لاغری سریع شکم در تبریز

لاغری سریع شکم

لاغری سریع شکم

برای افراد پیش می آید که از رژیم های غذایی و ورزش های سنگین برای لاغری سریع شکم نتیجه نمی گیرند و خسته می شوند. آنها دوباره به رژیم غذایی و محدود کردن کالری دریافتی و ورزش های سنگین رو می آورند و باز هم نتیجه نگرفته، ناامید می شوند و هدف خود را فراموش می کنند.

احساسی که فرد بعد از تکرار این روند دارد می تواند بسیار مآیوس کننده باشد. افرادی هم هستند که از کاهش کالری دریافتی و ورزش های سنگین عاجزند و تمایل دارند که به سرعت به هیکل ایده آل خود برسند. برای اینگونه افراد راهی برای لاغری سریع شکم وجود دارد؟ آیا درباره روش لاغری مدرن یا همان لیپوماتیک شنیده اید؟

همگی از خطرات رژیم های غذایی سخت و محدود که مواد مغذی را به مقدار کافی به بدن نمی رسانند، آگاهی داریم. شاید اینگونه رژیم ها در مدت زمان کوتاهی موجب پایین آمدن وزن بدن با سرعت بالا شوند، ولی آیا مضرات اینگونه رژیم ها به نتیجه آن می ارزد؟

ریزش مو، شل شدن پوست، شکسته شدن ناخن ها همگی عکس العمل هایی است که بدن فرد در برابر رژیم های غیر استاندارد از خود نشان می دهد. این علائم باید جدی گرفته شوند و نباید سرسری از کنار آنها عبور کرد.

جهت مشاوره رایگان و درمان لاغری در مرکز زیبایی تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

لاغری با لیپوماتیک

در مواردی دیده شده که چربی بیش از حد شکم بر ستون فقرات فشار وارد آورده و جدای از بحث زیبایی ظاهری، برای سلامتی بدن خطرناک است.

در افرادی که مشکلات زانو دارند، با پایین آوردن وزن خود می توانند تا حدی از زانو درد بکاهند و یا افرادی که پوکی استخوان دارند، کاهش وزن یک مورد ضروری است. پس لاغری همیشه انتخابی نبوده و به ظاهر فرد مربوط نمی شود و گاهی برای کاهش وزن و حذف چربی ها، اجبار وجود دارد.

لیپوماتیک یک نوع روش جراحی کم تهاجمی بوده که برای لاغری شکم، پهلو، بازو ( لیپوماتیک پهلو و لیپوماتیک بازو )و … انجام شده و یک روش سریع لاغری می باشد.

بسیاری از افرادی که به دنبال لاغری شکم خود هستند، به دنبال روشی کم ضرر بوده و تمایل دارند تا نتیجه را سریع مشاهده کنند.

نسبت به روش های قدیمی و جراحی های لاغری مانند لیپوساکشن ، لیپوماتیک شامل فوائد بسیاری می باشد که در ادامه به آنها می پردازیم.

برای افراد پیش می آید که از رژیم های غذایی و ورزش های سنگین برای لاغری سریع شکم نتیجه نمی گیرند و خسته می شوند.

لیپوماتیک یک نوع روش جراحی کم تهاجمی بوده که برای لاغری شکم، پهلو، بازو و … انجام شده و یک روش سریع لاغری می باشد.

 

فواید لیپوماتیک

  • کبودی خفیف تر پوست
  • درد بسیار خفیف تر
  • ایمنی و موثر بودن
  • دوره نقاهت سریع تر
  • بهبود سریع پوست
  • عدم آسیب به بافت های دیگر بدن

پیکرتراشی با لیپوماتیک روشی ایمن و موثر بوده که امروزه بسیاری از افراد با مقاصد مختلف، از آن بهره می برند و از نتایج آن شگفت زده می شوند.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *