کاشت مو به روش سیفر SAFER

کاشت مو به روش میکروگرافت

علل ریزش مو

ریزش مو مشکلی شایع در ظاهر و زیبایی افراد در سر تا سر دنیا می باشد که آقایان و خانم های زیادی به آن دچار میشوند.
ریزش ها علت و شدت متفاوتی دارند ، از شایع ترین ریزش ها که آسیب زیادی در افراد ایجاد میکنند میتوان به ریزش ارثی و ریزش های شدید اشاره کرد که توسط درمان های دارویی و مراقبتی درمان نمیشوند و تا سال های گذشت هیچگونه درمانی برای این ریزش های شدید وجود نداشت اما با پیشرفت علم در این روز ها شاهد روشی عالی برای درمان رشد طبیعی موها می باشیم که کاشت مو می باشد و با روش های مختلف و تکنیک های متفاوت خود منجر به رشد طبیعی موها به صورت دائمی می شود

کاشت مو

کاشت مو روشی است که بدون نیاز به جراحی و خونریزی و بی هوشی میتواند با برداشت فولیکول موهای خود شخص و سپس کاشت آن ها بر سر منجر به رشد دائمی موها شود.
همانطور که گفته شده است این روش تکنیک های مختلفی را به خود اختصاص داده است که دارای دستگاهای مختلف بوده و نحوه برداشت و کاشت فولیکول ها در هر روش متفاوت می باشد .

کاشت مو به روش سیفر

یکی از روش های کاشت مو ، کاشت مو سیفر می باشد که کمتر اسم آن به گوش میرسد اما کسانی که قصد انجام کاشت مو را دارند ممکن است به این گزینه نیز برخورد کنند.

همانطور که میدانید کاشت مو نیازمند برداشت فولیکول ها از بانک موی قوی و سپس کاشت آن ها به محدوده خالی از موی سر می باشد حال هر تکنیک میتواند به طور خاصی اقدام به برداشت و کاشت فولیکول ها کند که این تفاوت سبب تفاوت در نتایج می شود.

در روش کاشت مو سیفر درمان به روش الکتروپنوماتیک صورت می‌پذیرد که دخالت دست در این روش پایین بوده برداشت توسط پانچ انجام شده و کاشت نیز به همین طریق می باشد برای درمان از این طریق ممکن است شاهد چند جلسه درمان باشیم چرا که مقدار برداشت فولیکول و کاشت آن ها چندان چشمگیر نبوده و نتایج درمان غیر قابل پیشبینی می باشد این روش میتواند منجر به ایجاد اسکار بر پشت سر و یا برداشت به صورت غیر اصولی سبب خالی بودن پشت سر موهای افراد شود که به همین دلایل این روش منسوخ شده و در کلینیک های حرفه ای انجام نمی شود و بهتر است افراد روش برتر کاشت مو را برای خود انتخاب نمایند.

 

روش برتر کاشت مو

کاشت مو به روش sut بهترین روش کاشت مو بوده که این روش ارائه شده کاشت مو می باشد و با رعایت کلیه استاندارد های لازم و رفع کلیه نواقص توانسته است مورد توجه متخصصین قرار گیرد و بهترین روش کاشت مو شناخته شود که در مراکز تخصصی و مهم کاشت مو در جهان مورد استفاده قرار میگیرند.

کاشت مو sut تنها در کلینیک های فوق پیشرفته اجرا میشود این روش برای درمان نیازمند بی حسی موضعی می باشد تا افراد در هنگام درمان درد را احساس نکنند که مقدار برداشت بسیار زیاد تر از سایر روش ها خواهد بود و سپس پس از جدا سازی فولیکول ها نوبت به کاشت فولیکول ها توسط سوزن می باشد ، کاشت مو با تراکم بالا به صورت اصولی با رعایت حفظ جهت رویش موها انجام میگیرد تا طبیعی ترین حالت را داشته باشد.

این روش نیازی به بخیه و برش سر نداشته و بدون ایجاد اسکار و خونریزی با نتایج عالی سبب رشد مجدد موها با تراکم بالا و ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی برای افراد میشود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *