نحوه جذاب کردن چشم ها


جذاب کردن چشم ها

از خط چشم استفاده کنید:

برای کم تر نشان دادن پژمردگی پلک ها از خط چشم مناسب استفاده کنید. روش درست کشیدن خط چشم را بیاموزید.

برای ماندگاری بیشتر خط چشم از پودر و برس صاف و نوک تیز استفاده کنید.

کشیدن خط چشم با برس بهتر از مداد عمل می کند و برای کسانی که خیلی به این کار وارد نیستند آسانتر می باشد.

برای طبیعی به نظر رسیدن خط چشم در قسمتهای بیرونی، وسطی و داخلی پلک بالایی سه نقطه بگذارید به طوری که بسیار به خط مژه نزدیک باشند، سپس این نقاط را به هم وصل کنید.

چشمان پف کرده را از بین ببرید:

اگر از ورم زیرچشم هایتان خسته شده اید به جای استفاده از لوسیون از یک کرم چشم استفاده کنید.

پوستهای دور چشم فاقد غده های تولیدچربی هستند و با جذب آب و مایعات هنگام استفاده از مرطوب کننده ها ایجاد پف می کنند و وجود این مایعات اضافی ایجاد ورم خواهند کرد.

در صورتی که استفاده از کرم ها با اینکه آبرسان هستند هیچگونه ورمی به وجود نمی آورند.

افتادگی پلکها را محو کنید:

با استفاده از سایه ملایم کم رنگ و به وجود آوردن حدفاصلی مناسب، افتادگی پلک ها را از بین ببرید.

در این روش از قسمت بالایی گوشه بیرونی پلکتان شروع کنید. سایه را از بالا به پایین به سمت چین پلک بزنید. سپس از قسمت پایینی گوشه بیرونی چشم به سمت چین پلک بزنید.

چشم ها را با آرایش، درشت تر نشان دهید:

برای درشت تر نشان دادن چشمهایتان خط چشم بالایی پلک را پهن تر از خط چشم در پایین پلک بکشید. کشیدن خط پهن زیر پلک، چشم را خسته نشان می دهد و شادابی آن را کم می کند در نتیجه چشم کوچکتر به نظر می رسد.

حلقه های تیره دور چشم را از بین ببرید:

برای سرحالتر و شادابتر به نظر رسیدن، حلقه های دور چشمتان را از بین ببرید. بنابراین به جای زدن پودر و کرم پوشاننده برای پنهان کردن این حلقه های دایره ای دور چشم از کرمی استفاده کنید که کمی از پوست صورتتان روشن تر باشد.

سعی کنید تا آنجا که ممکن است از پشت پلک تا نزدیک به خط مژه ها باشد و از قسمت گودی کاسه چشم تا به کناره های بینی این کار را انجام دهید.

بعد از دوش گرفتن مژه هایتان را فر کنید:

هیچ چیز مثل فر کردن مژه ها پژمردگی چشم ها را از بین نمی برد. برای نتیجه بهتر همیشه بلافاصله بعد از حمام از فرمژه استفاده کنید. آب گرم موهای نازک را انعطاف پذیر می کند بنابراین مژه ها راحت تر فر می شوند و کمتر می شکنند.

از شر قرمزی چشمتان خلاص شوید:

قرمزی چشم های خسته را از بین ببرید. برای این کار از سایه ای با زمینه آبی استفاده کنید. زدن سایه و خط چشم با زمینه آبی می تواند این قرمزی را به حداقل برساند.

با تقویت ابروها آنان را پرپشت کنید:

داشتن ابروهایی طبیعی و پرپشت صورت را زیباتر نشان می دهد و چهره جوانتری را به شما می بخشد. پس از ابروهایتان مواظبت کنید تا همیشه جوان بمانید.

تیرگی پوست چشمتان را کم کنید:

اگر زیر چشمتان تیره است هنگام آرایش بهتر است بیشتر روی قسمت بالایی چشمتان کار کنید، بنابراین از کشیدن خط چشم در زیر چشم خودداری کنید و ریمل را فقط برای مژه های بالایی استفاده کنید و مژه های پایینی نیازی به ریمل ندارند، با این کار تیرگی زیر چشم کمتر دیده می شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *