رفع خط خنده در تبریز

درمان خط خنده

الق


رفع خط خنده با تزریق ژل در تبریز

خطوط خنده (لبخند)، چین های وابسته به لب (بینی) هستند که از هر دو طرف بینی تان تا گوشه های دهان شما جریان دارد.

آنها بر اثر سالخوردگی و پیری بوجود می آیند، وقتی لایه های چربی صورت از بین می روند و باعث می شود که پوست حالت افتاده پیدا کند و چین های برجسته ای را ایجاد کند.

اینها به راحتی با تزریقات ژل اسید هیالورونیک روی خطوط، تغییر می کنند در حالی که انعطاف در آن قسمت را زیاد و باعث کاهش چنین خطوطی می شود.

تزریق ژل اسید هیالورونیک، یکپروتئوگلیکان(نوعی پروتئین که به شدت گلیکوسیلیت هست) مشابه آنچیزی است که در پوست، چشم ها و مفاصل ما یافت می شود.

این پروتئین، به شدت قابل برگشت است، و با فعل و انفعالات طبیعی بدن در طول ماهها ساخته می شود وبرای پوشش و آرایش چهره بسیار مناسب است.

این روش، بیش از ۳۰ دقیقه زمان می برد، ۲-۳ تزریق در هر طرف از کناره های بینی انجام می شود با یک انحنا به سمت پایین تا خط لب(بینی).

برخی ماساژها در این ناحیه، بعد از این روش، عوارض جانبی را به حداقل می رساند و با ماساژ دادن هیچ گونه اشکال در روند درمان به وجود نمی آید.

برای نتیجه بهتر، برخی ممکن است نیاز به درمان تزریق ژل گونه داشته باشند، تا لایه های چربی صورت که از دست داده اند را بدست آورند.

همانگونه که چین و چروک های مربوط به لب و بینی بخشی از حالت های طبیعی چهره هستند و در حین لبخند حتی در نوزادان کوچک وجود دارد، حذف این چین ها، ممکن است، اما هدف ما آن نیست.

در عوض، هدف درمان، کاهش گودافتادگی و تعداد خطوط، به ویژه هنگامی که چهره در حالت استراحت و بدون حالت است، می باشد با این دیدگاه که چهره فرد جوانتر جلوه کند.

جهت درمان خط خنده در کلینیک دکتر صابر با شماره 09305500380 تماس بگیرید

عوارض جانبی احتمالی

بی حسی و کرختی لب بالایی در طی این روش به دلیل حضور لیدوکائین در تزریق ژل، یک چیز عادی است؛ این اثر، در عرض چند ساعت ناپدید می شود.

در این ناحیه، به هیچ وجه کبودی نمی بینید.  گاهی اوقات، تورم، ممکن است بعد از عمل احساس شود، اما به سرعت در عرض ۲ هفته یا بیشتر حل می شود.

یک عارضۀ بسیار نادر، در جایی است که در نتیجه برخی از تغییرات پوستی پس از تزریق، در کناره بینی خون رسانی کمتری بوجود می آید – اگر این اتفاق بیافتد، باید تحت مراقبت های پزشکی قرار گیرد.

توجه: همانطوری که این یک روش پزشکی است، نتایج و پیامدها تضمین نمی شود و ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

 

چرا تزریق ژل چهره، به سرعت در ۲ روز اول پس از تزریق کاهش می یابد؟

اسید هیالورونیک (HA) به طور طبیعی بدون cross-linked (پیوند شیمیایی بین اتمی) رخ می دهد. در این شکل، به راحتی ظرف 1-2 روز در بدن تجزیه می شود.

HA که باقی مانده، آنهایی هستند که هنوز cross-linked (پیوند شیمیایی بین اتمی) هستند، که مانع از تجزیه آن می شود، و به این شکل دوام می یابد.

بنابراین، به نظر می رسد تزریق ژل صورت با HA به سرعت ظرف مدت 2 روز اول قبل از آن که سطح آن به حالت پایدار برسد کاهش می یابد.

مابقی، به آرامی کاهش می یابد. بنابراین، HA با اتصال بیشتر ماندگاری بیشتری دارد.

همچنین گاهی پس از تزریق ژل، تورم کوچکی، مانند بی حسی موضعی و التهاب آسیب های محلی ایجاد می شود.این به سرعت ظرف مدت چند روز کاهش می یابد، و منجر به کاهش بیش از ۲۰-۳۰٪ در نتیجه نهایی می شود.

 

پس از تزریق ژل چهره، آیا می توان صورت را ماساژ داد یا صورت را شست؟

تزریق ژل های موقتی در ۴ ساعت اول یا بیشتر، قابل قالب سازی هستند و در حدود ۲ روز پایداری دارند.

در ۴ ساعت نخست، شما نباید بر روی سطح تزریق ژل شده، فشار وارد کنید یا بیش از اندازه سخت ماساژ دهید.

شستن ملایم صورت مجاز است.برای ۲ روز اول، توصیه می شود که بر روی سطح تزریق ژل شده، فشار طولانی مدت مثل خواب روی آن طرف چهره – وارد نیاورید، احتمال کمی وجود دارد که تغییر کند.

پس از آن، هنگامی که درمان کامل شد، شما می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید و تغییر شکلی درآن حاصل نخواهد شد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *