تزریق بوتاکس زیربغل در تبریز

بوتاکس زیربغل

درمان تعریق زیربغل با تزریق بوتاکس

تحول بزرگی که دهه گذشته در زمینه درمان عرق زیر بغل و درمان عرق کف دست و پا ایجاد شده است ، امکان درمان تعریق با بوتاکس می باشد. بطوريكه درحال حاضر تزريق بوتاكس در درمان عرق زير بغل، كف دست و پا اولین گزینه انتخابی بیشتر بیماران است.

مزیت درمان عرق با بوتاکس انست که نه تنها خطرات و معایب درمان‌های دارويى و جراحى را ندارد و غيرتهاجمى است ، نیاز به دوره ایتراحت و نقاحت نیز ندارد و بصورت سرپایی ، ساده و ارزان در مطب و یا کلینیک زیبایی انجام مى‌شود.

جهت مشاوره رایگان و درمان تعریق در کلینیک دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

ساعت کار:۴ تا ۸ عصر

نحوه درمان تعریق با بوتاکس

با تزریق بوتاكس ارتباط ی که بین اعصاب محرك سمپاتيك و غدد عرق وجود دارد ، قطع می شود. اینکار در صورتی که درست انجام شود آنقدر مؤثر است كه باعث خشك شدن كامل ناحیه درمان و عدم ترشح عرق مى‌شود؛

نتایج درمان عرق زیر بغل ، درمان عرق کف دست و پا با بوتاکس بسيار رضايت‌بخش است. برای دریافت بهترین نتیجه ممکن، بوتاكس بايد توسط متخصص در قسمت عميق درم، جايى كه غدد عرق قرار دارند، تزريق شود.

دوز تزريق بوتاکس برای درمان عرق زیر بغل و درمان عرق کف دست و پا بستگى به وسعت ناحيه مورد نظر دارد، بطور متوسط در هر سانتى ‌متر مربع از پوست مبتلا به تعریق بیش از حد يك واحد تزريق انجام مى‌شود؛

نحوه تزریق بوتاکس

این ماده را می توان بصورت دستی تزریق کرد ، اما تزريق با گان مزوتراپى بهترین روش برای تزریق مقدار مناسب دارو در عمق پوست است.

انجام تزریق با گان مزوترائی درد ناشى از تزریق را هم، به حداقل می رساند. درمان تعرق با بوتاکس معمولاً بدون درد است ولی درصورت نیاز، پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند.

با تزریق بوتاکس ، که روشی کاملاً بی خطر، غیر تهاجمی و موثر برای درمان عرق زیر بغل ، کف دست و پا است، تمامی سیگنال های عصبی که از سوی غدد تعریقی ارسال می شوند مسدود شده و در نهایت از ترشح عرق زیاد بدن جلوگیری می شود.

جهت درمان تعریق با بوتاکس ابتدا پزشک متخصص از بی حسی موضعی استفاده می کند تا درد و رنج ناشی از تزریق را به حداقل ممکن برساند. سپس تزریق بوتاکس را در پوست و در نزدیکی غدد تعریق به وسیله سوزن های ریز شروع می کند.

با توجه به سایز محل تزریق، حدود ۱۰ تا ۳۰ دقیقه زمان لازم است تا عمل بوتاکس انجام شود. فردی که عمل درمان تعریق با بوتاکس را انجام داده است بعد از گذشت حدود ۷ تا ۱۴ روز می تواند نتایج آن را می بینند. بهبودی کامل نیز بعد از ۳ روز حاصل خواهد شد که البته می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

نتایج درمان عرق با بوتاکس به مدت ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. با کاهش اثرات آن ، باید مجدداً درمان را تکرار نماید. همچنین درمان تعریق با بوتاکس همزمان با عمل هایی مانند لیزر موهای زائد انجام نمی شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *