بهترین پزشکان جراح پروتز سینه در تبریز

پزشکان جراح پروتز سینه

پروتز سینه در تبریز

بسیاری از افراد در تبریز بنا به دلایل مختلفی سینه های کم حجمی دارند و به دنبال راهی برای زیاد کردن حجم سینه های خود هستند؛ کوچک بودن سینه ها ممکن است به دلیل عدم رشد سینه در سن بلوغ باشد که این موضوع نیز بیشتر مربوط به ژنتیک انسان می باشد؛ در این صورت باید به مطب بهترین جراح پروتز سینه در تبریز رفت تا ایشان بتواند در داخل سینه پروتز قرار دهد یا چربی را به سینه تزریق کند.

گذاشتن پروتز در سینه به معنی افزایش یافتن چند برابری حجم سینه ها نمی باشد زیرا در این صورت سینه ها پس از گذشت مدتی، سنگینی سینه ها موجب احساس درد در کمر و گردن می شود، از این رو باید ابتدا با جراح مورد نظر خود مشورت کنید و سوالات خود را از ایشان در رابطه با حجم سینه های خود پس از جراحی، بپرسید.

پروتز سینه در تبریز چند مدل دارد؟

می توان گفت که به طور کلی دو نوع پروتز سینه وجود دارد : 1 : پروتز سیلیکونی 2 : پروتز سالین یا آب نمکی

در حقیقت هر کدام از پروتز های نام برده شده به خودی خود دارای مزایا و معایب خاصی می باشند که باید قبل از جراحی آن ها را در نظر گرفت؛ هر دو نوع پروتز ذکر شده باید پس از گذشت 10 الی 15 سال تعویض شوند؛ در ادامه این دو نوع پروتز را بررسی خواهیم کرد :

پروتز سیلیکونی

این نوع پروتز به صورت مایع، ژل یا فرم جامد مشابه پلاستیک است که مزایای این روش به شرح زیر می باشند :

  • این نوع پروتز، دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • احتمال پاره شدن پروتز سیلیکونی نسبت به انواع دیگر پروتزها بسیار کمتر می باشد.
  • پروتز سیلیکونی در اشکال گرد یا آناتومیک (قطره اشکی) وجود دارد.
  • پروتزهای سیلیکونی بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند، بنابراین احساس طبیعی به فرد می دهد.

پروتز سالین

پروتز سالین یا همان آب نمکی، جنس پوسته اش سیلیکونی محکم می باشد که اصولا به وسیله آب نمک استریل شده پر شده است؛ این نوع پروتز نیز با مزایایی همراه می باشد که به شرح زیر می باشند :

  • پروتز سالین مقاومت بالایی در استفاده طولانی مدت دارد.
  • به دلیل این که پروتز سالین به مایعات بدن مشابه است، در صورت پارگی پروتز به راحتی توسط بدن جذب یا دفع شود.
  • پروتز سالین به شکل های گرد یا قطره اشکی موجود می باشند.
  • پیش از جراحی پروتز سینه باید چه اقداماتی انجام دهید ؟
  • در واقع قبل از آن که بخواهید جراحی پروتز سینه را انجام دهید باید به نکات و توصیه هایی توجه کنید که این نکات شامل موارد زیر می باشند :

در ابتدا باید شما با جراح مورد نظر خود در رابطه با دلایل انجام جراحی و خواسته های خود صحبت کند؛ جراح نیز هر گونه بیماری و یا شرایط موجود در زمان حال و گذشته را بررسی خواهد کرد.

سینه های شما باید با دقت توسط جراحتان بررسی شوند و عکس برداری هایی صورت خواهد گرفت.

موردی که باید پیش از جراحی به آن اهمیت داده شود، اندازه گیری وزن و قد شما می باشد تا اندازه مناسب پروتز تعیین شود.

در صورتی که شما چاق هستید و یا در آینده قصد بارداری دارید، باید انجام این جراحی را به تعویق بیندازید.

 

چندتا از بهترین جراح پروتز سینه در تبریز را بشناسید !

دکتر سولماز هاشمی

دکتر سولماز هاشمی در تبریز در سال ۱۳۵۸ بدنیا آمده اند؛ ایشان دوره ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نصر و قدسیه تحصیل کرده و با قبولی در امتحان دبیرستان نمونه باقر العلوم، دبیرستان را سپری و با رتبه ممتاز در سال ۱۳۷۶ فارغ التحصیل شدند؛ همان سال در کنکور پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز قبول شده و پس از اتمام دوره عمومی پزشکی در سال ۱۳۸۳، به مدت ۱/۵ سال در منطقه شبستر دوره طرح پزشک عمومی را گذرانده اند؛ در سال ۱۳۸۶ در رشته جراحی عمومی دانشگاه جندی شاپور اهواز پذیرفته و در سال ۱۳۹۰ فارغ التحصیل شدند و به مدت ۷ سال در شهر سراب مشغول به کار بودند.

دکتر هاشمی با توجه به رشته نوبنیان جراحی پستان در ایران و نبودن پزشک جراح فوق تخصص پستان در منطقه شمالغرب کشور، تصمیم به ادامه تحصیل در این رشته گرفتند؛ ایشان در سال ۱۳۹۷ در رشته فلوشیپ ( فوق تخصص) جراحی پستان دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شدند و افتخار شاگردی استاد بزرگوارم پروفسور محمد اسماعیل اکبری را داشتند و در حال حاضر به عنوان هیئت علمی جراحی دانشگاه تبریز در رشته جراحی پستان در زمینه جراحی سرطان، بازسازی و زیبایی پستان در بیمارستان الزهرا تبریز مشغول به کار هستند و یکی از بهترین جراح پروتز سینه در تبریز به شمار می روند.

خدمات دکتر سولماز هاشمی :

  • جراحی سرطان سینه
  • جراحی بازسازسی سینه
  • جراحی زیبایی سینه
  • غربالگری بیماری های پستان
  • نمونه برداری توده های پستان
  • درمان بیماری های پستان
  • جراحی زیبایی بدن
  • تخلیه آبسه و کیست ها

آدرس : تبریز، بیمارستان الزهرا

تلفن تماس : 09928076409

دکتر مهرداد رخشا

دکتر مهرداد رخشا جراح عمومی در شهر تبریز می باشند که از دانشگاه علوم پزشکی قزوین فارغ التحسل شده است و شماره نظام پزشکی ایشان 60330 می باشد؛ ایشان را یکی از بهترین جراح پروتز سینه در تبریز می دانند که در بیمارستان های شفا و امیرالمومنین مشغول به فعالیت هستند؛ ایشان خدمات بسیاری در زمینه زیبایی و درمانی در اختیار مردم شهر تبریز قرار می دهند و تمامی خدمات را با کیفیت بسیار بالا و هزینه مناسب انجام می دهند.

خدمات دکتر مهرداد رخشا :

  • پیکرتراشی
  • لیپوماتیک
  • ابدومینوپلاستی
  • ماموپلاستی
  • تعبیه پروتز باسن و سینه
  • لیفت صورت و بدن
  • تزریق ژل و فیلر و بوتاکس
  • میکرونیدلینگ و مزوتراپی
  • بلفاروپلاستی
  • جراحیهای لاپاراسکوپی پیشرفته
  • جراحیهای گوارش ( مری، معده، روده کوچک و بزرگ، کیسه صفرا و کبد، طحال )
  • تیروئید
  • پستان
  • انواع فتق
  • انواع سرطان

آدرس : تبریز، ولیعصر، خیابان شهریار، فلکه پروین اعتصامی، ساختمان پزشکان، طبقه 3، واحد A

تلفن تماس : 33332975 – 041

 

دکتر فریدون صالحی

دکتر فریدون صالحی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک در تبریز می باشند؛ ایشان یکی از بهترین جراح پروتز سینه در تبریز می باشند که ایشان خدمات بسیار متنوع و عالی در اختیار مردم قرار داده است.

دکتر صالحی تخصص خود را در سال ۱۳۶۷ دریافت نمودند و پس از آن در سال ۱۳۷۶ دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خود را به اتمام رساندند. ایشان عضو انجمن جراحان زیبایی و پلاستیک ایران هستند

آدرس : تبریز، خیابان ۱۷ شهریور جدید، چهارراه طالقانی، جنب بانک مسکن، ساختمان باستان، طبقه سوم

تلفن تماس : 04135569902

دكتر علی اصغر خيري

دکتر علی اصغر خیری بهترین جراح پروتز سینه در تبریز و فوق تخصص جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران می باشد؛ وی فعلا شاغل در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بیمارستانهای تابعه بویژه بخش جراحی پلاستیک بیمارستان سینا می باشد؛ دانشگاه علوم پزشکی تهران با وجود بیمارستان های امام خمینی، امیراعلم و رازی با ظرفیت ویژه ای که جهت آموزش جراحی پلاستیک دارد بعنوان اولین انتخاب دکتر خیری بوده است.

در این دانشگاه و بیمارستانهای مربوطه در گرایشهای مختلف جراحی پلاستیک (جراحی زیبایی، ترمیمی، فک و صورت، سوختگی، پوست و جراحی دست) کسب مهارت می کند. پس از فارغ التحصيلي و با موفق شدن در بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بیمارستانهای تابعه بویژه بخش جراحی پلاستیک بیمارستان سینا مشغول طبابت می باشد.

خدمات دكتر علی اصغر خيري :

  • جراحي بيني
  • جراحي صورت
  • جراحي شكم

آدرس : تبریز، ما بین چهار راه مارالان و حاقظ

مرکز آموزشی درمانی سینا

تلفن تماس : 09109101262

پروتز سینه از لحاظ شکل به چند دسته تقسیم می شود ؟

در واقع پروتز سینه از لحاظ شکل و فیزیک به دو نوع تقسیم بندی می شود که هر کدام از این پروتز ها خصوصیات خاصی برای خود دارند که شامل موارد زیر می شوند :

پروتز سینه گرد

پروتز سینه «گرد» برای کسانی که تمایل دارند سینه‌هایشان برجسته‌تر به‌ نظر برسد، مناسب می باشد؛ از لحاظ دیگر کسانی که می‌خواهند پروتز سینه بافت نرم و خوش‌فرمی داشته باشد معمولا این پروتزهای گرد را مورد انتخاب خود قرار می دهند؛ پروتز گرد مزایای خاصی برای خود دارد به طور مثال می توان جراحی اصلاحی یا revision (در موارد تغییر پروتز، انقباض کپسولی، پارگی پروتز و چرخش پروتز) را در این نوع پروتز انجام داد؛ مزیت دیگر مربوط به چرخش تکرار شونده‌ی پروتز می باشد.

پروتز سینه اشکی

پروتز سینه «قطره‌ اشکی» برای افرادی مناسب است که تمایل دارند پروتز سینه‌شان نمای طبیعی‌تری داشته باشد؛ علاوه‌ بر این افرادی که بافت سینه‌ی آنها خیلی کم می باشد یا به طور کلی بافت پستان ندارند، افرادی که سینه‌هایشان تخت و بدون شکل است و نیز خانم‌هایی که پوشش بافت نرم سینه‌شان بسیار کم است، دچار عدم تقارن در سینه‌ها یا نقص ظاهری سینه هستند، برای ظاهر طبیعی‌تر بهتر است از پروتز سینه قطره‌ اشکی استفاده کنند.

 

چگونه به وسیله پروتز می توان سینه را لیفت کرد ؟

برای بالا کشیدن یا لیفت سینه ها روش متعددی وجود دارد که یکی از آن ها، استفاده از پروتز ماستوپکسی می باشد؛ که این نوع پروتز کمک بزرگی به اصلاح افتادگی و بزرگ کردن سینه‌ها می کند؛ در این روش، برش‌های مورد نیاز برای انجام دادن عمل فقط در ناحیه‌ی آرئول و زیر سینه صورت می گیرد؛ بوسیله پروتز ماستوپکسی سینه‌های کوچکی که به افزایش حجم نیاز دارند و سینه‌های نامتقارن از نظر اندازه و ظاهر را می‌توان اصلاح کرد.

در واقع این به نوعی روش ترکیبی از لیفت سینه و پروتز سینه می باشد که از لیفت داخلی در آن برای بالا بردن سینه‌ها استفاده می‌شود و برعکس عمل لیفت سینه، هیچ گونه نیازی به برش‌های عمودی وجود ندارد؛ توجه داشته باشید که برای همه افراد استفاده از پروتز و لیفت سینه با این روش ممکن نیست و بهتر است این عمل با نظر بهترین جراح پروتز سینه در تبریز که متخصص و ماهرند صورت بگیرد.

 

چه کسانی در تبریز کاندیدای مناسبی برای جراحی پروتز سینه هستند ؟

در حقیقت در شهر تبریز افرادی هستند که برای جراحی پروتز سینه مناسب هستند؛ این افراد که کاندیدای مناسبی برای جراحی محسوب می شوند، باید شامل موارد زیر باشند :

  • کسانی که به‌ دلیل بیماری‌های سخت و طاقت فرسا مثل سرطان تمام سینه یا بخشی از سینه‌ی خود را از دست داده‌اند.
  • افرادی که به‌ دلیل مادرزادی سینه‌هایشان نا‌متقارن است یا شکل غیر‌طبیعی دارند.
  • زنانی که به‌ دلیل نقص مادرزادی تنها یک سینه دارند.
  • خانم هایی که به دلایل هورمونی یا ژنتیکی یا لاغری بیش‌ از حد و سوءتغذیه سینه‌هایشان بسیار کوچک است.
  • خانم هایی که به‌ دلیل بالا رفتن سن، بارداری و شیردهی بافت سینه‌شان از بین رفته است و کوچک شده است یا به دلیل کاهش وزن شدید دچار افتادگی سینه شده‌اند.

جراحی پروتز سینه با چه عوارضی همراه می باشد ؟

در حقیقت جراحی پروتز سینه مانند دیگر جراحی ها ممکن است با عوارض و مشکلاتی همراه باشد که در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر باید حتما به مطب بهترین جراح پروتز سینه در تبریز بروید و مشکل خود را با ایشان در میان بگذارید:

ظاهر غیرقابل قبول محل برش جراحی؛

خونریزی و تجمع خون (هماتوم)؛

جدا شدن زخم؛

نامتقارن بودن سینه‌ها؛

قرار دادن غیر‌ اصولی و نادرست پروتز در محل؛

عفونت؛

تاخیر در بهبودی محل برش جراحی؛

تغییر در حس سینه و نوک سینه که ممکن است موقت یا دائم باشد؛

ایجاد یک کپسول ضخیم در اطراف پروتز؛

نشت یا پارگی جدار پروتز؛

چین‌خوردگی پوست روی پروتز؛

عوارض بیهوشی عمومی؛

تجمع مایع اطراف پروتز؛

درد ممتد؛

جا‌ به‌ جایی پروتزها به جهات مختلف؛

نارضایتی فرد از نظر زیبایی و نتیجه‌ی عمل؛

ایجاد لخته خون در رگ‌ها که ممکن است باعث عوارض قلبی و ریوی شود؛

احتمال نیاز به عمل مجدد.

 

هزینه جراحی پروتز سینه در تبریز چه مقدار می باشد ؟

در واقع برای جراحی پروتز سینه باید هزینه هایی تقبل کرد و به مطب یا کلینیک مورد نظر پرداخت کرد اما موارد مختلفی از جمله نوع شکل ظاهری پروتز و جنس پروتز تاثیر بسیار زیادی در افزایش و کاهش یافتن هزینه جراحی دارد؛ در صورتی که می خواهید از هزینه جراحی اطلاعات کافی کسب کنید می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شما را با موضوع جراحی پروتز سینه و انواع پروتز سینه از لحاظ جنس و ظاهر، آشنا کنیم و امیدواریم که با خواندن این مقاله بتوانید جراح مورد نظر خود را بیابید و در نهایت رضایت کافی از انتخاب خود داشته باشید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بی نهایت متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین جراح پروتز سینه در تبریز دارید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.پزشکا

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *