انجام می شود.

در این روش تزریق از داخل به بیرون انجام می شود. تقریبا برای تزریق به روش روسی ۳۰ ال ۴۵ دقیقه زمان لازم است و پس از تزریق تقریبا بین ۱۲ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

طی این مدت شما باید هر ۶ الی ۹ ماه یکبار برای ترمیم به پزشک مراجعه کنید.

3-مدل ژل لب عروسکی یا باربی

حتی نام این مدل نیز جذب کننده است. مدل عروسکی یا باربی از لب های شما یک لب عروسکی شکل می سازد. در این مدل تزریق ژل لب به این صورت است که لب های پایینی از لب های بالایی حجیم تر خواهند بود و قسمت بالایی و ۷ شکل لب شما مقداری حجیم می شود.

مدل باربی یکی از مدل های بسیار جذاب و خیره کننده است. پس از تزریق ژل لب به تکنیک عروسکی چهره شما دقیقا مانند یک عروسک جذاب و خیره کننده می شود و شادابی و جوانی بیشتری در چهره شما ایجاد می شود.

۴- مدل ژل لب طبیعی

مدل تزریق ژل لب به روش عروسکی، روسی و یا قلبی تغییر بسیار زیادی در چهره افراد به وجود می آورد. در این میان کسانی هستند که از فرم لب های خود و نازکی آنها ناراضی اند، اما در عین حال نمی خواهند چهره شان از فرم طبیعی خود خارج شود.

تزریق به روش طبیعی کاملا مناسب این افراد است زیرا تغییر زیادی در فرم لب هایشان ایجاد نمی کند اما در عین حال باعث خوش فرم شدن لب ها می شود.

۵- مدل ژل لب فانتزی

در مدل فانتزی لب ها به طور کلی از حالت طبیعی و عادی خود خارج می شوند و فرم فانتزی به خود می گیرند. در تکنیک فانتزی لب ها به طرز چشمگیری حجیم می شوند.

اکثر کسانی که تزریق به روش فانتزی را انتخاب می کنند، سایر اعضای صورتشان مانند گونه و چانه را نیز به فرم فانتزی در می آورند.

۶- مدل ژل لب چاک دار

در مدل چاک دار، در قسمت مرکزی لب پایین چاک و یا خط ایجاد می کنند تا حجم دو طرف لب پایین بیشتر دیده شود.

از مزیت تزریق ژل لب به روش چاک دار می توان به لبخندهای بسیار زیبا اشاره کرد. این روش فرم و ظاهر بسیار خاص و متفاوت به لب ها می بخشد.

۷- مدل ژل لب هالیوودی

مدل هالیوودی یکی از مدل های پرطرفدار است. در این مدل که الهام گرفته از ستاره های سینما و هالیوود است، هر دو لب بالا و پایین به یک اندازه حجیم می شوند.

پس از تزریق ژل به روش هالیوودی تمام تمرکز و توجه به سمت لب های شما خواهد بود. در این روش فقط برجسته سازی و حجیم سازی لب ها مد نظر است و به طور کلی فرم لب از سایر اجزای صورت جذب کننده تر است.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *