بهترین متخصص پوست در تبریز

Female Doctor standing in Front of her team in the hospital


اسامی تعدادی از بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در تبریز

دکتر مجید دلاور

دکتر مجید دلاور متخصص بیماری های پوست و مو هستند که شماره نظام پزشکی ایشان۱۲۰۶۰٫ می باشد؛ ایشان می گونید که وظیفه من به عنوان یک متخصص با سابقه ی چند سال فعالیت در این حیطه، بررسی وضعیت پوست، مو و ناخن مراجعه کنندگان، تشخیص و مداوای بیماری ای است که با آن مواجه هست.

ایشان تا به امروز افراد بسیاری را ویزیت کرده اند که با بیماری ها و مشکلات بسیاری در زمینه پوست و مو مواجه بوده اند که خوشبختانه با ارائه ی مناسب ترین روش های درمانی، روند بیماری آنها کنترل شده و به بهبودی کامل رسیده اند، و دوباره سلامت و شادابی خود را به دست آورده اند؛ می توان گفت که دکتر مجید دلاور یکی از بهترین دکتر پوست در تبریز می باشند که خدمات بسیاری را در اختیار مردم این شهر قرار می دهند.

آدرس : خیابان 17 شهریور جدید، روبروی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2، مجتمع پزشکی خاتم (فاز 2)، همکف، واحد 5

تلفن تماس : ۰۴۱-۳۵۵۳۷۷۳۶

 

حمیده عظیمی علمداری

دکتر حمیده عظیمی علمداری، متخصص درماتولوژی (بیماری های پوست و مو) هستند و از دیگر حوزه های تخصصی ایشان می توان به خدمات زیبایی و لیزر مرتبط با پوست و مو اشاره کرد؛ تا به امروز خدمات تشخیصی و درمانی بسیاری را در این زمینه عرضه کرده اند و سعی ایشان همیشه در ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات در حیطه ی درمانی و زیبایی به مردم عزیز بوده است.

دکتر حمیده عظیمی علمداری یکی از بهترین دکتر پوست در تبریز می باشند که خدمات بسیاری را در اختیار مردم تبریز قرار داده اند و بیماران ایشان رضایت کافی از روند درمانی خود دارند.

آدرس : تبریز، خیابان آزادی، نرسیده به سه راه گلگشت، روبروی پمپ بنزین مارالان، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه هفتم

تلفن تماس : ۰۴۱-۳۳۳۷۳۶۵۲

 

دکتر اسماعیل امامی

دکتر اسماعیل امامی در سال 1358 در شهرستان مراغه به دنیا آمد. بعد از تحصیلات ابتدایی و متوسطه در سال 1377 وارد دانشکده پزشکی تبریز گردید ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال 1384 و گذراندن دوره طرح عمومی در سال 1390 وارد دوره تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گردید و در سال 1394 با مدرک تخصصی پوست ، مو و زیبایی فارغ التحصیل شد در همان سال موفق به اخذ بورد تخصصی پوست گردید و بعد از گذراندن دوره طرح تخصصی به طبابت در شهر تبریز مشغول شدند.

دکتر دوره های تکمیلی تزریق انواع فیلر و نخ را در کشور دبی ، فرانسه و ایتالیا گذرانده و در حال حاضر ، عضو انجمن تخصصی پوست ایران ، عضو انجمن جراحان پوست و زیبایی کانادا بوده و بعد از آن استادیار دانشگاه آزاد علوم پزشکی تبریز مشغول تدریس و طبابت می باشند؛ دکتر امامی یکی از بهترین دکتر پوست در تبریز می باشند.

آدرس : ولیعصر، خیابان مخابرات، نرسیده به کلانتری 17، پشت بانک شهر

تلفن تماس : 04133270277

دکتر مسعود شیخ نوه سی

دکتر مسعود شیخ نوه سی، متخصص درماتولوژی (بیماری های پوست و مو) هستند؛ ایشان نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی قادر به تشخیص و درمان بیماری های پوست، پوست سر، مو و ناخن، و هم چنین ارائه ی خدمات زیبایی و لیزر مرتبط با پوست و مو می باشند.

هدف دکتر به عنوان یک متخصص درماتولوژی همیشه حفظ سلامت و شادابی پوست و مو افراد بوده از این رو تا به امروز سعی در ارائه ی بهترین و جدیدترین تکنیک های درمانی و زیبایی را داشته اند و از مدرن ترین تجهیزات پزشکی در این زمینه بهره گرفته اند؛ دکتر مسعود شیخ نوه سی یکی از بهترین دکتر پوست در تبریز می باشند که به مردم تبریز بسیار خدمت کرده اند.

آدرس :تبریز ولیعصر خ مخابرات نبش سعدی ساختمان جهان سیر طبقه چهارم مطب دکتر شیخ نوه سی

تلفن تماس : ۰۴۱-۳۳۲۷۳۵۳۵

دکتر سارا صنیعی

دکتر سارا صنیعی سال 1378 وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند؛ ایشان در سال ۱۳۸۶ به عنوان شاگرد اول دانشگاه فارغ التحصیل شدند؛ بلافاصله با نمره عالی در امتحان دستیاری در رشته تخصصی بیماری های پوست پذیرفته شدند؛ در سال ۱۳۹۰ با کسب رتبه برتر بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شدند.

خانم دکتر دوران طرح خود را در شهرستان قروه استان کردستان سپری نمودند. سپس چند سال به عنوان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز فعالیت داشتند. خانم دکتر سابقه کار در بیمارستان سینا، بیمارستان اسد آبادی، کلینیک شیخ الرئیس را دارند. در حال حاضر در مطب و کلینیک نیک سیما مشغول ارائه خدمت به بیماران می‌باشند. شماره نظام پزشکی ایشان 117368 است؛

خانم دکتر عضو انجمن متخصصین پوست می باشند و یکی از بهترین دکتر پوست در تبریز می باشند.

آدرس : تبریز، بلوار آزادی، سه راه گلگشت، ساختمان گلگشت، طبقه ششم

تلفن تماس : 04133367497

 

دکتر حمید اسماعیل نژاد

دکتر حمید اسماعیل نژاد متخصص بیماری های پوست و مو (درماتولوژیست) می باشند و ایشان دارای شماره نظام پزشکی ۱۰۰۴۹۶٫ می باشند که تا به امروز خدمات پیشگیری، تشخیصی و درمانی بسیاری را به عنوان یک متخصص پوست و مو ارائه کرده اند؛ علاوه بر این مهارت لازم در زمینه ی خدمات زیبایی و لیزر مرتبط با پوست و مو را نیز دارم و خدماتی را نیز در این زمینه ارائه می کنند؛ در صورتی که به دنبال بهترین دکتر پوست در تبریز هستید می توانید به مطب دکتر اسماعیل نژاد مراجعه کنید و از خدمات ایشان بهره ببرید.

آدرس : آذربایجان شرقی، تبریز، 17 شهریور جدید، پایین تر از بستنی وحید، ساختمان کسری، طبقه 3، واحد A

تلفن تماس : ۰۴۱-۳۵۵۳۱۹۹۳

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *