آشنایی با انواع ضدآفتابهای اوریاژ


انواع ضد آفتابهای اوریاژ:

کرم ضد آفتاب هیسه اک اوریاژ با فاکتور حفاظتی SPF30:

مناسب پوستهای چرب ، جوشی و مختلط/ فاقد چربی Oil Free))  و بسیار سبک با جذب سریع/ همراه با عوامل ضد التهاب و ضد براقی پوست/ بی رنگ ، مناسب حتی برای آقایان/ حاوی جدیدترین فیلترهای شناخته شده ضد اشعه نور.

کرم ضد آفتاب هیسه اک اوریاژ با فاکتور حفاظتی SPF50:

مناسب پوستهای چرب ، جوشی و مختلط/ فاقد چربی Oil Free)) و بسیار سبک با جذب سریع/ همراه با عوامل ضد التهاب و ضد براقی پوست/ بی رنگ ، مناسب حتی برای آقایان/ حاوی جدیدترین فیلترهای شناخته شده ضد اشعه نور.

ضد آفتاب فاقد چربی اوریاژ با فاکتور حفاظتی SPF30:

هر نوع پوست حتی پوستهای چرب و جوشی/ بی رنگ/ توانایی جذب و بازتاب هم زمان اشعه UV بدون نفوذ در پوست/ همراه با عوامل مرطوب کننده و ویتامین های E و C / بسیار سبک با جذب سریع/ با دوام در برابر آب و تعریق/ حفظ آب سلول به مدت طولانی/ حفاظت در برابر اثرات مضر خورشید.

ضد آفتاب فاقد چربی اوریاژ با فاکتور حفاظتی SPF50+:

هر نوع پوست حتی پوستهای چرب و جوشی/ بی رنگ/ توانایی جذب و بازتاب هم زمان اشعه UV بدون نفوذ در پوست/ همراه با عوامل مرطوب کننده و ویتامین های E و C / بسیار سبک با جذب سریع/ با دوام در برابر آب و تعریق/ حفظ آب سلول به مدت طولانی/ حفاظت در برابر اثرات مضر خورشید.

ضد آفتاب فاقد چربی اوریاژ با فاکتور حفاظتی SPF50:

هر نوع پوست حتی پوستهای چرب و جوشی/ رنگی در دو نوع رنگ بژ روشن و رنگ طلایی/ توانایی جذب و بازتاب هم زمان اشعه UV بدون نفوذ در پوست/ همراه با عوامل مرطوب کننده و ویتامین های E و C / بسیار سبک با جذب سریع/ با دوام در برابر آب و تعریق/ حفاظت در برابر اثرات مضر خورشید.

ضد آفتاب اکستریم اوریاژ با فاکتور حفاظتی SPF50+:

بی رنگ / مناسب برای پوستهای حساس به نور و یا دارای طزکک و مک/ پیشگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناش ی از لیزر ، پیلینگ، سوختگی، جای جوش، جای زخم و …/ مناسب برای افراد دارای بیماری پوستی از قبیل  ویتیلیگو، سرطان پوست …/ پیشگیری از چروک، پیری زودرس و سرطان پوست/ مناسب برای کوه، دریا و اسکی/    مقاوم در برابر آب و تعریق.

ضد آفتاب اکستریم اوریاژ با فاکتور حفاظتی SPF90:

رنگی ( بژ روشن) و بصورت کرم پودر/ مناسب برای پوستهای حساس به نور و یا دارای کک و مک/ پیشگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناشی از لیزر ، پیلینگ، سوختگی، جای جوش، جای زخم و …/ مناسب برای افراد دارای بیماری پوستی از قبیل ویتیلیگو، سرطان پوست…/ پیشگیری از چروک، پیری زودرس و سرطان پوست/ مناسب برای کوه، دریا و اسکی/ مقاوم در برابر آب و تعریق.

ضد آفتاب مینرال اوریاژ با فاکتور حفاظتی SPF50+:

فاقد هر گونه فیلتر شیمیایی جهت به حداقل رساندن حساسیت/ با ترکیبات 100درصد معدنی جهت پوستهای حساس، زنان باردار، کودکان بالای 6 ماه/ حداکثر حفاظت برای پوستهای دارای لک و کک و مک/ همراه با پوشانندگی مشابه کرم پودر( بژ روشن)/ حاوی عوامل مرطوب کننده و مغذی و ویتامین های E و C /مقاوم به آّب و تعریق/ ضد رادیکالهای آزاد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *