لیفت گردن با هایفوتراپی در تبریز

بهترین روش لیفت گردن

لیفت گردن

لیفت گردن یکی از روش های زیبایی می باشد که با هدف کشیده تر شدن پوست زیر چانه و ناحیه گردن انجام می شود. بسیاری از افراد بالای سن ۳۵ سال سعی می کنند با استفاده از روش های برگشت ناپذیر به دنبال درمان افتادگی های پوستی و چین و چروک ها بروند.

این افراد سعی می کنند سرعت روند درمان را با استفاده از روش های جراحی و غیر جراحی نوین بالا ببرند و ما در این مقاله قصد داریم به بررسی چگونگی لیفت گردن و درمان افتادگی های پوست گردن بپردازیم.

چگونگی درمان لیفت گردن و افتادگی های پوست با هایفوتراپی

پزشکان با استفاده از روش های نوینی مانند هایفوتراپی صورت و لیزر برای درمان انواع افتادگی ها و چین و چروک های ایجاد شده در نواحی مختلف پوست اعم از گونه، پلک، خط ابرو و خط لبخند و به خصوص پوست گردن اقدام کنند.

اما در روش هایفوتراپی امواج خاصی با طول موج های متفاوت و شدت های مختلف، به لایه زیرین لایه سطحی پوست نفوذ می کند و سعی می کند با نور خود سبب تقویت و تحریک بیشتر پوست به ترشح کلاژن شود.

کلاژن هورمونی تقویتی است که می تواند سبب ایجاد سلول های جدید و از بین بردن سلول های مرده پوست شود تا پوست دوباره خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری خود را به دست بیاورد.

ماندگاری اثر هایفوتراپی گردن

کسانی که برای لیفت و درمان افتادگی های پوست گردن از این روش استفاده می کنند، باید بدانند که این روش هیچگونه دردی ندارد و می تواند سبب سفتی پوست گردد و از افتادگی پوست گردن نیز جلوگیری کند.

قابل ذکر است امواج گفته شده به رگ ها، اعصاب گردن و لایه های زیرین پوست صدمه ای وارد نمی کند و فقط به لایه هدف تابانده می شود و او را تحریک می کند.

تعداد جلسات هایفوتراپی و لیفت گردن نیاز به تشخیص پزشک، نوع پوست و میزان افتادگی و چین و چروک های پوست گردن دارد. با این وجود بیشتر افراد بعد از گذراندن چند جلسه که حدود سه تا پنج جلسه می باشد، می توانند نتایج را در رفع افتادگی ها و جوانسازی گردن خود مشاهده کنند.

بهترین روش لیفت گردن

رفع افتادگی ها و شلی های پوست گردن را می توان توسط روش های مختلفی اعم از لیپوساکشن، لیفت با نخ، هایفوتراپی، لیزر و … انجام داد. به همین دلیل نمی توان گفت کدام روش بهتر است.

بهترین روش لیفت گردن

چون هر کدام از این روش ها می توانند روی افراد با پوست های مختلف، اثرگذاری به تری داشته باشند. همه این روش ها دارای عوارض مخصوص به خود هستند و مدت زمان اثربخشی آنها نیز در افراد مختلف، متفاوت می باشد.

بسیاری از افراد از برخی روش ها استفاده می کنند و در صورت نتیجه نگرفتن، به دنبال استفاده از روش های دیگر می روند. اما با توجه به تحقیقات و نظرهای مردمی یکی از بهترین روش ها که عوارض کمتری هم دارد، روش لیفت گردن با جراحی است.

در این روش ابتدا چربی های اضافه سمت گردن و چانه برداشته می شود و سپس پوست گردن به سمت گوش ها کشیده می شود.

این روش می تواند علاوه بر از بین بردن چربی های ناحیه غبغب و چانه، بافت عضلانی آن قسمت که شامل ایجاد خط و خش ها نیز است، را درمان کند.

لیفت گردن بدون جراحی

با گذشت زمان و بالا رفتن سن نیروهای جاذبه سبب افتادگی پوست صورت و گردن می شود. افرادی که در ناحیه زیر گردن خود دارای چربی اضافه هستند و همچنین افرادی که پوست ناحیه چانه و گردن خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند، می توانند بدون عمل جراحی و با استفاده از روش های هایفوتراپی، لیفت گردن، لیزر و … به پوست خاصیت ارتجاعی بدهند و آن را سفت کنند و چربی های اضافی را نیز گرم و آب کنند.

با استفاده از روش لیفت گردن با هایفوتراپی که روشی غیر تهاجمی می باشد، می توان بدون هر گونه جراحی، ایجاد خط و خش، خونریزی و پانسمان انواع افتادگی های پوست ناحیه گردن و چانه را از بین برد.

استفاده از این روش دارای ماندگاری بالایی است، اما تعداد جلسات استفاده از آن با توجه به نوع پوست، میزان افتادگی ها و تشخیص پزشک بستگی دارد.

سفت شدن پوست صورت و گردن

گاهی اوقات به دلیل استفاده از رژیم های غذایی نامناسب و کاهش وزن ناگهانی، پوست صورت و گردن دچار افتادگی می شود.

در این میان افرادی که دچار این مشکل می شوند سعی می کنند، برای سفت کردن پوست از داروهای گیاهی و انواع ماسک ها استفاده کنند. البته استفاده از این روش ها نیازمند صبوری است زیرا در طولانی مدت اثربخش هستند.

به همین دلیل خیلی از افراد برای نتیجه گرفتن سریع از روش های دیگر استفاده می کنند. این افراد برای سفت شدن پوست صورت و گردن با استفاده از روش های مختلف هایفوتراپی ، لیفت گردن، لیزر و …. پوست را تحریک به تولید کلاژن پوست می کنند. همچنین می توان با استفاده از تزریق ژل، بوتاکس و … نیز پوست این نواحی را سفت کرد.

افتادگی پوست زیر چانه

چانه نیز یکی دیگر از اعضای صورت می باشد که بسیاری از افراد دچار ایجاد چین و چروک و افتادگی در ناحیه پوستی آن می شوند، نواحی چانه و دور دهان از قسمت های ابتدایی ایجاد چین و چروک در صورت می باشند.

افتادگی های چانه توسط نوارهای عمودی از قسمت دهان به سمت پایین صورت می گیرد و بسیار مشهود می باشد.

خیلی از افراد با استفاده از روغن های گیاهی، مخلوط موادی مانند آب لیمو و عسل، مواد گیاهی دیگر و …. سعی می کنند، میزان این افتادگی ها را کاهش دهند اما نمی توانند آنها را از بین ببرند.

افتادگی پوست غبغب

غبغب نوعی پوست و لایه گوشتی است که در زیر چانه قرار دارد. این لایه گوشتی می تواند به صورت ژنتیکی، فرم بدن و عضلات زیر چانه، سن و سال و … ایجاد شود. غبغب بیشتر در افرادی که دارای وزن بالا هستند، ایجاد می شود. غبغب به دلیل تجمع چربی ها ایجاد می شود.

پزشکان برای از بین بردن غبغب سعی می کنند از روش های جراحی استفاده کنند و ابتدا این چربی اضافه را بردارند و یا با استفاده از روش های غیر جراحی با امواج لیزر و یا هایفوتراپی این چربی ها را حرارت دهند تا از تمرکزشان در یک ناحیه جلوگیری کنند.

سپس با استفاده از روش های مختلف، پوست اضافی آن ناحیه را بکشند و چین و چروک ها را برطرف کنند. قابل ذکر است که تمام روش های گفته شده بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای افتادگی پوست و غبغب کمتری باشند.

چون اگر مقدار آن زیاد باشد باید مدت طولانی تری را تحت درمان قرار بگیرند. در این میان بسیاری از افراد می توانند با تغییر سبک زندگی و ورزش کردن این افتادگی ها را البته در مدت طولانی تری از بین ببرند.

داشتن گردنی زیبا و بدون چین و چروک

داشتن صورت و اندامی زیبا چیزی نیست که بتوان به این راحتی ها از کنار آن گذشت و این مورد شامل جنسیت و سن و سال نمی باشد. داشتن گردنی زیبا، بدون افتادگی و چین و چروک می تواند از زیبایی های مشهود در بدن هر فردی باشد.

البته تمام افراد باید این واقعیت را قبول کنند که با بالا رفتن سن، پوست هر قسمتی از بدن به ویژه صورت و گردن دچار افتادگی می شود.
افراد برای داشتن گردنی زیبا می توانند از کرم های مختلف مرطوب کننده و ضد آفتاب، ماسک های مختلف، کرم های ضد جوش، روغن های گیاهی، ورزش های گردن و یوگا استفاده کنند.

علاوه بر بالا رفتن سن عوامل دیگری مانند تابش اشعه خورشید، استفاده از مواد آرایشی نامناسب، مصرف دخانیات و… نیز می تواند سبب این افتادگی ها شوند.

به همین دلیل افراد بهتر است با استفاده از روش های درمانی خانگی، دارویی، جراحی و غیر جراحی این افتادگی ها و چین و چروک را هر چه زودتر از بین ببرند و تا می توانند سرعت ایجاد آنها را کاهش دهند. زیرا هر چه دیرتر به آنها رسیدگی شود. نوع درمان تغییر می کند و باید هزینه بیشتری نیز صرف کرد.

 

جوانسازی گردن

وجود نوارهای عمودی و افقی، جوش های مختلف پوستی و زیر پوستی، چین و چروک، افتادگی و شلی های پوستی و … می تواند افراد را از داشتن گردنی زیبا محروم کند.

اما با استفاده از روش های مختلفی مانند تزریق بوتاکس به منظور فلج کردن عضلات و حذف نوارهای عمودی گردن، استفاده از اشعه های مختلف روش های لیزر و هایفوتراپی و گرمادهی پوست، به منظور از بین بردن چین و چروک ها می توان به جوانسازی پوست و گردن پرداخت.

در این میان گفتنی است که لیزر می تواند به دو روش تخریبی و غیر تخریبی گردن را از وجود چین و چروک و انواع آکنه و جوش ها نیز خلاص کند.

انجام خدمات لیفت گردن و غبغب با هایفوتراپی در کلینیک زیبایی گلدن رویال توسط پزشکان متخصص انجام می شود.

و در پایان توجه داشته باشید که عموما افراد مختلف وقتی به سنین بالا می رسند، سعی می کنند به پوست خود رسیدگی کنند و انواع افتادگی های پوستی را با استفاده از روش های مختلف مانند لیفت گردن از بین ببرند، در صورتی که اگر از سنین میانسالی به محافظت از گردن و صورت خود اقدام کنند می توانند کار بسیار راحت تری داشته باشند و هزینه های کمتری را نیز صرف کنند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *