بوتاکس مو در تبریز

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو

احتمالا زمانی که حرف از بوتاکس به میان می آید، به یاد چین و چروک های صورت و روش درمان یا پیشگیری از آن می افتید. اما جالب است بدانید که موی سر نیز درست به مانند پوست صورت، پری و الاستیسیته خود را از دست می دهد و نیاز به روش های درمان نظیر بوتاکس مو دارد.

بد ایستادن و وز بودن موهایتان فقط یک مشکل ساده نیست و نیاز به کمک فوری دارد. یک نرم کننده مناسب به تنهایی برای سالم نگه داشتن موهای شما مناسب نیست. بوتاکس مو یک درمانی است که به حذف وزی مو کمک می کند.

درمان ضد پیری مو با بوتاکس مو یک درمان شیمیایی نیست، بلکه یک نرم کنندگی عمیقی است که به بازسازی موی شما کمک می کند.

بوتاکس مو ترکیبی از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامینB6، ویتامینE و روغن خاویار است که هر گونه شکاف در الیاف مو را پر میکند و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه میدهد.

بوتاکس مو

بوتاکس مو از نظر عملکرد، شباهت بسیاری با بوتاکس صورت دارد و به راحتی تمامی شکاف های ساقه مو را پر می کند. هم‌چنین نوک شکافته شده مو‌ها را ترمیم کرده، پیچ و تاب مو‌ها را کم کرده و شادابی و درخشانی خاصی به مو‌های شما خواهد بخشید.

بوتاکس مو ریشه‌ی مو‌ها را از درون تقویت کرده و به همین دلیل، ظاهری نرم، سالم، درخشان و زیبا را بدون کاهش حجم مو‌ها به ارمغان می آورد.

بوتاکس مو حاوی ویتامین، پروتئین، لیپید و سایر مواد ضروری برای مو است. بوتاکس مو به جوان کننده مو نیز معروف است و نسبت به کراتین، خطرات و عوارض کمتری دارد.

محصولات بوتاکس مو که امروزه در بازار موجود هستند، در پر پشت کردن، صاف کردن و کاهش وزی موها بسیار موثرند.

بوتاکس مو موجب درخشش فوق العاده مو، نرمی و احیای مو و همچنین درمان موهای آسیب دیده ناشی از حرارت سشوار و اتو مو و سایر مواد شیمیایی می شود.

موارد انجام بوتاکس مو

اگر این موارد را دارید می توانید از بوتاکس استفاده کنید:

  • مو خوره
  • موهای کم پشت و کدر
  • موهای آسیب دیده
  • موهای وز

بوتاکس مو چطور انجام می شود؟ در طی انجام کار چه اتفاقی می افتد؟

بوتاکس، به موی شما تزریق نمی شود. در عوض، یک عامل نرم کنندگی است که مستقیماً به رشته های مو اعمال می شود. شما می توانید به سالن آرایشگاه بروید تا بوتاکس مو را انجام دهید و یا محصولات را خریداری کنید تا در خانه انجام دهید.

مراقبت‌های بعد از بوتاکس مو

این درمان با شامپو آغاز می شود تا موها را تمیز کرده و گره های مو را باز کند و آن را برای نرم کنندگی آماده کند. سپس بوتاکس با مالش دادن محصول از روی ریشه تا نوک مو، روی رشته ها اعمال می شود.

بوتاکس باید برای مدت ۲۰ تا ۹۰ دقیقه روی موهای خیس باقی بماند. برخی از آرایشگران ممکن است قبل از خشک کردن موهایتان را با یک اتو داغ، اتو کنند.

دیگر متخصصین ممکن است این محصول را در موهای شما رها کنند تا خودش خشک شود و تا موهای شما را صاف می کنند، بیشتر به رشته های موی شما نفوذ کنند. شما نتایج روش بوتاکس را بلافاصله پس از خشک شدن موهای خود خواهید دید.

 

مراقبت‌های بعد از بوتاکس مو

برای حفظ بوتاکس مو، باید عادت‌های بد خود را در رابطه با مو را باید کنار بگذارید. برای این منظور دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید تا دوام بوتاکس مو بیشتر شود.

۱- شتتشوی موها

۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از انجام بوتاکس مو، مو‌ها را با شامپو بشوئید تا حداکثر مواد بوتاکس جذب شوند، درست مثل زمانی که مو‌ها را کراتینه می‌کنید.

پس از اولین شستشوی مو بعد از بوتاکس، بایستی سعی کنید مو‌ها را کمتر بشوئید، تقریبا هر سه روز یکبار کافی است. اگر مو‌های شما در طول این مدت چرب شد، از وسایل شستشوی خشک استفاده کنید.

۲- شامپوی مناسب

شستن موها با شامپویی که قبل از بوتاکس استفاده می‌کرده‌اید، یک اشتباه بزرگ است. نگاهی به برچسب‌های شامپو بیاندازید و اطمینان حاصل کنید که شامپوی شما بدون سولفات و دارای حداقل مواد شیمیایی باشد.

از خرید محصولاتی که در فرمولاسیونشان Sodium C۱۴-۱۶، اولفین سولفونات (Olefin Sulfonate) و سدیم کلرید اجتناب کنید، همین قانون در رابطه با مرطوب کننده‌ها و کاندیشنر‌ها نیز باید رعایت شود.

به همین خاطر است که توصیه می‌کنیم از یک کاندیشنر مناسب مو‌های بوتاکس شده استفاده کنید. محصولاتی مانند روغن ارگان، نارگیل و ماکادیمیا برای مراقبت از مو‌ها عالی هستند، تنها اطمینان حاصل کنید که هیچ کدام از مواد شیمیایی زیر در شامپو‌های شما موجود نباشند.

 

بوتاکس مو چقدر ماندگاری دارد؟

بوتاکس مو نتیجه اثر گذار خود را بعد از ۴ هفته ایجاد می کند. اثرات بوتاکس تا ۶ ماه روی مو باقی می ماند. البته رنگ کردن مداوم یا استفاده ی روزانه از اتوی مو ماندگاری بوتاکس مو را کاهش می دهد.

ماندگاری بوتاکس مو

آیا بوتاکس مو عوارض دارد؟

بوتاکس مو، عاری از مواد شیمیایی شدید است و به عنوان یک درمان نرم کننده عمیق است که به تعمیر موی آسیب دیده کمک می کند به بیان ساده تر:کاملاً بعید است که هیچ گونه عوارض جانبی زننده ای داشته باشد با این حال، مانند اکثر چیزها، همیشه اعتدال کلید مهمی است. بنابراین پیشنهاد می کنیم که در یک سالن معتبر مشاوره بگیرید و درمان را با یک متخصص آموزش دیده انجام دهید.

 

هزینه انجام بوتاکس مو در تبریز

قیمت نهایی بوتاکس مو به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به سالن زیبایی، برند بوتاکس، اندازه موها و … بستگی دارد. مارک های متعددی برای محصولات بوتاکس مو وجود دارند که هر یک قیمت های متفاوتی نیز دارند.

اما مشکل اینجاست که نمی توان به همه برندها اطمینان کرد. اگر موهایتان دارای قد متوسط است و می خواهید از از بهترین محصولات استفاده کرده و از طرفی به سالن آرایشی خوبی هم مراجعه نمایید، باید مبلغی حدود هشتصد تا یک میلیون تومان را پرداخت نمایید. البته بسیاری از محصولات بوتاکس مو را می توان در منزل به راحتی مورد استفاده قرار داد. اما باید توجه داشته باشید که این کار نیاز به مدت زمان کافی دارد.

 

تفاوت بین بوتاکس مو و کراتین مو چیست؟

باید توجه داشته باشید که بوتاکس مو با کراتین مو تفاوت دارد. برخی کراتین ها شامل فرمالدهید هستند که استفاده بیش از حد آن می تواند سبب خارش سر یا حتی سرطان شود اما بوتاکس مو مواد شیمیایی کمتری دارد و برای احیای مو مناسب تر میباشد.

اگر قصد تقویت استحکام تارهای موی خود را دارید، کراتین انتخاب بهتری است اما اگر قصد دارید تارهای آسیب دیده را احیا نموده و عمر موهای خود را بیشتر کنید، بوتاکس را انتخاب کنید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *