علت محبوبیت دستگاه‌های کندلا


همه نکاتی که درباره دستگاه لیزر کندلا باید بدانید!

وقتی پای صحبت افرادی که لیزر موهای زائد را با دستگاه‌های کندلا مجهز به طول موج الکساندرایت و ایندیاگ تجربه کردند، می‌نشینم از دو فاکتور مهم یاد می‌کنند که تامل برانگیز است.

دو فاکتوری که تجربه لیزر موی زائد را برای آنها دلنشین‌تر و ساده‌تر از قبل کرده است. اغلب این افراد نگرانی‌هایی بابت تفاوت رنگ پوست‌شان در نقاط مختلف بدن داشتند.

موضوعی که در شرایط دیگر موجب دلنگرانی آنها از سوختگی، التهاب و یا بی فایده بودن لیزر در نقاط تیره‌تر پوست می شد.

اما آنها با انتخاب تکنولوژی جدید کندلا جنتل مکس پرو این مشکل را فراموش کردند چرا که این دستگاه با دو طول موج الکساندرایت و ایندیاگ می تواند به طور همزمان به پوست‌های تیره و روشن خدمات ارائه کند و یکی از مهمترین نیازهای مراجعه‌کنندگان با پوست‌های مختلط رنگی را برطرف کند.

از طرفی افرادی که تکنولوژی به روز کندلا جنتل لیز را تجربه کردند از قابلیت این دستگاه برای پوشش سطح وسیع‌تر پوست کاملا رضایت دارند و معتقدند سرعت عمل و پوشش‌دهی بیشتر این دستگاه باعث صرفه‌جویی در وقت آنها می شود.

محبوبیت دستگاه‌های کندلا تنها بین مراجعان و هواداران لیزر موهای زائد در ایران نیست.

بسیاری از افرادی که در کشورهای مختلف از این تکنولوژی بهره برده‌اند و بسیاری از متخصصان که در این حوزه فعالیت می کنند بر این باورند که از میان دستگاه‌های مختلف چینی، کره‌ای، اروپایی و آمریکایی که طول موج الکساندرایت و یا ایندیاگ را دارند، دستگاه‌های آمریکایی لیزر کندلا موفق‌ترین و پرکاربردترین در حذف موهای زائد در نقاط مختلف بدن بوده‌اند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *