بوتاکس واژن در تبریز

بوتاکس واژن در تبریز

بوتاکس واژن چیست؟

بوتاکس واژن یکی از راه کارهای اساسی علم پزشکی برای برطرف کردن برخی مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی خانم ها است.

احتمالا شما در مورد تاثیرات بوتاکس مطالب زیادی را شنیده‌اید و می‌دانید که بوتاکس می تواند باعث رفع چین و چروک و طراوت و شادابی پوست شود و بسیاری از مشکلات مربوط به پوست را برطرف کند.

یکی از تاثیراتی که بوتاکس می تواند داشته باشد برای رفع مشکلات مربوط به واژن است.

به همین دلیل است که امروزه بسیاری از متخصصان زیبایی پوست و همچنین متخصصان زنان بوتاکس واژن را به خانمها پیشنهاد می کنند که با انجام این کار بتوانند یک سری از مشکلات مربوط به واژن را برطرف کند که در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد تاثیرات مثبت بوتاکس واژن صحبت کنیم.

البته در صورتی که شما علاقه مند هستید که در مورد بوتاکس بیشتر بدانید می توانید به صفحه تزریق بوتاکس مراجعه کنید که در این صفحه اطلاعات کاملی راجع به بوتاکس در اختیار شما قرار داده شده است، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هزینه بوتاکس واژن

هزینه تزریق بوتاکس در واژن می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، که البته شما زمانی که به کلینیک ندای سلامت مراجعه می‌کنید یک جلسه مشاوره میان شما و پزشک متخصص انجام خواهد گرفت و مواردی مانند مقدار حجم مورد نیاز برای انجام بوتاکس با توجه به شرایط بیمار جز عوامل تاثیر گذار در احتساب هزینه بوتاکس واژن می باشد.

فواید بوتاکس واژن

واژینیموس یکی از شایع ترین مشکلاتی است که بخش قابل توجهی از بانوان با آن دست و پنجه نرم می کنند و تزریق کردن بوتاکس به هر عضله باعث فلج شدن آن ازلی می باشد و بر اثر این اتفاق هرگونه انقباض آسیب‌رسان خودآگاه و ناخودآگاه آن عضله برطرف خواهد شد.

بسیاری از خانم هایی که از مشکل واژینیموس رنج می برند انقباض ناخودآگاه عضلات واژن باعث ایجاد آسیب های ثانویه و مشکلات در رابطه جنسی آنها می‌شود و بر اثر تزریق کردن ماده بوتاکس به واژن این انقباض ناخودآگاه برطرف شده و این مشکل برای همیشه برطرف خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از کاربردهای تزریق کردن بوتاکس به واژن می تواند برای رفع مشکل بی اختیاری در زمان ادرار باشد، که متاسفانه با افزایش سن بسیاری از افراد با این مشکل مواجه هستند و دارای مشکل بی اختیاری ادرار خود هستند و از نظر پزشکان متخصص تزریق کردن بوتاکس به واژن می تواند باعث برطرف شدن مشکل بی اختیاری ادرار شود.

برخی دیگر از بانوان هستند که با افزایش سن با مشکل دردهای لگنی نیز مواجه هستند که برای رفع مشکل هم هم تزریق کردن بوتاکس واژن می‌تواند گره گشا باشد، البته باید پزشک متخصص معاینات لازم را در این زمینه حتما انجام دهد.

مزایای تزریق کردن بوتاکس در واژن

با توجه به مواردی که توضیح داده شد می توان مزیت های تزریق بوتاکس واژن را در موارد زیر دسته بندی کرد :

  • بوتاکس واژن برای درمان واژینیسموس
  • بوتاکس واژن برای درمان بی اختیاری ادرار
  • کمتر شدن درد های دوران پریود
  • افزایش انعطاف عضلات واژن و جوانسازی آنها و در نتیجه ارتقای جذابیت های بانوان
  • حل مشکلات مربوط به روابط جنسی برای خانم ها
  • افزایش میل و کشش جنسی و کمک به روابط دو نفر
  • دوران نقاهت بسیار کوتاه مدت و عوارض بسیار کم و در برخی موارد نادر

بوتاکس واژن برای درمان واژینیسموس

یکی از مزیت های بسیار مهم بوتاکس واژن که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی یا همان WHO نیز می باشد، برای درمان واژینیسموس است.

واژینیسموس یکی از بیماری های شایع در زنان است که اصطلاح این بیماری به معنای انقباض غیر ارادی عضلات واژن در زمان برقراری رابطه جنسی است، که متاسفانه افرادی که به این بیماری دچار شده اند هیچگونه کنترلی برروی آن ندارند، و خیلی ها هم از وجود آن بی اطلاع هستند.

علائم بیماری واژینیسموس:

  • احساس درد و سوزش در ناحیه واژن
  • تیر کشیدن واژن
  • مشاهده لکه های خون، و یا در مواردی خونریزی و پارگی دهانه واژن
  • احساس سفت شدن عضلات درناحیه واژن
  • احساس درد در زیر شکم
  • عدم امکان ورود انگشت و یا تامپون به دهانه واژن
  • برخورد آلت تناسلی آقایان به چیزی شبیه دیوار در دهانه واژن
  • برای مطالعه » درمان میگرن با تزریق بوتاکس

 

علت ابتلا به بیماری واژینیسموس:

ابتلا به بیماری واژینیسموس می تواند دلایل متعدد جسمی و روحی داشته باشد، به عنوان مثال مواردی مثل ترس از رابطه جنسی، عدم روانکاوی و پیش نوازی قبل از رابطه جنسی، استرس نسبت به رابطه جنسی، بیماری هایی مانند سرطان و عفونت های اداراری یا واژینالی، می تواند از جمله مهم ترین دلایل ابتلا به بیماری واژینیسموس باشد.

برند هایی مانند بوتاکس زئومین ساخت کشور آلمان می تواند برای درمان این بیماری موثر باشند.

البته اصلا جای نگرانی نیست، چرا که امروزه با پیشرفت علم پزشکی راه کارهای موثری برای درمان این بیماری ارائه شده است، و یکی از راه های درمان قطعی بیماری واژینیسموس تزریق یک برند معتبر بوتاکس می باشد.

 

نحوه تزریق کردن بوتاکس در واژن

نحوه تزریق کردن بوتاکس در واژن به این صورت است که تزریق کردن بوتاکس برای درمان مشکلات واژن شامل تزریق چند دارو نیز می‌باشد که هر یک به نواحی مختلف از این عضلات تزریق خواهد شد.

دقیقا مثل تزریق کردن بوتاکس به سایر نواحی بدن مانند بوتاکس زیر بغل و تزریق بوتاکس کف دست، که دارو و مواد مورد نظر به ناحیه در نظر گرفته شده تزریق می شود.

و در زمان بوتاکس واژن باید در امتداد دیواره های جانبی واژن صورت گیرد در غیر اینصورت و در صورت انتخاب مکان اشتباه تزریق آسیب‌ها و عوارض جانبی این فرایند ممکن است مشاهده شود.

نکته مهم در زمان تزریق کردن بوتاکس در واژن این است که شما از من به یک کلینیک معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید و این کار را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید که از مواد اورجینال بوتاکس برای این کار استفاده کنند.

همچنین فقط یک پزشک متخصص می تواند نقاط تزریق بوتاکس را به خوبی تشخیص دهد، و با شناسایی درست این نقاط در واژن بتواند ماده بوتاکس را در دوز مناسب تزریق نماید.

شناسایی نقاط مورد نظر برای تزریق کردن ماده بوتاکس بسیار حائز اهمیت است، نه تنها برای عمل بوتاکس واژن، بلکه برای نقاط حساس دیگری مانند بوتاکس زیر چشم، هم باید این نقاط به درستی شناسایی شود.

پزشک متخصص به صورت حرفه ای می داند که تقسیم مقدار ماده ای که باید به واژن تزریق شود در دفعات متعدد است، بنابراین مقداری کمی از داروها که هر تزریق به واژن وارد می شود و تعداد تزریق ها باید بیشتر باشند و هر بار فرایند تزریق کردن بوتاکس واژن بسته به هدف و شدت اسپاسم عضلانی بین ۵ الی ۳۰ دقیقه به طول خواهد انجامید.

توجه: تزریق بوتاکس واژن توسط متخصص زنان و زایمان انجام می شود. در صورت نیاز به تزریق بوتاکس واژن به یکی از مخصصان زنان مراجعه نمایید.

 

عوارض بوتاکس واژن

در صورتی که شما بوتاکس واژن را در یک کلینیک غیر معتبر و تحت نظر افراد غیر متخصص انجام دهید این کار ممکن است که خطرات و عوارض را برای شما داشته باشد.

از جمله خطراتی که این کار میتواند برای شما داشته باشد گرفتگی اندام جنسی در طول یک رابطه جنسی اتفاقی است که ممکن است برای شما بیفتد.

نکته » البته علاوه بر بوتاکس واژن، تزریق ژل به واژن هم ممکن است توسط پزشک متخصص پوست برای شما تجویز شود، چراکه تزریق کردن یک برند معتبر ژل هم مانند بوتاکس می تواند برای رفع یکسری مشکلات ناحیه تناسلی خانم ها موثر باشد.

علاوه بر آن، اگر هدف شبا رفع تیرگی و زیبایی واژن است، در کلینیک های تخصصی از دستگاه پیشرفته هایفو واژینال هم برای زیبایی ناحیه تناسلی خانم ها استفاده می کنند.

مراقبت های قبل از بوتاکس واژن

قبل از انجام بوتاکس واژن یک وقت مشاوره برای مراجعه به کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت برای خود رزرو نمایید، و با توجه به نوبتی که به شما داده می شود سر وقت در کلینیک حاضر شوید.

سپس در صورتی که از داروهای خاص رقیق کننده خون و یا دخانیات و مشروبات الکلی استفاده می کنید، حتما این مورد را در جلسه مشاوره به پزشک خود بگویید.

در صورتی که بیماری هایی مانند انواع سرطان، MS، و یا به بیماری واژینیسموس مبتلا هستید نیز این مورد را با پزشک درمیان بگذارید.

سعی کنید قبل از مراجعه برای بوتاکس واژن موهای زائد ناحیه تناسلی خود را کاملا نظافت نمایید.(توجه » برای برطرف کردن و از بین بردن موهای زائد واژن و ناحیه تناسلی شما می توانید از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد استفاده نمایید، و برای همیشه از شر موهای زائد ناحیه تناسلی خود راحت شوید.)

مراقبت های بعد از بوتاکس واژن

بعد از انجام بوتاکس واژن شما ملزم هستید که تمامی دستورالعمل ها و توصیه های پزشک خود را با دقت و مو به مو انجام دهید.

به عنوان مثال سعی کنید که به مدت دو هفته بعد از انجام بوتاکس واژن رابطه جنسی نداشته باشید، بهتر است که برای از بین بردن موهای زائد واژن از لیزر استفاده نمایید.

بعد از بوتاکس واژن به ناحیه موزد نظر فشار وارد نکنید، و از انجام تمرینات سنگین ورزشی که ممکن است به این ناحیه فشار وارد کند اجتناب نمایید.

در صورتی که پزشک شما برای جلوگیری از رقیق شدن خون، یکسری دارو ها برای شما تجویز کرد، سعی کنید دارو های خود را به موقع و سر وقت مصرف کنید.

به یاد داشته داشته باشید که بوتاکس واژن هم مانند سایر روش های بوتاکس به عنوان مثال بوتاکس ابرو و غیره نیاز به مراقبت هایی دارد که شما ملزم به رعایت آن هستید.

آیا شما کاندید مناسبی برای بوتاکس واژن هستید ؟

در مورد اینکه شما کاندید مناسبی برای بوتاکس واژن هستید یا خیر باید حتماً با مراجعه به کلینیک معتبر تحت نظر پزشک متخصص این معاینات انجام شود تا پزشک متخصص تشخیص درد یا آیا شما کاندید مناسبی برای انجام این کار هستید یا خیر.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *