لیفت باسن با نخ در تبریز

لیفت باسن با نخ

لیفت باسن با نخ

برای اغلب زنان و مردان، باسن یکی از نواحی اصلی برای در نظر گرفتن زیبایی و تناسب اندام است و به طور کلی ناحیه‌ای است که در نمای ظاهری اندام افراد نقش مهمی را ایفا می‌کند و اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا جایی که ممکن است باسن و به طور کلی نمای پشت بدنشان، زیبا و جذاب به نظر برسد؛ خصوصا هنگامی که دارای پوشش چسبان نیز باشند.

در طول زمان، پوست اطراف باسن و ران‌ها قوام و سفتي خود را از دست می‌دهد و دچار عارضه‌ی شل و افتاده بودن باسن می‌شود.

علاوه بر آن ممکن است این افتادگی به صورت ارثی و یا به دلیل کاهش زیاد وزن و یا برعکس، افزایش زیاد وزن باشد.

افتادگی باسن به طور کلی ناشی از کوچک یا شکل نامناسب عضله‌ی گلوتئوس ماکسیموس (عضلات بزرگی که در ناحیه باسن قرار دارند) می باشد.

برای درمان این عارضه یا به عبارت دیگر لیفت و بالا کشیدن باسن روش های مختلفی وجود دارد.

طی این فرایندها پوست شل و آویزان باسن از ناحیه‎ی بالای باسن، سفت می‌شود و با بالا کشیدن بافت عضله‌ای باسن منجر به بهبود شکل و فرم کلی باسن می‌شود.

یکی از روش های ایمن و مناسب استفاده از “لیفت باسن با نخ” است. این روش که یک روش جراحی بدون اسکار است با قرار دادن نخ‌های جذبی خاصی در عمق بافت چربی باسن انجام می‌شود.

این بخیه‌ ها به صورت دوک‌های کوچکی هستند که بافت را به سمت بالا می‌کشند.

لیفت باسن با نخ

در طی روند التیام طبیعی، بافت لیفی محکمی در اطراف و درون این دوک‌ها تشکیل می‌شود و در نتیجه بافت و چربی‌ باسن به نقطه بالاتری لیفت می‌شود.

این روش نیازی به هر گونه برش و یا قرار دادن پروتز، برای لیفت باسن ندارد.

نتایج این روش در هر بیمار با توجه به تفاوت‌های فردی شامل وضعیت سلامت، وزن، وضعیت هورمونی و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت خواهد بود.

با این روش امکان بازگشت سریع‌تر به فعالیت‌های روزمره وجود خواهد داشت.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *