آشنایی با انواع ضدآفتابهای بایودرما


ضد آفتابهای بایودرما:

ضد آفتاب های تخصصی فتودرم بایو با دو نوع SPF50 و SPF100:

حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست در برابر نور خورشید/ با فرمولاسیونی کاملاً اختصاصی جهت محافظت از پوستهای حساس به نور و دارای کک و مک صورت/ این ضد آفتابها به صورت کرم بدون رنگ، فلوئید، کرم رنگی بژ و کرم رنگی بژ روشن هستند.

فتودرم آکنه بایودرم با SPF40 :

هم ضد آفتاب و هم ضد جوش/ ضد آفتاب کنترل کننده چربی پوست/ مناسب برای پوستهای چرب و جوشی/ تنظیم کننده لایه شاخی و جمع کننده منافذ باز/ حاوی  یک درصد اسید گلیکولیک و یک درصد اسید سالیسیلیک/ مکمل درمان جوش/فاقد چربی و رنگ.

فتودرم AR بایودرم با SPF50 :

موثرترین ضد آفتاب در اروپا برای رفع سرخی پوستهای حساس ، نازک و شکننده/ حاوی عوامل ضدالتهاب، التیام بخش و مرطوب کننده/ پوشاننده قرمزی پوست، یکنواخت کننده رنگ چهره، حتی برای آقایان(هم رنگ پوست)/ فاقد چربی.

فتودرم اسپات بایودرم با SPF50+ :

ضد آفتاب + ضد لک (حتی برای دور چشم)/ قوی ترین ضد آفتاب با عوامل روشن کننده برای هر نوع پوست حساس و دارای لک/ مناسب برای لکهای ناشی از آفتاب ، جای جوش یا زخم ( مکمل در درمان لک)/ کاهش التهاب و قرمزی بعد از لیزرتراپی، پیلینگ، الکترولیز/ برطرف کننده تیرگی دور چشم ناشی از اثرات تشدید کننده نور خورشید/ کاملاً بی رنگ و فاقد چربی.

فتودرم آکنه مت بایودرم با SPF40 :

هم ضد آفتاب و هم ضد جوش/ تخصصی ترین ضد آفتاب مخصوص پوستهای چرب، مختلط و جوشی/ درمان براقی پوست به واسطه پودرهای جذب کننده چربی (سبوم) و حفظ آن به مدت طولانی/ مکمل در درمان جوش/ با قابلیت جذب سریع روی پوست/ کاملاً بی رنگ و فاقد چربی/ حاوی عطر.

فتودرم ضد چروک بایودرم با SPF30 :

ضد آفتاب+ ضد چروک/ حفاظت عمقی از پوست در برابر آسیبهای جدی آفتاب/ رفع چروک و کلاژن ساز با کمک اسید آمینه ضروری برای ساخت کلاژن/ ضدافتادگی پوست با تقویت اتصال درم و اپیدرم/ پیشگیری از چروک با کمک لایه بردار تدریجی( اسید سیتریک)/ ضد التهاب طبیعی برای پوستهای حساس/ فاقد چربی و رنگ( رنگ سفید روی پوست باقی نمی گذارد)/ غیرکومودون زا، مناسب هر نوع پوست حتی پوستهای حساس.

فتودرم After Sun بایودرم بدون SPF :

مرطوب کننده و التیام بخش سریع پوست بعد از حمام آفتاب/ افزایش ماندگاری برنزگی/ شاداب کننده پوست با افزایش تحمل پذیری/ حاوی عطر/ حاوی محافظت کننده های طبیعی در برابر اشعه های UV بدون SPF.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *