هزینه اصلاح فرم بینی در تبریز

اصلاح فرم بینی

اصلاح بینی با فیلر چیست ؟

ممکن است شما در مورد اصلاح فرم بینی بدون جراحی یا اصلاح بینی با فیلر شنیده باشید که با نام مستعار آن “عمل بینی ۱۵ دقیقه ای” شناخته می شود.

اصلاح بینی بدون جراحی در واقع یک روش تزریق پوستی است که تا ۱۲ ماه شکل بینی شما را تغییر می دهد که با نام فیلر بینی نیز شناخته می شود.

این روش برای افرادی که می خواهند برجستگی بینی خود را صاف کنند یا بینی آن ها زاویه دارتر به نظر برسند مناسب است. همچنین در افرادی که نگران خطرات و زمان بهبودی در جراحی زیبایی بینی سنتی هستند، ایده آل است.

توجه داشته باشید که فیلر بینی کاملا می تواند عیوب ظاهری بینی شما را پوشش دهد اما اصلاح بینی با فیلر یک درمان دائمی نمیباشد.

جهت دریافت وقت برای اصلاح فرم بینی در کلینیک دکتر صابر با شماره 09305500380 تماس بگیرید.

 

جهت مشاهده نمونه کارهای ما اینستاگرام ما را دنبال کنید.

www.instagram.com/tabrizpoost/

هزینه فیلر بینی در سال ۱۴۰۲ در تبریز

هزینه و قیمت فیلر بینی در سال ۱۴۰۲ از مبلغ 1.000.000 تومان تا 3٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان برای بهترین فیلر بینی می باشد که جنس ، مارک فیلر بینی و نوع آن در قیمت نهایی فیلر بینی تاثیرگذار است. همچنین هزینه فیلر بینی در مطبی که انتخاب می کنید و تعداد تزریق فیلر بینی مورد نیاز شما متفاوت است.

اصلاح بینی بدون جراحی یا اصلاح بینی با فیلر یک عمل زیبایی است و به همین علت بیمه هزینه آن را پوشش نمی دهد. بر خلاف جراحی زیبایی بینی ، در واقع هیچ دلیل پزشکی وجود ندارد که باعث شود دکتر این روش را توصیه کند.

فیلر بینی چگونه انجام می شود ؟

در اصلاح بینی با فیلر از مواد مخصوصی مانند اسید هیالورنیک یا گاهی بوتاکس نیز برای برجستگی یا تغییر فرم بینی استفاده میشود.

ماده تزریق در جایی قرار می گیرد که در لایه های عمیق پوست شما تزریق شده و شکل خود را حفظ می کند. این مواد می توانند وابسته به پوست شما بین ۶ ماه تا ۲ سال است ماندگاری داشته باشد.

 

مراحل فیلر بینی چگونه است ؟

روش اصلاح بینی با فیلر، خصوصاً در مقایسه با جراحی زیبایی بینی نسبتاً ساده است. پس از مشاوره ای که در مورد نتیجه ایده آل خود صحبت می کنید و سپس پزشک برای اینکه شما دردی در حین انجام فیلر بینی احساس نکنید ، از بی حسی موضعی استفاده می کند. فیلر بینی اصولا درد خاصی ندارد و بی حسی برای عدم احساس درد سوزن ها استفاده می شود.

مراحل فیلر بینی

بعد از انجام بی حسی موضعی توسط پزشک زیبایی ، دکتر به وسیله تزریق فیلر ها به بینی شما، آن را به فرم دلخواه در می آورد. شما در طول انجام تزریق ممکن است فشار ناچیزی در نقاط تزریق داشته باشید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *