هزینه سانترال لب در تبریز

هزینه سانترال لب

سانترال لب چیست؟

سانترال لب یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش های فرم دهی به لب و به وجود آوردن پروجکشن در لب ها می باشد و مورد استقبال خیلی ها قرار گرفته است.

زمانی که در رابطه با پروجکشن لب صحبت می کنیم منظورمان تنها تکنیکی است که باعث می شود لب های شما حالت طبیعی که دارند را حفظ کنند و تنها به میزان بسیار کمی به نمای آن ها اضافه شود و زیبا تر و جذاب تر از قبل به نظر بیایند.

البته لازم به ذکر است که این زیبایی باید به گونه ای باشد که بیش از حد حالت اقرار آمیز و بد فرم نداشته باشد.

به بیانی دیگر با انجام این تکنیک فرم لب ها به صورت مصنوعی نباشد. اما مهم ترین مسئله ای که ممکن است در زمان صحبت در رابطه با این موضوع ذهن افراد را به خود مشغول کند و باعث انصراف شما از انجام آن شود هزینه سانترال لب باشد.

برخی از افراد از این بابت بسیار نگران ، حساس و ناراحت هستند و با خود فکر می کنند که بهتر است برای فرم دهی به لب هایشان از روش دیگری استفاده کنند تا هزینه کمتری را در بر داشته باشد. اما باید بگویم که سایر روش های فرم دهی به لب علاوه بر اینکه ممکن است به لب های شما حالی دفرمه ، اغراق آمیز و کاملا مصنوعی دهد ، دارای ریسک ها ، عوارض و مشکلات بسیار زیادی بوده و ممکن است سلامتی فرد را نیز به خطر بیاندازد.

ممکن است در ابتدا بدون بررسی ویژگی ها و مزایای این روش هزینه لیفت سانترال لب بیشتر از سایر روش های فرم دهی به لب به نظر بیاید ، اما لازم است بگویم که این روش برخلاف سایر روش های فرم دهی دارای ماندگاری بیشتر و عوارض جانبی کمتر بوده و از همین رو شما با پرداخت تنها یک هزینه برای چندین سال آسوده و راحت می شوید ، چرا که تغییرات مورد نظرتان به صورت دائمی و برای چندین سال در لب هایتان ایجاد خواهد شد و از همین رو نیازی نیست برای انجام دوباره آن به پزشک مراجعه کنید و هزینه ای متقبل شوید. اما از آنجایی که مهم ترین مسئله ای که در تصمیم گیری افراد تاثیر می گذارد هزینه است.

ما در این مقاله راز جراحی سعی کرده ایم در رابطه با عوامل موثر در هزینه لیفت سانترال لب مطالبی را بیان کنیم پس با ما تا انتها همراه باشید.

جهت مشاوره رایگان و جراحی سانترال لب در کلینیک تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

هزینه لیفت سانترال لب و عوامل تاثیر گذار بر آن

زمانی که افراد تصمیم به انجام این عمل می گیرند اولین سوالی که ممکن است برایشان به وجود بیاید این است که هزینه سانترال لب چقدر است ؟

در پاسخ به این سوال باید به طور قطع و با صراحت کامل گفت که عمل جراحی سانترال لب به عوامل مختلفی بستگی دارد و دارای قیمت معین و ثابتی نمی باشد.

سانترال لب

از جمله موضوعاتی که در محاسبه هزینه این عمل زیبایی موثر هستند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تخصص پزشک

به طور قطع می توانیم بگویم تمامی پزشکان دارای تخصص و تجربه یکسانی نمی باشند و همین موضوع باعث می شود که آن ها هزینه های ثابتی را از مراجعین خود دریافت نکنند. چرا که هر پزشکی با توجه به تحصیلات ، مهارت و تجربه ای که جراحی را به گونه ای انجام می دهد که احتمال بروز عوارض و مشکلات جانبی تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. از همین رو نمی توان انتظار داشت که تمامی پزشکان با هر میزان تحصیلات و تجربه کاری ، دستمزدی یکسان داشته باشند.

مکان قرار گیری مطب از نظر موقعیت جغرافیایی

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه لیفت سانترال لب محل قرار گیری مطب می باشد که باعث می شود هزینه این عمل افزایش یا کاهش یابد. هر چه مطب در مرکز شهر باشد هزینه این عمل در آن مکان بیشتر خواهد بود.

نوع بیمارستان یا کلینیک

با توجه به خصوصی یا دولتی بودن مطب یا بیمارستانی که پزشک در آن این عمل زیبایی را انجام می دهد ، هزینه این جراحی نیز تغییر خواهد کرد.

به طور معمول در بیمارستان های دولتی هزینه انجام این جراحی بسیار کمتر از کلینیک ها و بیمارستان های خصوصی می باشد.

البته لازم به ذکر است که این مسئله هیچ ربطی به بیمه های درمانی نخواهد داشت. چرا که جراحی های زیبایی معمولا تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند و متقاضی خود باید تمامی هزینه ها را پرداخت نماید.

روش انجام جراحی

روش های بسیار متفاوتی برای انجام این عمل وجود دارد که هر پزشک با توجه به ویژگی های فرد از یکی از آن ها استفاده می کند. اما به طور کل می توانیم بگویم در صورتی که پزشک با توجه به شرایط فرد برای انجام جراحی از روش بیهوشی استفاده نماید هزینه آن بیشتر از مواقعی خواهد بود که این عمل جراحی با استفاده از بی حسی موضوعی انجام شده است.

این که در زمان جراحی از چه نوع روش بیهوشی استفاده شود به تصمیم پزشک و شرایط جسمانی فرد مراجعه کننده بستگی دارد.

شدت مشکلات فرد

می توانیم بگویم یکی از مهم ترین و اساسی ترین موارد تاثیر گذار در تعیین هزینه سانترال لب میزان مشکلات فرد می باشد. در حقیقت در مواردی که فاصله میان لب و بینی افراد بسیار زیاد می باشد پزشک مجبور است تا تغییرات نسبتا عمده و بزرگی را برای افزایش زیبایی ظاهر فرد انجام دهد.

در حالی که اگر مشکل فرد زیاد نباشد پزشک می تواند به راحتی و با اعمال کوچک ترین تغییرات عمل را بر روی فرد متقاضی انجام دهد. همین موضوع نیز باعث می شود که هزینه عمل جراحی تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

 

هزینه لیفت سانترال لب در تبریز

هرینه جراحی سانترال لب از مبلغ 6 میلیون تا 8 میلیون تومان می باشد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *