قیمت تاتو در تبریز

قیمت تاتو و هاشور در تبریز

تاتو و هاشور در تبریز

اگر قصد انجام تاتو یا هاشور ابرو را داشته باشید شاید یکی از مهمترین معیارهای شما برای انتخاب تاتو کار هزینه تاتو و هاشور باشد ولی چه عواملی در قیمت تاتو و هاشور تاثیر دارند و باید چه نکاتی را در این زمینه بدونیم:

1- مجوز :

سالن هایی که دارای مجوز هستند معمولا تحت نظر نهادهای بهداشتی هستند و باید موارد بهداشتی مانند ایجاد اتاق ایزوله، استریل کردن وسایل و موارد بهداشتی دیگر را به صورت کامل رعایت کنند . پس قیمت تاتو و هاشور در سالن های دارای مجوز بالاتر از سالن های بدون مجوز است .

نکته : عدم رعایت بهداشت در سالن های ممکنه باعث انواع بیماری های خونی و عفونی شود پس حتما سالن های دارای مجوز را انتخاب کنید.

2-تحت نظر پزشک:

بعضی از سالن های تاتو و هاشور تحت نظر پزشک هستند طبیعتا سالن های که تحت نظر پزشک هستند هزینه های بالاتری نسبت به بقیه سالن های دریافت می کنند.

این مورد برای کسانی که دارای بیماری هایی مانند فشار خون ، بیمارهای قلبی و … هستند یا دارای سابقه حساسیت دارند اهمیت زیادی دارد و همچنین به خانم های باردار و شیرده حتما توصیه می کنیم به سالن هایی مراجعه کنند که تحت نظر پزشک باشند .

3-رنگ تاتو و هاشور :

رنگ تاتو و هاشور یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در قیمت تاتو و هاشور است. رنگهای ارگانیک و رنگهایی که ته رنگ قرمز ، آبی و یا خاکستری ندارند قیمت بالاتری نسبت به رنگهای صنعتی دارند.

رنگهای صنعتی حاوی سرب و مواد سرطان زا هستند ولی ماندگاری بالاتری دارند برای همین خیلی از سالن های تاتو و هاشور از این نوع رنگها استفاده می کنند.

رنگهای ارگانیک و ضد حساسیت معمولا ماندگاری کمتری دارند ولی هیچ ضرری برای بدن ندارند .

نکته : رنگهای صنعتی ممکن است در فرد ایجاد حساسیت کنند پس خیلی مهمه که برای انجام تاتو و هاشور از رنگهای ارگانیک و ضد حساسیت استفاده شود این مورد برای کسانی که سابقه حساسیت دارند و یا خانم های باردار و شیرده اهمیت بسیار زیادی دارد.

4-مواد مصرفی:

برای انجام تاتو و هاشور ، بهداشت اهمیت بسیار زیادی دارد و وسایل مورد استفاده حتما باید یکبار مصرف باشند . سالن هایی که این موارد را رعایت می کنند قیمت بالاتری نسبت به سالن هایی که این کار رو رعایت نمی کنند دارند .

نکته : حتما قبل از انجام تاتو و هاشور اطمینان حاصل کنید که وسایل مورد استفاده برای شما یکبار مصرف باشند. به خصوص حتما دقت کنید که سوزن مورد استفاده حتما جلوی شما باز شود و از آک بودن آن اطمینان حاصل کنید.

5-مهارت تاتو کار:

هر چقدر تاتو کار ماهرتر و با متد های روز بیشتر آشنایی داشته باشه طبیعتا دستمزد بالاتری هم دارد.

قیمت تقریبی تاتو و هاشور در تبریز 1400

میکرو ابرو با متد فیبروز: 1.500.000 تومان

میکرو ابرو با متد پی آر: 500 هزار تومان

میکرو ابرو : 500 هزار تومان

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتشن : 500 هزار تومان

سایه ابرو : 400 هزار تومان

ترکیب سایه و هاشور ابرو :600 هزار تومان

تاتو خط چشم : 400 هزار تومان

تاتو بن مژه : 300 هزار تومان

تاتو خط لب : 300 هزار تومان

تاتو رژ لب : 500 هزار تومان

تاتو خط لب و رژلب : 600 هزار تومان

 

تاتو در آرایشگاهها انجام می گردد و جهت انجام تاتو به آرایشگاه های زنانه مراجعه نمایید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *