کاشت مو به روش FUT در تبریز


کاشت مو به روشFUT چیست؟

این تكنیك یكی از اولین روش های كاشت موی طبیعی در دنیا می باشد.

در این روش یک باریکه از پشت سر به ضخامت (عرض) یک الی دو سانتی متر و به طول ۲۰تا ۲۵ سانتی متر برداشته شده، و توسط تكنسین ها و تیم پیوند مو فولیکولهای مو از آن خارج میشود و در نهایت آن محل برش بخیه می زنند و گرفتهای جداشده در قسمت جلوی سر و یا عقب سرکاشته میشود.

جهت مشاوره رایگان و  کاشت مو با بروزترین روش کاشت در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید

مشكلات و معایب این روش چیست؟

یكی از معایب این روش، برداشت تمامی بافتهای زیر فلپ(گالا) كه جهت برداشت و كاشت مو لازم نیست، را نیز برداشت می كنند كه بعد از گذشت چند هفته، ما شاهد بجا ماندن اسكار در پشت سر بیمار هستیم و ظاهر موهای كاشته شده، بسیار عروسكی بوده و ظاهر و خط رویشی غیر طبیعی را نیز شاهد هستیم، به طوری كه اطرافیان و دوستان شخص، كاملاً متوجه كاشت موی او خواهند شد.

کاشت مو

لذا اکنون در دنیا دیگر با این تكنیك قدیمی و پر عوارض پیوند مو را انجام نمی دهند. چرا؟ با بروز شدن این علم و با پیشترفتهای سخت افزاری وبا تكنیك جدید (SUT) دیگر شاهد این عوارض سنگین نمی باشیم.

شخص كاندید كاشت مو می تواند، روشی بدون جراحی و درد، كه در نهایت كاشت موی خود را، با تراكمی بالا، در یك جلسه تجربه كند.

بیشتر بخوانید:

 

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *