لیزر اربیوم یاگ در تبریز


لیزر اربیوم یاگ

لیزر اربیوم نیز یکی از انواع لیزرهای پوست است که مؤثر بر چین و چروک‌ها، جوانسازی و درمان بسیاری از ضایعات پوستی می‌باشد.

این لیزر نسبت به برخی از روشهای دیگر جوانسازی، با عوارض کمتری همراه است.

در این بحث می‌توانید اطلاعاتی در ارتباط با عملکرد لیزر اربیوم و نتایج این متد درمانی کسب نمایید. با این وجود، بهترین روش برای انتخاب لیزر مناسب پوستتان مشاوره با یک متخصص پوست است.

 

جهت مشاوره رایگان و انجام لیزر در مرکز زیبایی تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

لیزر اربیوم چیست؟

لیزر اربیوم، ابزاری قدرتمند و مؤثر در رفع بسیاری از مشکلات پوستی و جوانسازی می‌باشد؛ که هدف آن برداشتن لایه‌ بیرونی پوست با استفاده از انرژی است.

لیزر اربیوم با تولید انرژی حرارتی در پوست نواحی مورد نیاز، عمل بازسازی و لایه برداری پوست را انجام می‌دهد.

اساس کار لیزر اربیوم تبدیل انرژی لیزر به انرژی حرارتی در نقاط کنترل شده است. به طور کل فرسایش پوست با اغلب لیزرها، مانند لیزر اربیوم، برتری‌هایی نسبت به سایر روشهای لایه برداری دارد.

لیزر اربیوم با برداشتن یک لایه از پوست کار خود را انجام می‌دهد. این ابزار می‌تواند تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی ناشی از تابش آفتاب و بسیاری دیگر از عوارض ناخوش آیند پوست را درمان یا بهبود بخشد و در کاهش چین و چروک‌های پوست مؤثر باشد.

همچنین از این لیزر در جهت روشن سازی پوست و کم رنگ کردن خال‌ها نیز استفاده می‌شود. به عبارت بهتر، لیزر اربیوم ابزاری مفید و بی‌خطر برای درمان انواع مختلف ضایعات پوستی مانند خال‌ها، زگیل‌ها و … محسوب می‌شود؛ و همچنین به عنوان روشی برای جوانسازی پوست نیز به کار گرفته می‌شود.

در بازسازی پوست با لیزر اربیوم از اشعه‌ای استفاده می‌شود که پالس‌­های کمی از نور را با انرژی بالا ارسال می­‌کند. این انرژی توسط آب و مواد موجود در پوست جذب می‌شود.

نور به انرژی گرمایی تغییر کرده و گرما سطح نازک پوست را، لایه به لایه، از بین می­‌برد (تبخیر می­‌کند). پس از آنکه آسیب‌های اندک لیزر اربیوم بهبود یافت و دوره نقاهت آن طی شد، پوست جدید رشد می‌کند و جایگزین پوست آسیب دیده­‌ای که با لیزر لایه برداری شده است، می‌شود.

لیزر اربیوم با هدف جوانسازی برای چه کسانی مناسب است؟

متقاضیان جوانسازی پوست با لیزر اربیوم، کسانی هستند که به دنبال اصلاح خطوط نازک و چین و چروک‌های صورت، گردن، کمر، سینه یا دست‌ها می‌باشند.

به طور کلی، درمان جوانسازی پوست با لیزر اربیوم برای طیف وسیعی از متقاضیان مناسب است. کسانی که به دنبال این روش هستند، با وجود تمایل به بهبودی پوست و جوانسازی آن، باید انتظارات واقع بینانه‌ای داشته باشند.

اگرچه جوانسازی پوست با لیزر اربیوم باعث ایجاد نتایج باورنکردنی می‌شود، اما نتیجه مورد انتظار باید به طور صحیح توسط متخصص پوست توضیح داده شود و به طور کامل توسط بیمار قابل درک باشد.

جوانسازی پوست با لیزر اربیوم درمان انتخابی برای کسانی است که مایل به بهبود چشمگیری در ظاهر پوست خود هستند.

این روش با موفقیت خطوط سطحی و چین و چروک‌های با عمیق متوسط را با درد کمتر، عوارض جانبی حداقل و بهبودی سریع‎تر نسبت به سایر درمان‌ها، برطرف می‌کند.

لیزر اربیوم یک فرآیند درمانی ملایم‌ و کم تهاجمی نسبت به لیزر فرکشنال (CO2) است.

مزایای درمان با لیزر اربیوم

  • جوانسازی پوست با لیزر اربیوم یک روش دقیق، قابل اعتماد و کنترل شده است.
  • تقریباً در همه مواقع، برای انجام لیزر اربیوم نیاز به بیهوشی نمی‌باشد و بی حسی موضعی کفایت می‌کند.
  • عوارض جانبی پس از لیزر اربیوم نیز بسیار کم و محدود می‌باشد؛ به همین دلیل شما پس از آن دوران نقاهت کوتاهی را تجربه خواهید کرد.
  • این روش درمانی و جوانسازی، ظرف مدت کوتاهی قابل انجام است.
  • ماندگاری نتایج این لیزر نیز طولانی مدت است.
  • جوانسازی با لیزرهای پوست، ظاهری جوان و طبیعی ایجاد می‌کند و هیچ تغییر غیر متعارفی (مانند برخی از جراحی‌های زیبایی)، در ظاهر شما ایجاد نخواهد کرد.

 

عوارض جانبی لیزر اربیوم

عوارض جانبی لیزر اربیوم شامل تورم، قرمزی و کبودی مختصر می‌باشد، که پس از چند روز برطرف می‌شوند ولی نتایج این تکنولوژی بر روی پوست، تا سالها ماندگاری خواهد داشت.

 

هزینه لیزر اربیوم در تبریز

هزینه این عمل نسبت به برخی از لیزرها و بخصوص روشهای جراحی، بسیار پایین تر است؛ به همین دلیل، از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می‌باشد. محاسبه دقیق هزینه لیزر اربیوم بسته به شدت، نوع و پاسخ به بهبودی با این لیزر متغیر است.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *