لیفت سینه با نخ در تبریز

بهترین روش لیفت سینه

لیفت سینه با نخ

برای خانم ها معمولا زیبایی و تناسب اندام یکی از مسائل و دغدغه های مهم زندگی محسوب می شود و همیشه به دنبال راهی برای رسیدن به تناسب اندام هستند.

یکی از مهمترین شاخصه اعضای بدن خانم ها، زیبایی بافت سینه آن ها است که در افزایش زیبایی و اعتماد به نفس آنها نقش بسزای دارد.

در برخی از خانم ها به سبب گذر عمر و پیر شدن ویا عواملی نظیر بارداری، شیردهی، کاهش یا افزایش وزن و ژنتیک، پوست بدن جوانی و شادابی خود را از دست می دهد.

این مشکل بر روی بافت سینه نیز تاثیر می گذارد و سبب شل شدن و افتادگی و در نتیجه شکل نامناسب سینه ها می شود.

یکی از روش های بالا بردن سینه برای رفع افتادگی و شلی آن، لیفت سینه با نخ است که نسبت به روش های دیگر دارای نتایج موفق تر بوده و کم تهاجمی تر می باشد.

لیفت سینه با نخ

در این روش ابتدا متخصص زیبایی نواحی مورد نظر برای لیفت را علامت گذاری کرده و سپس با کمک سوراخ هایی که در پوست ایجاد می کند نخ های مخصوصی را در بافت سینه قرار می دهد سپس توسط آنها کشش و لیفت سینه مورد نظر را در بافت سینه انجام می دهد.

جنس این نخ ها از موادی تشکیل شده است که هیچ گونه حساسیت و عفونتی برای فرد ایجاد نمی کند و با بدن سازگاری کامل دارد.

معمولا در “عمل لیفت سینه با نخ“ برش های ایجاد شده برای عبور نخ ها بسیارریز است و اسکار ناشی از آن ماندگار نمی باشد .

توجه: در کل لیفت با نخ جزو بهترین روش ها برای بالا کشیدن سینه است و کمترین عوارض را به همراه دارد.

 جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت لیفت سینه در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *