سفیدکردن دندان در تبریز


سفیدکردن (بلیچینگ) دندان

زیبایی لبخند شما وابسته به رنگ و مرتب بودن دندان های شماست بلیچینگ دندان یا سفیدکردن دندان یکی از روش های خوب و موثر است که رنگ دانه هایی که به مرور یا عوامل دیگر باعث ایجاد تغییر در رنگ دندان ها و حتی به صورت ژنتیکی بد رنگ هستند را بر طرف می کند،

بلیچینگ یا سفید کردن دندان از طریق موادی خاص اکسید کننده مانند ماده پر اکسید هیدروژن صورت می گیرد،

مکانیزم عمل این مواد به این صورت می باشد که این مواد اکسید کننده به داخل مینای دندان یا ساختار کریستالی میله نفوذ می کنند و آن رنگریزه هایی که داخل مینای دندان رسوب کرده را اکسید می کنند،

این مواد اکسید کننده به مرور زمان به لایه زیرین مینا که عاج دندان می باشد نفوذ میکنند و رنگ آن نیز روشن تر می شود.

روشهای بلیچینگ دندان

عمدتا بلیچینگ دندان به روش های مختلفی صورت می گیرد که یکی از این روش ها نور پلاسما ارک می باشد که این روش در مدت زمان کم در یک یا دو جلسه رنگ دندان ها چندین درجه روشن تر و بهتر می شود.

یکی از دلایل تغییر رنگ دندان ها میتوان اشاره کرد که به مرور زمان مینای دندان ترک میخورد و باعث تجمع باکتری می شود و رنگ دندان را تغییر می دهد.

تحقیقات نشان داده که بیشترین زیبایی صورت و چهره شما بسته به دندان های سفید و مرتب شماست این را میتوان در روابط اجتماعی برخورد های روزانه لمس کرد،

دندان های شما نشان شخصیت شماست که برای سفیدی دندان میتوان از روش های سفید کردن دندان (بلیچینگ دندان) استفاده نمود.

امروزه سفید کننده های بسیاری را میتوانید در داروخانه ها یافت کنید اما به دلیل غلظت پایین کمتر از 10 درصد این مواد می توان گفت که بلیچینگ یکی از موثر ترین و بهترین روش برای سفید کردن دندان های شماست.

 

میزان سفیدی دندان با بلیچینگ:

نمی توان گفت که قطعا تا چه درجه ای دندان سفید می شود چون که برای هر فرد متفاوت است و دلیل آن هم واضح و مبراست به دلیل جنس دندان و مینای دندان هر فرد است.

 

هزینه بلیچینگ دندان

هزینه بلیچینگ چقدر است ؟

قیمت بلیچینگ دندان بستگی به تعداد دفعات و درخواست سفید تر شدن و البته نظر پزشک به تعداد دفعات متغیر است و پس از معاینه کامل مشخص می شود،

در کل هزینه بلیچینگ دندان در مطب گرانتر از سفید کردن دندان در خانه است در نتیجه بلیچینگ در مطب موثر تر است، پیشنهاد این می باشد که از هر دو روش برای نتیجه گیری بهتر استفاده نمایید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *