چرا درمان با لیزر از سایر روش های درمانی با ارزش تر است؟


اگر علایم پیری روی پوست شما قابل مشاهده هستند، به خاطر آکنه، پیری، یا صرف زمان زیاد در آفتاب، شما باید راههایی برای رسیدن به پوست جوانتر خود پیدا کنید. درمانهای لیزری میتوانند به شما در داشتن پوست سالمتر، جوانتر و درخشان کمک کنند. آیا به این فکر میکنید که چرا از درمانهای دیگر ارزشمندتر است؟ این مقاله در مورد این که این درمان چیست، چه سودی دارد و چگونه به هدفتان برسید صحبت میکند پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

درمان لیزر ضد پیری چیست ؟
در مراکز پوست و مو  دستگاههای لیزر برای انجام این عمل استفاده میشود.مثل لیزر فرکسل، لیزر co2 فرکشنال، لیزر موتوس ax , …
در اکثر این لیزر ها اشعه ویژه از دستگاه به کمک فرآیند تکثیر نوری ساطع میشود که بالاترین لایه آسیبدیده پوست را درمان میکند. همچنین باعث افزایش تولید کلاژن میشود که برای سالم نگه داشتن پوست ضروری است. به طور خلاصه , باعث ترمیم پوست آسیب دیده شما میشود.

این روش در یک محیط سرپایی انجام میشود. با این حال باید بدانید که تنها یک جلسه برای رسیدن به نتایج مطلوب کافی نیست. در واقع , شما به تعدادی جلسه بیشتر برای کسب نتیجه بهتر نیاز دارید.

خطرات مربوط به درمان لیزری پوست
این روش به بهبود پوست شما و کاهش علائم سالخوردگی کمک میکند ولی در حالی که به دنبال هر گونه عمل جوانسازی با لیزر هستید، باید کلینیک معتبر، پزشکان متخصص و دستگاه مناسبی رو برای اینکار انتخاب کنید و گول لیزر ارزان قیمت یا تبلیغات دروغین مراکز نامعتبر رو نخورید در غیر این صورت ممکن است با خطراتی روبرو شوید، برخی از ریسکهای مرتبط عبارتند از:

-زخم
-عفونت باکتریایی
-زخمهای سرما خورده
-سوزش پوست
-تجمع رنگدانه ها در بافتها ( تغییر در رنگ پوست )
-عفونت
-آکنه
-بر آمدگی ها
-تورم
نکته : در مورد اکثر این خطرات نگران نباشید. هر فرآیند با نوعی از ریسکها صورت میگیرد. اما جنبه مفید این است که آنها باقی نمی مانند. آنها به صورت موقتی ظاهر میشوند و با گذشت زمان محو میشوند. شما فقط باید با پیروی از دستور پزشک خود مراقب پوست خود باشید. از پزشک خود در مورد هر گونه ابهام سوال کنید.

فواید درمان لیزری پوست
شما ممکن است شگفت زده شوید از اینکه چه منافعی با این روش دریافت خواهید کرد . این بخش همچنین به نگرانی های شما در مورد این که چرا این روش در مقایسه با روشهای درمانی دیگر برای جوانسازی پوست شما بسیار توصیه میشود، پاسخ میدهد. در حقیقت، نتایج این درمان ضد پیری، آن را به منحصر به فرد و مطلوبترین گزینه در اکثر موارد تبدیل کرده است.

این روش به کاهش نقاط سالخوردگی، چین و چروک، خطوط ظریف و پوست آسیب دیده به دلیل اشعه های ماورای بنفش خورشید، زخمها و مشکلات پوستی مرتبط کمک میکند. همچنین رنگ و بافت پوست غیر یکنواخت را مدیریت میکند. به این ترتیب، اگر به پوست شما آسیب رسیده و یا به خاطر ماندن بیش از حد در آفتاب، پوست مات و کدر دارید، بهترین راه حل است.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *