لیفت پوست با ترماژ سی پی تی در تبریز


ترماژ سی پی تی چیست؟

یکی از شکایات اصلی مراجعین به مراکز زیبایی و دکترهای پوست شل شدن پوست اطراف چشم می باشد، شل شدگی و کاهش قوام پوست اطراف چشم باعث ایجاد چین و چروک در پلک میشود که این موضوع علاوه بر تاثیر منفی در زیبایی چهره فرد ممکن است باعث کاهش دید هم شود، یکی از علل شایع افتادگی پلک افزایش سن هست.

اگر به دنبال راهی برای سفت کردن پوست خود هستید، تکنولوژی (Thermage CPT (Comfort Pulse Technology درمانی است که نیازمند عمل جراحی نبوده و به شما ظاهری جوان تر، و پوستی سفت تر و نرم تر هدیه می دهد که بعد از درمان نیز، نیاز به استراحت ندارید.

بهترین راه درمان چین و چروک چشم چیست؟

راههای درمانی متفاوتی برای درمان این موضوع هست مثل استفاده از کرمهای دور چشم یا انجام جراحی پلک یا بلفاروپلاستی و یا استفاده از دستگاه جدید ترماژ سی پی تی.

دستگاه آمریکایی ترماژ سی پی تی قوی ترین (دستگاه ) رادیو فرکانسی جهان است این دستگاه با داشتن جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای خنک کردن سطح پوست لیفتینگ چشم را بدون هیچ عارضه ای و حتی در یک جلسه فراهم کرده است.

این دستگاه جایگزین بسیار خوبی برای جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می باشد. ترماژ سی پی تی، از جمله موفق ترین تکنولوژی های مورد استفاده برای رفع چین و چروک و افتادگی پلکها بدون جراحی است. نتیجه سریع و قابل مشاهده، امتیاز بسیار مهم این تکنولوژی سرپایی می باشد.

ترماژ چگونه برای لیفت پوست عمل می کند؟

در واقع تکنولوژی سفت کردن پوست Thermage از انرژی فرکانس رادیویی استفاده می کند که به زیر سطح پوست نفوذ کرده و پوست را سفت کرده و کلاژن ها را که مسئول سفتی و ساختار پوست هستند بازسازی می کند.

بسیاری از نواقص سطح پوست که با افزایش سن بروز پیدا می کنند (مثل شل شدن پوست، چین و چروک صورت) در نتیجه ی شکستن کلاژن ها و کاهش تولید آن ها می باشند. Thermage CP کلاژن های موجود را تقویت کرده و رشد کلاژن جدید را تحریک می کند.

مزایای سفت کردن پوست با ترماژ 

  • سفت شدن پوست شل در بسیاری از نواحی بدن شامل صورت، گردن، خط فک، بازو، زانو، شکم، و سینه
  • کم شدن چین و چروک
  • بهتر شدن پوست اطراف چشم، فک، و گردن
  • کاهش پف ابرو
  • درشت تر نشان دادن چشمها
  • کاهش برجستگی های پوستی
  • نتایج قابل توجه بعد ازگذشت زمان کمی مشخص می شوند.
  • نیاز به زمان استراحت کم و یا حتی بدون نیاز به این زمان
  • تجدید کلاژن و تحریک رشد کلاژن جدید
  • بعد از یک جلسه درمان نتیجه حاصل خواهد شد.
  • غیر تهاجمی و بدون ریسک
  • به دست آمدن نتیجه ای شگفت انگیز که با کرم های پوستی حاصل نمی شود.
  • در بسیاری از نواحی بدن علائم افزایش سن از بین می روند و یا کاهش می یابند.

چه کسانی کاندیدای خوبی برای درمان با ترماژ سی پی تی هستند؟

در صورتی که در پوست شما علائم افزایش سن همانند شل شدگی و چین و چروک و برجستگی ها مشهود هستند، شما کاندید استفاده از ترماژ هستید.

اغلب از این روش برای جوان سازی پوست صورت استفاده می شود ولی برای دیگر نواحی بدن همچون شکم و گردن نیز موثر می باشد.

Thermage CP برای افرادی که درون قلب خود باتری کار گذاشته شده است و یا از دیگر ایمپلنت های پزشکی استفاده می کنند توصیه نمی شود.

قبل از درمان با ترماژ چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

حدود یک ساعت قبل از وقت درمان غذای سبکی میل کنید.

طی درمان با ترماژ چه اتفاقی می افتد؟

قبل از شروع درمان، رنگی گیاهی به محل تحت درمان مالیده می شود تا به تکنسین کمک کند نواحی را به دقت بررسی کرده و پوست به صورت یکنواختی درمان شود.

لیفت پوست

این رنگ بعد از درمان به راحتی برداشته می شود. ژلی به محل تحت درمان مالیده می شود تا بدین ترتیب از تماس سطح Thermage CP و پوست اطمینان حاصل گردد. سر خنک کننده و دارای ویبراتور به انتقال مؤثرتر انرژی به پوست کمک کرده و راحتی فرد را افزایش می دهد.

عوارض ترماژ 

از آن جایی که Thermage نیاز به عمل جراحی ندارد و غیر تهاجمی است، اکثر مردم می توانند بعد از درمان فعالیت های نرمال خود را از سر بگیرند.

ممکن است بعد از درمان تورم و قرمزی خفیفی مشاهده شود که معمولا بعد از یک روز کاملا رفع شده و قرمزی به راحتی با کرم پوشانده می شود.

دستورالعمل های بعد از درمان با ترماژ چیست؟

روز درمان از گرفتن تصمیم های مهم و یا امضا کردن مدارک و اسناد بپرهیزید.

می توانید به سرعت به فعالیت های روزانه ی خود برگرید ولی از روز بعد، ورزش را ادامه بدهید.

از آن جایی که نتیجه گرفتن به ایجاد التهاب در روی پوست برای تحریک رشدکلاژن بستگی دارد، مهم است از مصرف داروهای ضد التهابی همچون Advil، Voltaren، یا ایبوپروفن بپرهیزید.

در صورت احساس ناراحتی می توانید از Tylenol استفاده کنید.

می توانید از محصولات بهداشتی و آرایشی پوست خود مادامی که فاقد ترکیبات ضد التهابی باشند خیلی سریع استفاده نمایید.

بعد از درمان به مدت سه روز از نور مستقیم آفتاب بپرهیزید. از کرم ضد آفتاب 50 SPF استفاده کنید و ناحیه ی تحت درمان را با پوشیدن کلاه محافظت کنید.

این روش تقریبا نیاز به زمان بهبودی ندارد و التهاب و قرمزی بعد از درمان، بعد از یک روز از بین می رود.

برای لیفت پوست با ترماژ چند جلسه نیاز می باشد؟

هرچند ممکن است بلافاصله بعد از درمان سریعا متوجه پیشرفت و بهبود در پوست خود شوید ولی نتیجه اصلی 3 الی 6 ماه بعد یعنی زمان تولید حداکثر کلاژن مشخص خواهد شد.

درمان با ترماژ معمولا تک جلسه می باشد ولی بسته به میزان افتادگی و چین و چروک پوست ممکن است بعد از 6 ماه دوباره نیاز باشد درمان را انجام دهید.

برای افراد بالای 50 سال که پوست شل تری دارند میشود درمان را تکرار کرد.نکته جالب این است که اکثر مراجعین با توجه به نتایج قبلی خودشان خواهان تکرار درمان هستند.

آیا افتادگی پوست خیلی شدید با ترماژ حل می شود؟

با شروع روند پیری، تغییراتی درون پوست، بافت زیر جلدی و حتی استخوانهای صورت ایجاد می شود که باعث شلی و افتادگی پوست صورت، گردن،شکم و ناحیه غبغب می شود، موارد شدید افتادگی پوست معمولا کاندید عمل لیفت جراحی هستند، ولی موارد خفیف و متوسط مخصوصا کسانی که حاضر به عمل جراحی نیستند، میتوانند از روش های غیر تهاجمی استفاده کنند، در حال حاضر اکثر سلبریتی ها و افراد مشهور از این دستگاه استفاده میکنند. همچنین این دستگاه مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA می باشد.

لیفت پوست

آیا ترماژ سوختگی دارد؟

خیر، نسل جدید ترماژ (CPT) با داشتن جدیدترین تکنولوژی روز برای خنک کردن پوست، امکان لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی را فراهم نموده است.

در این تکنولوژی با پیشگیری از داغ شدن سطح خارجی پوست، می توان انرژی بسیار بیشتری به عمق پوست رساند.

در نتیجه، جوانسازی پوست با نسل جدید ترماژ (CPT)، در مقایسه با نسل های قبلی، بسیار چشمگیرتر خواهد بود و به جلسات کمتری (فقط یک جلسه) نیاز دارد. .

سریع ترین راه لیفت پوست چیست؟

سریع ترین و موفق ترین روش سرپایی برای لیفت پوست دستگاه ترماژ می باشد، این دستگاه رقیب جدی برای لیفت پوست به روش جراحی می باشد، نسل جدید ترماژ با داشتن تکنولوژی جدید و پیشگیری از داغ شدن سطح خارجی پوست میتواند انرژی بیشتری رو به عمق پوست برساند و همچنین یک لیفت چشم گیر برای نواحی مختلف صورت و شکم ایجاد کند.

بلافاصله بعد از درمان با ترماژ، بیمار متوجه قوام پوست،سفت شدن پوست،کم شدن غبغب و حتی برجسته شدن ناحیه گونه می شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *