عوارض بوتاکس در دراز مدت


درمان بوتاکس

یکی از درمان هایی که در سرتاسر دنیا حرف اول را در جوانسازی پوست میزند درمان بوتاکس می باشد که برای زنان و مردان استفاده میشود.

این درمان میتواند خطوط اضافی پوست و چین و چروک را از بین برده و پوستی جوان و شاداب را برای افراد به همراه داشته باشد که در این بین این سوال برای متقاضیان به وجود می آید که عوارض بوتاکس در دراز مدت چگونه است ؟

آیا این درمان عوارض دارد یا خیر ؟ شما با ادامه مطالعه ی این مقاله میتوانید جواب تمامی چرایی خود را به صورت خلاصه اما مفید کسب نمایید پس با ما همراه باشید .

 

درمان بوتاکس و عوارض آن

بوتاکس سم دارویی است که فواید بالایی را در زمینه زیبایی به خود اختصاص داده است و درمان اصلی این دارو جهت رفع خطوط اضافی ، رفع چنین و چروک ، جلوگیری از پیری ، رفع خطوط در دور و اطراف چشم ، رفع خطوط پیشانی ، رفع خط خنده و . . . می باشد همچنین برای درمان تعریق زیاد نیز استفاده خواهد شد.

اما سوالی که همیشه ذهن مخاطب را به خود درگیر میکند این است که عوارض بوتاکس چیست ؟

جواب این سوال به این صورت است که دلایل ایجاد و بروز عوارض بوتاکس متفاوت می باشند و نمیتوان تمام درمان بوتاکس را درمانی بدون عوارض خطاب کرد اما باید به این نکته اشاره کنیم اگر درمان بوتاکس توسط کلینیک های معتبر و متخصصین حرفه ایی انجام گیرد هیچگونه عوارضی را در دراز مدت ایجاد نمیکند و افراد پس از گذراندن دوره مراقبتی خود بهترین نتایج را از این درمان کسب کرده و زیبایی و جوانی را به چهره خود باز میگردانند .

عوارض بوتاکس در دراز مدت

اما همانطور که در متن بالا متوجه شدیم تمام درمان های بوتاکس بدون عوارض نخواهند بود و متاستفانه در گاهی از اوقات شاهد عوارض بوتاکس در دراز مدت می باشیم یکی از دلایل اصلی این اتفاق انتخاب کلینیکی غیر معتبر و بی کیفیت می باشد چرا که کلینیکی غیر حرفه ایی متخصصین غیر حرفه ایی را در خود جای میدهند و متخصص غیر حرفه ایی نیز با تشخیص و معاینه نا کامل خود میتواند بوتاکس را برای بیماران عصبی عضلانی ، افراد باردار ، خانم های شیر ده انجام دهند و یا تزریق بوتاکس با وجود عفونت فعال در محل درمان را برای افراد انجام دهند که اینکار میتواند عوارض را برای افراد در دراز مدت و کوتاه مدت به همراه داشته باشد و علاوه بر زیبانکردن چهره ، بد فرمی و عوارض های شدید پوستی را برای آن ها نیز به وجود آورد.

اما اگر انتخاب کلینیک به صورت حرفه ایی انجام گیرد تمامی جوانب درمانی کنترل شده و درمان با بالاترین کیفیت ارائه میشود و بهترین نتایج برای افراد قابل مشاهده خواهند شد .

یکی دیگر از عواملی که سبب عوارض بوتاکس در افراد میشود استفاده از بوتاکس های ایرانی می باشد که میتوانند عوارض شدید پوستی را به همراه داشته باشند و سبب بروز نا هماهنگی پوست در صورت ، افتادگی پلک و یا سبب بروز تنگی تنفس ، آلرژی و شوک در افراد شوند و بیماری های متفاوت چشم و گردن را در افراد ایجاد نمایند

اگر کلینیک انتخابی غیر حرفه ایی باشد متخصص آن میتواند مواد بوتاکس ایرانی و تقلبی را جایگزین بوتاکس های اصلی و خارجی نمایند و سبب عوارض متعدد در افراد شوند اما اگر کلینیک معتبر بوده و متخصص حرفه ایی درمان افراد را بر عهده داشته باشند هیچگاه شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود چرا که متخصص حرفه ایی هیچگاه بوتاکس های ایرانی را به بوتاکس های کیفیت اصلی و عالی ترجیح نخواهند داد و درمان افراد را بدون هیچگونه عوارض انجام داده و زیبایی و جوانی را به آن ها هدیه میدهند .

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *