قیمت و هزینه بوتاکس مو در تبریز

بوتاکس مو در تبریز

هزینه بوتاکس مو در تبریز

در محتوای امروز قصد داریم تا در مورد قیمت و هزینه بوتاکس مو در آرایشگاه های مختلف اطلاعاتی را خدمت کاربران همیشگی و همراه ارائه دهیم. یکی از روش های متداول و پرطرفدار برای ترمیم و زیبایی مو بوتاکس کردن موها است.

با توجه به فوایدی که بوتاکس برای پوست و مو دارد امروزه این تجویز آرایشی در میان اقشار مختلف جامعه محبوبیت پیدا کرده است.

نتایج بسیار مساعد و راضی کننده ای که بوتاکس کردن مو نسبت به سایر روش های آرایشی و زیبایی داشته است منجر به مراجعه فوق العاده مردم به ویژه خانم ها در آرایشگاه ها و سالن های گوناگون شد هاست.

بسیاری از روش ها برای صافی و رفع مشکلات مو وجود دارد که ترمیم مو به وسیله تزریق بوتاکس مو و بوتاکس عادی، به دلیل قیمت و هزینه های متناسب و همچنین ماندگاری بسیار زیاد در طولانی مدت به عنوان متدی مدرن و ماندگار شناخته شده است.

در ادامه مقاله در کنار ما باشید تا به پاسخ سوال های رایجی همچون بوتاکس مو چیست؟ بوتاکس مو چگونه انجام می گیرد؟ برسید و همچنین با ویژگی های بوتاکس کردن مو و هزینه های آن بیشتر آشنا شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله ی “بوتاکس مو چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

بوتاکس مو چیست؟

داشتن موهایی زیبا، درخشان و لطیف می تواند حس زیبایی و زندگی را در انسان تقویت کند. خیلی از افراد به دلایل ژنتیکی یا عوامل محیطی همچون آب نامناسب دچار آسیب شدید در پوست و مو می شوند یا دارای موهای آسیب دیده، سوخته و زبری هستند که گاهی روند رشد بسیار کندی نیز دارد.

امروزه با پیشرفت علم در عرصه زیبایی که می توان گفت به یک صنعت بزرگ در دنیا تبدیل شده است، دیگر کمتر کسی نگران مشکلاتی است که برای پوست و موی او اتفاق می افتد.

بهترین و کامل ترین روش برای زیبایی و بهبود عملکرد رشد موها، بوتاکس مو است.

بوتاکس کردن مو نوعی تزریق یا درمان مو است که بر روی موهای خشک و وز و ناسالم انجام می گیرد. همان طور که تقویت و ترمیم پوست به کمک بوتاکس اهمیت دارد، داشتن موهایی زیبا، لطیف و سالم نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به مرور زمان به دلیل انواع رنگ های شیمیایی و دکلره کردن مو، موها دچار آسیب شدید می شوند و الاستیسیته و قدرت رشد خود را از دست می دهند. بوتاکس مو می تواند به عنوان یک متد موثر قادر است تمام نقص ها و لطمه هایی که به ریشه و ساقه مو وارد شده را برطرف می کند و آن ها را صاف، نرم و قوی کند.

وظیفه اصلی بوتاکس کردن مو بازسازی موها است به طوری که فضاهای خالی یا شکاف های موجود در سر را پر می کند و با یکدست کردن، صاف کردن و ابریشمی کردن موها جلوه ای بسیار زیبا به مو می دهد.

 

ویژگی های بوتاکس مو

بسیاری از ویژگی های بوتاکس مو در لابه لای توضیحات در معرفی بوتاکس کردن مو بیان شده است.

یکی از ویژگی های بوتاکس مو دارا بودن کلاژن های مفید در این ماده است. هنگامی که برروی موهای خود بوتاکس انجام می دهید در واقع بهترین کلاژن ها را به آن تزریق می کنید.

مراکز زیبایی سعی می کنند بوتاکس هایی را بر روی موها پیاده کنند که دارای باکیفیت ترین مواد کلاژن ساز همچون روغن های خاویاری، ویتامین بی، ویتامین ای و بونت باشد.

بوتاکس نمودن مو برای هر نوع مویی کارایی دارد و بهترین عملکرد خود را نشان می دهد.

موارد استفاده بوتاکس مو:

  • فاقد مواد شیمیایی
  • درمان شوره سر
  • رفع زبری و خشکی مو
  • رفع موخوره یا دوشاخه شدن مو
  • صاف کردن و ابریشمی کردن موها
  • براق کردن موهای تیره
  • برطرف کردن شکنندگی و کم پشتی موها
  • ماندگاری بسیار زیاد
  • هزینه بسیار مناسب

بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟

قبل از اینکه نحوه انجام بوتاکس مو را بیان کنیم توضیح کوتاهی در مورد انواع بوتاکس مربوط به مو و سر خواهیم داد.

بوتاکس کردن مو دو حالت دارد. یکی از این حالت ها مالیدن ماده بوتاکس به مو است که این روش برای زیبایی موها انجام می گیرد و می تواند فضاهای خالی موها را نیز پر کند. این حالت موها را بسیار پرپشت و پرحجم و صاف نشان می دهد و به دلیل نداشتن عوارض بسیار محبوب است.

نوع دیگر بوتاکس کردن موها تزریق کردن است که در ناحیه پوست سر انجام می گیرد که سازمان دارو جهت برطرف ساختن مشکلات کف سر این راه حل را پیشنهاد می دهد.

این روش توسط پزشکان مربوطه باید انجام گیرد.

حال می پردازیم به اینکه بوتاکس مو چگونه انجام می گیرد؟ ابتدا آرایشگر موهای شما را با شامپو مناسب شست و شو می دهد و سپس با حوله مناسب یا سشوآر آن را خشک می کند. ماده آماده بوتاکس را با ابزار مناسب مستقیم بر موهای شما می مالد.

با مالش دادن ماده بر روی موها به طور مدام و منتظر ماندن برای اعمال بوتاکس به مدت ۲۰ تا ۸۰ دقیقه آرایشگر یا فرد ماهر موهای شما را شست و شو می دهد. بعد از اتمام کار می توانید شاهد دیدن موهای صاف و براق باشید.

 

هزینه بوتاکس مو چگونه است؟

مزایایی که بوتاکس کردن برای انواع موها دارد باعث شده گاهی بدون توجه به هزینه بوتاکس مو، افراد علاقه مند به انجام این کار باشند. اما به طور کلی بوتاکس مو از نازلترین قیمت برای صاف نمودن و ترمیم مو برخوردار است. ممکن است بنا به مقدار بلندی یا کوتاهی مو، میزان کم پشتی و پر پشتی مو و میزان آسیب دیدگی، مقدار استفاده از بوتاکس متفاوت باشد.

اما قیمت و هزینه بوتاکس مو در آرایشگاه ها متعارف است و استقبال بسیار زیاد افراد از بوتاکس کردن موها نشان از مناسب بودن قیمت و کیفیت این محصول دارد.

تزریق کردن بوتاکس برای موها برای هر نوع موی مجعد، خشک، موهایی که بی اندازه عرق می کند یا چرب می شود و موهای صدمه دیده کارساز است و نتایج خوبی که از این روش ترمیم موها به دست آمده باعث شده است که اکثر فروشگاه های آنلاین و مراکز آرایشی این محصول باکیفیت و پرطرفدار را به متقاضیان آرایش مو پیشنهاد دهند.

برای کسب اطلاعات از هزینه بوتاکس مو می توانید به سالن های آرایشی مد نظر خود مراجعه نمایید یا از طریق وب سایت های معتبر و تخصصی که بهترین نوع ماده را استفاده می کنند، با مشاوره های رایگان از قیمت این محصول شگرف با خبر شوید.

جمع بندی

اتفاق خوشایندی که از طریق بوتاکس مو می افتد، مناسب بودن آن برای هر نوع مو است. می توان گفت بوتاکس کردن موها و هزینه های بسیار مناسب، این کار نسبت به سایر روش ها مانند اتو کردن مدام و استفاده از مواد شیمیایی برای صافی مو از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

ماندگاری موهایی که بوتاکس شده با مراقبت های شما و استفاده از شامپوهای ملایم و مناسب بیشتر خواهد بود و شما به مدت طولانی شش الی یک سال می توانید از داشتن موهایی ابریشمی، صاف و زیبا لذت ببرید.

آدرس اینستاگرام تبریزپوست      https://www.instagram.com/tabrizpoost/

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *