انواع کوکتل مزوتراپی جوانسازی


اگر رسیدگی درستی به پوست صورت‌تان نداشته باشید بعد از گذشت مدت زمانی دچار پیری زودرس می‌شوید. پوست صورت‌تان شل و افتاده و خطوط ریز چروک در نواحی مختلف صورت‌تان نمایان می‌شود. حتی اگر مراقبت‌های لازم پوستی را هم انجام دهید؛ بلاخره با افزایش سن دچار پیری زودرس و یا افتادگی پوست صورت‌تان می‌شوید. بهترین راه درمان برای از بین بردن چین و چروک صورت، مزوتراپی جوانسازی است. برای آنکه تاثیر درمان مزوتراپی بیشتر شود و نتیجه مطلوبی دریافت کنید باید از کوکتل‌ مزوتراپی جوانسازی مناسب استفاده کنید. در زیر به انواع کوکتل‌های جوانسازی می‌پردازیم که در فروشگاه شهرمد وجود دارند که هم کیفیت بالایی دارند و دارای اصالت کالا هستند.

انواع کوکتل مزوتراپی جوانسازی

کوکتل مزوتراپی جوانسازی پارایزو

پارایزو یک برند اسپانیایی است که با قوانین سختگیرانه و رعایت استانداردهای اروپا توانسته انواع کوکتل‌های مزوتراپی جوانسازی صورت و گردن را تولید کنند. یکی از پر فروش‌ترین کوکتل‌ها مزوتراپی متعلق به این برند است که در فروشگاه شهرمد نیز انواع مختلف آن وجود دارد. از کوکتل‌های جوانسازی پارایزو می‌توان به مدل‌های رتینول 300.000، جینکو بیلوبا، اسکوربیک اسید، ارگانیک سیلیکون، هیالورونیک اسید، آنتی ایجینگ (مزولیفت)، آی دی ایی بی ای ایی IDEBAE و مدل جوانساز اشاره کرد. برای مشاهده همه محصولات پارایزو کلیک کنید.

کوکتل مزوتراپی جوانسازی فیوژن

از دیگر برندهای تولید کننده کوکتل مزوتراپی می‌توان به فیوژن ام سی کازمتیکس اشاره کرد. این برند اسپانیایی است که محصولات خود را بر پایه مواد طبیعی و ویتامین‌ها می‌سازد. کوکتل‌های جوانسازی مختلفی از برند فیوژن در فروشگاه موجود است که می‌توان به مدل‌های دی ان ای ژل DNA gel 5cc، ویتامین آ، ضد پیری و مدل ریپیر اشاره کرد. اگر می‌خواهید همه محصولات فیوژن ام سی کازمتیکس رو ببینید، کلیک کنید.

کوکتل مزوتراپی جوانسازی مزولایک

در بین برندهای اسپانیایی تولید کننده کوکتل های مزو، برند مزولایک نیز محصولات زیادی در حفظ زیبایی و جوانسازی پوست شما تولید کرده است. پایه تمامی این محصولات از ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای بدن است که هیچ گونه آسیبی به پوست شما وارد نمی‌کند. کوکتل‌های هیالورونیک اسید 3.5%، ویتامین سی، لیفت پلاس و آنتی ایجکت پرو از نمونه‌ محصولات جوانسازی پوست هستند. برای مشاهده بقیه محصولات مزولایک کلیک کنید.

کوکتل مزوتراپی جوانسازی رویتاکر

یکی از برترین برندهای تولید کننده کوکتل مزوتراپی، رویتاکر است. محصولات این برند فرانسوی نسبت به سایر برندهای اسپانیایی قیمت بالاتری دارند. در حال حاضر محصولات رویتاکر به 40 کشور دنیا از جمله ایران صادر می‌شوند. کوکتل جوانساز و استحکام دهنده پوست فرانسوی رویتاکر مدل سیتوکر 532، و مدل سیتوکر 715 از نمونه کوکتل‌های جوانسازی پوست هستند. برای مشاهده همه محصولات رویتاکر کلیک کنید.

کوکتل مزوتراپی جوانسازی درماهیل

درماهیل یک برند کره‌ای است که در زمینه تولید محصولات زیبایی فعالیت می‌کند. از کوکتل‌های جوانسازی که در شهرمد وجود دارند می‌تواند به کوکتل مزوتراپی جوان ساز و آبرسان مدل اچ اس آر (Mesotherapy Cocktail Dermaheal HSR) و کوکتل مزوتراپی جوان ساز مدل اس آر
(Korean Mesotherapy Cocktail Dermaheal SR) اشاره کرد. این دو محصول پر طرفدار در ایران است که تاثیرات شگفت انگیزی روی جوانسازی پوست شما دارد. برای مشاهده همه محصولات درماهیل کلیک کنید.

کوکتل مزوتراپی جوانسازی اکسپشن

اکسپشن یک برند اسپانیایی است که کوکتل‌های مزوتراپی آن در جهت احیا پوست موثر هستند. انواع ویتامین‌های موجود در کوکتل‌های اکسپشن به جوانسازی و نشاط پوست صورت‌تان بسیار کمک می‌کند. کوکتل Age Less و مدل no_gravity دو مدل از کوکتل‌های جوانساز هستند که تاثیر بالایی در تقویت پوست شما دارند.

کوکتل مزوتراپی جوانسازی از چه موادی ساخته شده‌اند؟

برای جوانسازی و تقویت پوست صورت حتما باید از کوکتل‌های مزوتراپی استفاده کنید که عمل کلاژن سازی را به خوبی انجام دهد. البته پایه ساختار تمامی کوکتل‌ها جوانسازی یکسان است و ممکن است تفاوت‌های اندکی داشته باشند. با این حال حتما باید از کوکتل مناسب صورت خود استفاده کنید تا تاثیر لازم را ببینید. تمامی برندهایی که در بالا ذکر کردیم از فرمول یکسانی برای ساخت کوکتل‌های جوانساز استفاده نکرده‌اند بلکه هر کدام فرمول خاص خودشان را دارند. اما موادی که برای ساخت کوکتل استفاده کرده‌‌اند معمولا از عصاره گیاهان، انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی مفید و آنزیم‌هایی مانند کلاژن ساز و هیالورونیداز است. فاکتورهای رشدی، آنتی‌اکسیدان‌ها و پپتیدها نیز از دیگر موادی هستند که کمک می‌کنند تا پوست ایده‌آلی داشته باشید.

 

کاربرد انواع کوکتل مزوتراپی جوانسازی چیست؟

کوکتل‌ مزوتراپی تنها برای کاهش چین و چروک پوست نیست. بلکه خستگی و کسلی پوست صورت را از بین می‌برد و گردش خون زیر پوست را بهبود می‌بخشد. در نتیجه به مرور زمان صورت‌تان شفاف میشود و نشاط و شادابی به پوست صورت باز می‌گردد. برای داشتن پوست زیبا نیازی به جراحی‌های زیبایی نیست چرا که مزوتراپی یک درمان نوین و کاملا غیر تهاجمی است.

کاربردهای کوکتل مزوتراپی پوست به موارد زیر تقسیم بندی میشوند:

  • برای جوانسازی، نشاط و کشیدگی پوست صورت
  • برای کاهش چین و چروک پیشانی
  • از بین بردن خطوط زیر چشم و کاهش تیرگی زیر چشم
  • کاهش خط لبخند و خطوط ریز دور دهان
  • کشیدگی و از بین رفتن چروک چانه
  • رفع افتادگی پوست گردن و سینه
  • کشیدگی پوست دست‌ها

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *