تزریق بوتاکس کف دست و کف پا در تبریز


بوتاکس کف دست و کف پا

این روزها بوتاکس کف دست و پا یکی از بهترین روش ها برای درمان عرق شدید می باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که با کسانی دست داده باشید که کف دستشان خیس باشد. شاید هم خودِ شما در ناحیه کف دست و کف پا تعریق شدیدی را داشته باشید.

اگر چنین مشکلی را دارید، بوتاکس کف دست و پا بهترین روش درمانی برای شماست. در واقع باید گفت بطور کلی درمان تعریق با بوتاکس یکی از بهترین روش ها برای متوقف کردن عرق شدید می باشد.

بعضی اوقات علت تعریق در این نواحی ممکن است به آلرژی های پوستی برگردد. همچنین در خانم هایی که دوران یائسگی را پیش رو دارند، این مشکل شایع و طبیعی است. در کل عرق کف دست و کف پا، بیانگر مشکل یا بیماری حادی در بدن نیست.

شما می توانید با کمک بوتاکس کف دست و کف پا، به راحتی این مشکل عرق شدید را برطرف کنید و دیگر از این بابت نگرانی نداشته باشید.
باید بگوییم روش های درمانی بسیار زیادی برای حل این مشکل وجود دارد، اما بوتاکس در مقایسه با آنها برتری دارد. آیا میدانید به چه علت؟ بوتاکس کف دست و کف پا هزینه بسیار ارزان تری در مقایسه با سایر روش ها دارد و در مقابل، شما عوارض کمتری را در این روش درمانی مشاهده می کنید.

 جهت مشاوره رایگان و تزریق بوتاکس در مرکز زیبایی تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

هزینه تزریق بوتاکس با تخفیف ویژه در تبریزپوست برای صورت 500.000تومان و برای زیربغل، کف پا و کف دست 700.000تومان می باشد

نحوه تزریق بوتاکس کف دست و پا چگونه است؟

شما در ابتدا، توسط پزشک پوست و مو معاینه می شوید. در صورتی که پزشک متخصص، روش درمانی تزریق بوتاکس را به شما پیشنهاد دهد، شما باید خودتان را برای تزریق بوتاکس آماده کنید. بهتر است تا اگر بیماری زمینه ای و یا سابقه حساسیت و آلرژی دارید، حتما قبل از شروع جلسه درمانی، آن را با پزشک در میان بگذارید.

برای تزریق بوتاکس کف دست و کف پا، پزشک موضع مورد نظر را بی حس می کند تا بیمار در آرامش کامل باشد. سپس نواحی مورد نظر را تقسیم بندی می کند و مشخص می نماید که اعصاب غدد تعریق دقیقا در چه نقاطی قرار دارند. پس از اینکه این نقاط توسط پزشک مشخص شدند، توسط سوزن های ریز پزشکی، بوتاکس به نواحی مورد نظر تزریق می شود.

تزریق بوتاکس در کف پا

به طور کلی نحوه عملکرد بوتاکس برای درمان تعریق کف دست و کف پا به این صورت است که عصب های غدد عرق را فلج می کند تا تعریق در این نواحی به تدریج متوقف شود.

مزیت بوتاکس کف دست و کف پا

اولین مزیت و فایده این تزریق این است که شما به تدریج از شر عرق کف دست و پا راحت می شوید. تعریق در این نواحی بسیار آزاردهنده و کلافه کننده است.

  • جوانسازی پوست دست و پا
  • درمان به روش غیر جراحی و غیر تهاجمی
  • از بین رفتن چین و چروک های دست و پا
  • بازگشت حالت ارتجاعی و کشسانی به دست و پا
  • تحریک کلاژن سازی در این نواحی

 

عوارض بوتاکس کف دست و پا

با وجود اینکه تزریق بوتاکس کف دست و کف پا مزایای بسیار زیادی دارد، اما باید عوارض آن را هم در نظر گرفت. همانطور که می دانید در علم پزشکی هر روش درمانی و دارویی عوارض خاص خودش را دارد.

به طور کلی تزریق بوتاکس برای درمان تعریق کف دست و پا، عوارض بسیار ناچیزی دارد و اگر شما مراقبت های قبل و بعد از درمان را به خوبی انجام دهید، قطعا درصد بروز عوارض بوتاکس به شدت کاهش می یابد. اما در هر صورت باید آنها را در نظر گرفت؛ هر چند که احتمال بروز آن بسیار کم باشد.

  • کاهش فعالیت ماهیچه های دست و پا
  • بروز حساسیت های پوستی
  • پر هزینه بودن این روش به نسبت روش های دارویی
  • احساس درد و تورم در نواحی که تزریق انجام شده است
  • کبودی خفیف
  • خارش و سوزش در محل تزریق

 

چه کسانی نمی توانند بوتاکس کف دست و پا تزریق کنند؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که تزریق بوتاکس کف دست و کف پا، برای همه افراد توصیه می شود؟ آیا تزریق بوتاکس با محدودیت روبرو است؟ باید بگوییم بوتاکس هم مانند هر روش درمانی دیگر، بایدها و نبایدهای خاص خودش را دارد.

اما به طور کلی گروه های زیر، نمی توانند از تزریق بوتاکس برای درمان تعریق کف دست و کف پا کمک بگیرند:

  • زنان باردار و مادران شیرده
  • افرادی که به بیماری های عصبی مبتلا هستند
  • کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند
  • افراد زیر ۱۸ سال

مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس کف دست و پا

قبل و بعد از تزریق بوتاکس کف دست و کف پا، شما باید یک سری اقدامات به خصوصی انجام دهید تا از این روش درمانی، نتیجه مطلوب و رضایت بخش بگیرید. با ما همراه باشید تا این مراقبت ها را برای شما عنوان کنیم.

مراقبت های قبل از بوتاکس

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس کف دست و کف پا که باید رعایت شود شامل:

  • چند روز قبل از تزریق بوتاکس برای درمان تعریق کف دست و کف پا، از خوردن غذاهای بسیار چرب خودداری کنید.
  • حداقل از یک هفته قبل از تزریق، از استعمال هر نوع دخانیات امتناع کنید.
  • یک هفته قبل از تزریق، به هیچ وجه مشروبات الکلی مصرف نکنید.
  • حداقل ۲۴ ساعت قبل از تزریق، از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید
  • از خوردن مواد غذایی همچون مارچوبه، سیر، پیاز و همچنین نوشیدن قهوه خودداری کنید.

مراقبت های بعد از بوتاکس

مراقبت های بعد از بوتاکس کف دست و کف پا که باید رعایت شود تا ماندگاری بوتاکس شما بیشتر شود شامل :

  • بهتر است تا ۳ روز بعد از جلسه درمانی، از انجام ورزش ها و فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از درمان، از رفتن به سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • سعی کنید تا ۱ الی ۲ روز پس از تزریق دخانیات استعمال نکنید و مشروبات الکلی استفاده ننمایید.

میزان ماندگاری بوتاکس کف دست و کف پا چقدر است؟

متابولیسم بدن هر فرد، با دیگری متفاوت است. همچنین شرایطی مانند سن، جنسیت، وضعیت جسمانی و… همگی در تاثیر گذاری بوتاکس کف دست و کف پا موثر هستند.

با توجه به اینکه بوتاکس هزینه بسیار کمی دارد و مهمتر از آن دارای عوارض بسیار ناچیزی است، می توان گفت ماندگاری قابل توجهی دارد.

با توجه به اینکه متابولیسم، در بدن هر فرد متفاوت است باید بگوییم ماندگاری بوتاکس کف دست و پا، تقریبا حدود ۶ الی ۱۲ ماه است. که البته این میزان متغیر است و به شرایط جسمی هر فرد بستگی دارد.

آیا تزریق بوتاکس کف دست و کف پا درد دارد؟

به طور کلی باید بگوییم تزریق بوتاکس کف دست و کف پا درد ندارد. بسیاری از مراجعه کنندگان احساس سوزش بسیار خفیفی دارند اما در خصوص درد باید بگوییم این به آستانه صبر و تحمل درد شما بستگی دارد.

پزشک متخصص برای اینکه بیمار در آرامش کامل باشد و درمان به دور از استرس صورت بگیرد، از بی حسی موضعی استفاده می کند. بنابراین هیچ جای نگرانی برای درد تزریق بوتاکس وجود ندارد و شما می توانید با خاطری آسوده برای این روش درمان آماده شوید.

زمان جواب دهی بوتاکس برای درمان عرق کف دست و پا چقدر است؟

اکثر افرادی که برای مشکل عرق دست و پا به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند، بسیار کلافه هستند و می خواهند سریعتر درمان آغاز شود.

این افراد مایلند تا هر چه سریعتر نتیجه درمان را ببینند. در این خصوص باید به شما بگوییم برای اینکه نتیجه قطعی از اولین جلسه درمانی را ببینید، باید کمی صبور باشید.

چقدر زمان می برد که بوتاکس کف دست و پا جواب بدهد؟

۲ تا ۴ روز بعد از اولین جلسه درمانی، شما نتایج اولیه تزریق بوتاکس کف دست و پا را مشاهده می کنید اما برای اینکه نتیجه قطعی آن را مشاهده کنید، تقریبا دو هفته زمان لازم است.

بوتاکس برای درمان عرق کف دست و پا چقدر تاثیر دارد؟

بسیاری از مراجعه کنندگان مایل هستند تا بدانند پس از تزریق بوتاکس کف دست و کف پا، تا چه مدت زمانی از نتیجه آن بهره می برند و یا تزریق بوتاکس تا چه حد تاثیرگذار است؟

به طور کلی باید بگوییم تزریق بوتاکس ۸۰ تا ۹۰ درصد، مشکل تعریق کف دست و کف پا را از بین می برد.

اما طبق تحقیقاتی که بر روی بیماران مختلف انجام شده، مشخص شده است که پس از درمان با بوتاکس، بیمار تا ۴ الی ۱۲ ماه از شر عرق کف دست و کف پا راحت می شود و می تواند به فعالیت های روزانه اش، بدون هیچ دغدغه ای بپردازد. این میزان تاثیرگذاری، در افراد متفاوت است و به شرایط جسمی و متابولیسم بدن آنها بستگی دارد.

 

هزینه بوتاکس کف دست و کف پا در تبریز

هزینه تزریق بوتاکس کف دست و پا به عوامل متعددی بستگی دارد. برای اینکه از قیمت دقیق تزریق مطلع شوید، باید به صورت حضوری به کلینیک زیبایی مراجعه کنید و پس از معاینه پزشکی از قیمت درمان مطلع شوید.

اما به طور کلی هزینه تزریق بوتاکس برای درمان عرق دست و پا، به عواملی همچون نوع و جنس پوست، مساحت ناحیه تحت پوشش برای درمان، میزان و شدت تعریق و همچنین میزان تزریق بوتاکس بستگی دارد.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *