چاق کردن صورت در تبریز

چاق کردن صورت در تبریز

روشهای پر و چاق شدن صورت

فرم صورت، به‌ ویژه در ناحيه مياني و گونه‌ها، یکی از ویژگی‌های مؤثر در ادراک بصری یا جوانی فرد است. با افزايش سن، اغلب به‌ تدریج حجم صورت خود را از دست می‌دهیم و یا به لاغری صورت به‌ ویژه در گونه‌ها و ناحیه میانی صورت دچار می‌شویم.

در واکنش به استرس، ضربه یا رژیم‌های ناپایدار نیز افراد می‌توانند به‌ طور ناگهانی تا ۳۵ درصد از حجم قسمت میانی صورت خود را طی یک سال از دست بدهند.

از روش های رفع لاغری صورت تزریق چربی، ژل و لیفت با نخ می باشد. در روش تزریق چربی، استفاده از چربی طبیعی بدن خود شامل برداشت مقادیر اندکی از چربی از نواحی دارای اندوخته چربی،‌ بررسی آن و تزریق چربی مجدد آن در مقادیر دقیق به نواحی هدف از پیش تعیین‌شده است.

این فرایند پیوند چربی میکرو (که به انتقال چربی اتولوگ نیز معروف است) یک روش عالی برای پر شدن صورت لاغر است.

با تزریق ژل، پزشکان از این روش برای بازگرداندن حجم از دست رفته، برجسته کردن و تغییر ساختار مجدد قسمت‌هایی از صورت برای داشتن ظاهری جوانتر استفاده می‌کنند.

چاق کردن صورت

پرکننده ها یا فیلرها، مواد زیست سازگاری هستند که باعث افزایش حجم صورت و پر کردن آن می‌شوند.

لیفت صورت با نخ نیز مؤثرترین روش برای کشیدن پوست صورت و بهبود الاستیسیته پوست است.

لیفت کردن صورت باعث تولید کلاژن می‌شود. الیاف کلاژن پوست جزء اصلی بافت همبند در پوست هستند که در حفظ الاستیسیته و استحکام پوست نقش دارند. به بیان دیگر لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است.

متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ انجام می‌دهند به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد.

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی ، لیزر موهای زائد ، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو ، تزریق ژل ، تزریق چربی و بوتاکس و …؛ به کلینیک تبریزپوست مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن33840029 تماس حاصل فرمایید.

علل لاغری صورت

با بالا رفتن سن نه تنها پوست صورت دچار چین و چروک می‌شود بلکه حجم صورت نیز کاهش یافته و حالت شاداب پوست صورت به خاطر کاهش چربی‌های زیر پوستی از بین می‌رود.

کلاژن موجود در پوست موجب انسجام و سفتی پوست و الاستین باعث ایجاد خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود و با کاهش تولید این دو ماده، پوست حالت شل و افتاده پیدا می‌کند.

عواملی که می‌توانند در لاغر شدن صورت و شل و چروکیده شدن پوست صورت تأثیر داشته باشند عبارتند از:

  • ژنتیک
  • روند طبیعی پیر شدن
  • آفتاب‌ سوختگی
  • عوامل تشدیدکننده محیطی
  • سیگار کشیدن
  • عدم تعادل هورمونی
  • بیماری
  • مصرف برخی داروهای خاص
  • کاهش وزن بسیار زیاد یا نوسان وزن زیاد

 

روشهای پر و چاق شدن صورت

1)تزریق چربی

تزریق چربی به صورت در تمامی کلینیک‌های زیبایی توسط پزشک انجام می‌شود و پروسه انجام آن در حالت کلی شامل سه مرحله حساس و مهم است:

استخراج چربی از نواحی مختلف بدن

شروع کار با تصمیم‌گیری در مورد ناحیه‌ای که قرار است چربی‌ها از آنجا استخراج شوند انجام می‌شود. معمولاً از نواحی بدن که چربی‌های اضافی در آنجا انباشته شده استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها خارج کردن چربی از شکم و تزریق آن به صورت است.

علاوه بر آن می‌توان از چربی بخش‌های دیگر بدن مثل ران‌ و باسن نیز بهره برد. به این صورت که ناحیه مورد نظر بدن بیحس شده و سپس توسط مکنده مخصوصی حجم مورد نیاز چربی استخراج می‌شود.

آماده‌ سازی چربی استخراج شده

بعد از استخراج، حجم مورد نیاز چربی نوبت به آماده ‌سازی آن برای تزریق می‌رسد. در این مرحله چربی‌ها را در ظرف ‌های مخصوصی ریخته و درون سانتریفیوژ قرار می‌دهند تا عملیات خالص ‌سازی انجام گیرد و مواد اضافه مانند خون، سلول ‌های چربی معیوب و سایر مایعات از چربی جدا می‌شوند.

تزریق چربی به ناحیه مورد نظر

سومین و آخرین مرحله از کار تزریق چربی به این صورت است که چربی‌های خالص‌ سازی شده درون سرنگ‌ های مخصوصی ریخته می‌شود. سپس پزشک با تکیه بر مهارت و تجربه خود آنها را در صورت که از قبل بیحس و استریل شده تزریق می‌کند.

2)تزریق ژل به صورت

ابتدا پزشک با تزریق داروهای بی‌حس کننده موضعی، نواحی مورد نظر را بی حس می‌کند تا شما در طول تزریق هیچ دردی را متحمل نشوید.

گاهی ممکن است این داروها با ژل ترکیب و به گونه تزریق شوند. پس از آن پزشک به آرامی شروع به تزریق ژل در نواحی علامت‌دار با حجم مناسب می‌نماید.

3)لیفت صورت با نخ

پزشک ابتدا یک بیحسی موضعی خفیف در محل عمل اعمال می‌کند و سپس نخ‌ لیفت را به وسیله یک سوزن خیلی ریز در زیر پوست جایگذاری می‌کند.

وقتی که نخ لیفت در جای خود قرار داده شد، پزشک به آرامی بافت پوست را با دست فشار می‌دهد تا شکل مورد نظر در آن ایجاد شود و نتیجه مطلوب از عمل لیفت صورت به دست آید.

نتیجه این عمل، پوستی محکم و جوان است که بدون نیاز به بریدگی و بخیه در پوست حاصل شده است و نیازی هم به استراحت بعد از عمل ندارد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *