تزریق ژل گونه در تبریز

تزریق ژل به گونه

تزریق ژل به گونه یکی از روش های ایمن برای برجسته کردن گونه می باشد که بهتر است توسط یک پزشک مجرب و ماهر انجام شود. همچنین نکاتی است که باید در رابطه با تزریق ژل بدانید تا با رعایت کردن آن ها و دانستن آن ها انتخابی منطقی و درست داشته باشید و به عوارض جانبی دچار نشوید.

نحوه تزریق ژل به گونه

برای تزریق کردن ژل به گونه ها پزشک ابتدا ناحیه تحت درمان را ضد عفونی کرده و پس از آن مقدار مشخصی از بهترین نوع ژل در آن بخش تزریق می نماید. پزشک پس از تزریق ناحیه تحت درمان را ماساژ می دهد تا ژل به صورت یکنواخت در ناحیه مورد نظر قرار گیرد.

جهت مشاوره رایگان و تزریق ژل گونه در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر نوبت دریافت نمایید.

[bookly-form hide=”date,week_days,time_range”]

انواع ژل های تزریقی

در بازار ژل های متفاوتی برای تزریق در گونه وجود دارد که می توان به ژل های موقتی ، نیمه موقتی و دائمی اشاره کرد. ژل های دائمی یا غیر قابل جذب با مواد شیمیایی تهیه شده و به همین علا توسط سازمان غذا و دارو تایید نشده است و تزریق آن توصیه نمی شود.

اما ژل های موقتی به دلیل اینکه از هیالورونیک اسید که در بافت بدن نیز وجود دارد تهیه شده پس از تزریق ایجاد حساسیت یا آلرژی نمی کند و پزشکان برای تزریق ژل از این نوع استفاده می نمایند.

اقدامات قبل از تزریق کردن ژل گونه

  • به مدت سه روز قبل تزریق ژل از داروهای رقیق کننده خون ، الکل و دخانیات استفاده نکنید.
  • بدون آرایش صورت برای تزریق مراجعه کنید.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل به گونه

رعایت نکات بعد از انجام این روش جوانسازی پوست به حدی در نتیجه به دست آمده از آن موثر است که می توان میزان اهمیت آن را با کیفیت انجام کار برابر دانست. در ادامه به تعدادی از مهم ترین نکاتی که در رضایت بخش بودن نتیجه به دست آمده، ایجاد سرعت در روند بهبودی و کاهش عوارض موقتی ناشی از تزریق ژل تاثیر دارند اشاره نموده ایم.

احتمال بروز مقداری التهاب، تورم، قرمزی و کبودی بعد از تزریق وجود دارد. میزان و شدت این عوارض به ویژگی های بدنی هر فرد بستگی داشته و بعد از چند روز برطرف خواهد شد.

به مدت ۷۲ ساعت بعد از تزریق ژل به گونه هنگام خوابیدن و دراز کشیدن دو بالشت در زیر سر خود قرار دهید؛ این کار از شدت یافتن ورم جلوگیری می کند.

چنانچه متوجه عدم تقارن در گونه های خود شدید نگران نشوید، این موضوع احتمالاً به دلیل وجود ورم در موضع تزریق شده است و بعد از چند روز برطرف می شود.

دیگر نکات مراقبتی مهم

بهتر است به پشت طاقباز بخوابید زیرا احتمال تحت فشار قرار گرفتن گونه ها در حالت خوابیدن به روی شکم و به پهلو وجود دارد.

به هیچ عنوان ناحیه ای که به آن تزریق صورت گرفته است را فشار نداده و ماساژ ندهید؛ این کار موجب جابجایی ژل به مناطق دیگر می شود.

به مدت ۲ هفته از قرارگرفتن در مکان های خیلی گرمی مثل سونا، قرارگیری طولانی مدت در معرض نور مسقتیم خورشید و همچنین شستشوی صورت با آبی که دمای آن خیلی زیاد است اجتناب نمایید.

از آرایش کردن به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل به گونه خودداری کنید بعد از این مدت زمان و به شرطی که در حین استفاده از لوازم آرایشی فشاری به گونه ها وارد نشود آرایش کردن مانعی نخواهد داشت.

برای کاهش هرچه سریع تر تورم و کبودی از خوردن غذاهای پر نمک خودداری کرده و مصرف آبمیوه های طبیعی همچون آب آناناس را به میزان زیاد در رژیم غذایی خود قرار دهید.

 

هزینه تزریق ژل در گونه

هزینه تزریق ژل به گونه با توجه نوع ژل ، دستمزد پزشک ، میزان ژل مصرفی ، میزان حجم دهی گونه ها ، مهارت ، تجربه ، تخصص پزشک پوست ، منطقه جغرافیایی مطب و غیره تعیین می شود.

از همین رو نمی توان هزینه ثابتی را برای آن تعیین نمود. خانم ها و آقایانی که در تبریز زندگی می کنند و تمایل دارند از روش تزریق ژل به گونه برای حجم دهی گونه های خود استفاده کنند می توانند با مراجعه حضوری به کلینیک دکتر صابر از هزینه نهایی این فرایند آگاهی پیدا کنند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *