آشنایی با انواع ضدآفتابهای آردن


کرم ضد آفتاب آردن با فاکتور حفاظتی SPF 25 :

مناسب جهت افراد با پوستهای معمولی و خشک/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/ حاوی ویتامینهای A و E /مقاوم در برابر تعرق و شستشو.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی آردن با فاکتور حفاظتی SPF 25 :

مناسب جهت افراد با پوستهای چرب و جوش دار/ فاقد چربی ( Oil Free )/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ مقاوم در برابر تعرق و شستشو/ پایدار در برابر نور/ حاوی ویتامینهای A و E.

لوسیون ضد آفتاب فاقد چربی آردن با فاکتور حفاظتی SPF 30 :

مناسب جهت افراد با پوستهای چرب و جوش دار/ فاقد چربی ( Oil Free )/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ محتوی ویتامین E و بیزابولول/ حاوی مواد مرطوب کننده.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی آردن با فاکتور حفاظتی SPF 30 :(رنگی)

مناسب جهت افراد با پوستهای چرب و جوش دار/ فاقد چربی ( Oil Free )/ با رنگ بژ روشن (TINTED)/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/حاوی ویتامینهای C و E  و دکسپانتنول/ حاوی کمپلکس مواد مرطوب کننده موثر و عصاره کاکتوس.

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده آردن با فاکتور حفاظتی SPF 30 :

مناسب جهت افراد با پوستهای معمولی/ بدون اثر سفید کنندگی، مناسب جهت مصرف در محیط های کاری/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/ فاقد اسانس/ حاوی کمپلکس مواد مرطوب کننده موثر :اوره، لاکتات سدیم و گلیسرین.

کرم ضد آفتاب ویتامینه با فاکتور حفاظتی SPF 30 : (رنگی)

مناسب جهت افراد با پوستهای معمولی/ با رنگ بژ متوسط (TINTED)/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/ فاقد اسانس/ حاوی ویتامینهای C و E.

کرم ضد آفتاب آردن با فاکتور حفاظتی SPF 30 : (رنگی)

مناسب برای پوستهای خشک، معمولی و حساس/ فاقد جاذب های شیمیایی/ با رنگ بژ روشن (TINTED)/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/ مقاوم در برابر تعریق و شستشو/ حاوی ویتامینهای C و E  و دکسپانتنول/ محتوی بتا- کاروتن و مواد مرطوب کننده موثر.

کرم ضد آفتاب آقایان آردن با فاکتور حفاظتی SPF 30 :

بدون هرگونه اثر سفیدکنندگی و براقیت/ فاقد چربی ( Oil Free )/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/ مقاوم در برابر تعریق و شستشو/ حاوی ویتامینهای C و E  و دکسپانتنول و ژل آلوئه ورا.

لوسیون ضد آفتاب کودکان آردن با فاکتور حفاظتی SPF 30 :

مناسب جهت کودکان و افراد بزرگسال با پوستهای حساس/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/ مقاوم در برابر تعریق و شستشو/ فاقد اسانس/ حاوی ویتامینهایA و C و E  و پالمیتات/ محتوی مواد مرطوب کننده و بیزابولول.

اسپری ضد آفتاب کودکان آردن با فاکتور حفاظتی SPF 35 :

مناسب جهت کودکان و افراد بزرگسال با پوستهای حساس/ قابل استفاده برای کودکان شش ماه و بالاتر/ محافظ پوست حساس کودکان در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ با قابلیت جذب آسان و پوشش یکنواخت کلیه سطوح در معرض آفتاب/ مقاوم در برابر تعریق و شستشو/ حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن کالاندولا و بیزابولول/ محتوی دکسپانتنول.

اسپری ضد آفتاب آردن با فاکتور حفاظتی SPF 40 :

مناسب جهت پوستهای خشک، معمولی و حساس/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ با قابلیت پخش و جذب آسان برروی پوست صورت و بدن/ بدن خاصیت براقیت و چسبندگی بر روی پوست/ مقاوم در برابر تعریق و شستشو/ محتوی ژل آلوئه وراو ویتامین E./حاوی عصاره کاکتوس با خاصیت مرطوب کنندگی.

کرم ضد آفتاب آردن با فاکتور حفاظتی SPF 46 :

مناسب برای پوستهای خشک، معمولی و حساس/ فاقد جاذب های شیمیایی/ با رنگ بژ متوسط (TINTED)/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/ مقاوم در برابر تعریق و شستشو/ حاوی ویتامینهای C و E  و دکسپانتنول/ محتوی مواد مرطوب کننده موثر.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی آردن با فاکتور حفاظتی SPF 50 :

مناسب برای پوستهای چرب و جوشدار/ بدون رنگ و اثر سفیدکنندگی/ فاقد چربی ( Oil Free )/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/ مقاوم در برابر تعریق و شستشو/ حاوی ویتامینهایEاستات، C فسفات و C پالمیتات/ محتوی عصاره لیکوریس، رزماری و جوجوبا.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی آردن با فاکتور حفاظتی SPF 50 :

مناسب برای پوستهای چرب و جوشدار/ فاقد چربی ( Oil Free )/ با رنگ بژ تیره/ محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش/ پایدار در برابر نور/ مقاوم در برابر تعریق و شستشو/ حاوی ویتامینهای C و E  و دکسپانتنول/ محتوی عصاره لیکوریس، رزماری و جوجوبا.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *