لیزر زیر بغل

حذف موهای زائد زیر بغل یکی از پرطرفدارترین استفاده‌های لیزر است. لیزر این ناحیه خیلی سریع و بی‌دردسر انجام می‌شود و کاملاً موثر خواهد بود.

برای حذف موثر موهای زائد زیر بغل تقریباً به ۵ جلسه با فواصل حدود ۵ هفته نیاز خواهید داشت. بعد از ۵ جلسه انتظار داریم که حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد موهای زائد این ناحیه برای همیشه حذف شوند.

یشتر بخوانید: لیزر موهای زائد در تبریز

درد لیزر زیر بغل

لیزر زیر بغل برای اکثر مراجعین ما بدون هیچگونه دردی انجام می‌شود. با این حال اگر دردی احساس کنید، می‌توانیم از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده کنیم. معمولاً اولین جلسه‌ی لیزر زیر بغل دردناک‌تر است و همانطور که اشاره کردیم، احساس می‌کنید یک کش لاستیکی به پوست‌تان برخورد می‌کند. جلسات بعدی درد کمتری حس خواهید کرد.

لیزر زیر بغل

عوارض و خطرات لیزر زیربغل

مثل همیشه خطر زخم، سوختگی و جوش زدن وجود دارد؛ ولی اگر اپراتور شما از مهارت و تجربه‌ی کافی بهره‌مند باشد، احتمال وقوع این خطرات بسیار کم و در واقع در حد صفر است.

ممکن است بلافاصله بعد از جلسه لیزر کمی قرمزی، گرمی و تورم احساس کنید. اگر لازم باشد، به شما کمپرس یخ داده می‌شود تا التهاب کاهش یابد. گاهی برای مراجعین کرم‌های کورتیکواستروئیدی (کورتونی) تجویز می‌کنیم تا تورم و التهاب ناحیه را بهبود ببخشیم.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیریدمشاوره بگیرید