بهترین کلینیک کاشت مو تبریز


کلینیکهای کاشت مو تبریز

نیمی از مراجعاتی كه به كلینیك های پوست و مو می شود، مربوط به بیماری های مو، درمان ریزش و طاسی موی سر است و درمان ریزش موی سر از این جهت بسیار رایج شده است.

امروزه بسیاری از افرادی که دچار چنین مشکلاتی شده اند، به کلینیک کاشت مو مراجعه می کنند تا با بهره گیری از بهترین روش کاشت مو و متخصصین با تجربه بتوانند موهای ازدست رفته را بدست آوردند. این افراد سعی می کنند تا با مراجعه به متخصص کاشت مو،انجام عمل پیوند مو و سپس مراقبت های بعد از کاشت مو، بار دیگر از نعمت داشتن موهای سلام و طبیعی بهره مند شوند.

معمولا ریزش 50 تار مو در طول یك شبانه روز طبیعی است كه این میزان در فصل بهار و پاییز بیشتر شده و ممكن است به 100 تار مو در طول روز برسد. در سالهای اخیر درمان ریزش مو در زنان هم رواج پیدا کرده چون بسیاری از خانمها هم دچار مشکل ریزش مو شده اند و این مسئله فقط مربوط به مردان نیست. بنابراین درمان ریزش مو مردان و زنان هر دو اهمیت داشته و چه این ریزش بدلایل ارثی باشد و چه بدلایل دیگری (بیماری، استرس، کهولت سن و …) باید ترمیم مو در یک کلینیک کاشت مو صورت بگیرد.

به دلیل اینکه این روزها عمل‌های زیبایی استقبال کنندگان بسیاری دارد، مراکز زیادی امکانات انجام این کارها را فراهم می‌کنند. همین دلیل موجب شده است افرادی که می‌خواهند برای انجام این کارها اقدام کنند، در انتخاب محل مناسب دچار شک و تردید شوند. اما یک کلینیک کاشت مو باید مشخصات و ویژگی‌هایی داشته باشد که افراد بتوانند با خیالی آسوده به آن مراجعه کنند.

راه‌های زیادی برای کاشت مو و ابرو در مراکز بسیاری انجام می‌شود و روز به روز هم به تعداد آنها افزوده می‌شود. همین کار انتخاب مناسب را سخت‌تر می‌کند.

کلینیک‌هایی که برای رفع مشکل ریزش مو تکنیک‌های پیشرفته را به کار می‌برند، می‌توانند قابل اعتماد باشند.

امروزه، پزشکان و افراد بسیاری در زمینه زیبایی وجود دارند که مهارت لازم را برای درمان و به خصوص کاشت مو یا ترمیم مو ندارند. مراجعه به این افراد، باعث پدید آمدن مشکلات بزرگی خواهد شد. بنابراین شما باید به یک کلینیک تخصصی کاشت مو مراجعه کنید تا از نتیجه کار مطمئن باشید.

کلینیک کاشت مو باید دارای شرایط ذیل باشد:

-از جمله مواردی که یک کلینیک خوب کاشت مو باید داشته باشد مجوز وزارت بهداشت است. امروزه مراکز و کلینیکهای بسیاری وجود دارند که بدون مجوز و به صورت غیرقانونی فعالیت میکنند. مجوز تاسیس کلینیک های تخصصی زیبایی تنها به متخصصین این رشته داده می شود و حضور حداقل دو متخصص از شرایط دادن مجوز برای تاسیس آن می باشد ، از این رو فرد با مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو از این مسئله مطمئن خواهد بود که زیر نظر یک متخصص عمل های زیبایی اقدام به رفع مشکل خود می نماید.

-یکی دیگر از مواردی که باید حتماً به آن توجه شود، به روز بودن کلینیک است. ممکن است شما به یک کلینیک مراجعه کنید و پیشنهاداتی هم برای انجام کار به شما بدهد، اما با کمی پرس و جو متوجه شوید که شیوه‌هایی بهتر از شیوه پیشنهادی در کلینیک‌های پیشرفته‌تر در حال انجام است که با آنها می‌‌توانید نتایج کامل‌تری از عمل خود بگیرید. این کلینیک ها روش و شیوه های به روز پزشکی را به کار می برند و تجهیزات و امکانات خود را مطابق با استاندارد های جهانی تنظیم و به کار می گیرند. بنابراین می توان با تحقیق و مقایسه ی چند کلینیک و امکانات موجود در آنها به انتخاب یک کلینیک با سابقه و مطمئن در زمینه ی پوست و مو پرداخت. همچنین تعداد مراجعان و مشتریان یک کلینیک کاشت مو هم می تواند تضمینی، بر اعتبار کلینیک باشد.

حضور پزشک حاذق دارای علم و تسلط به بیماری‌های پوست و مو و مدارک علمی منطبق با علم پیوند موی طبیعی از دیگر ویژگیهای یک کلینیک کاشت مو است. لازم به ذکر است تخصص دانشگاهی در زمینه علم پیوند مو در مراکز پیوند مو وجود دارد و دوره‌های آموزش و تربیت پزشکان تحت نظارت انجمن‌های نظیر انجمن جهانی پیوند موی طبیعی (ISHRS) برگزار می‌گردد که مدارکی نظیر بورد پیوند موی آمریکا (ABHRS) یا بورد بین المللی پیوند موی طبیعی (ABHRS) بعداز گذراندن مراحل خاص و برگزاری امتحانات کتبی و علمی به متقضیان ارائه می‌گردد که در کشور آمریکا دارای اعتبار می‌باشد. صداقت داشتن پزشک متخصص نیز از اهمیت بشزایی برخوردار است. یک پزشک خوب و متعهد تمام حقایق را درباره بانک مو به فرد می‌گوید و هرگز درباره نتیجه عمل اغراق نخواهد کرد. مشاوره پیش از عمل باید کاملاً شفاف و به دور از هر نوع زیاده گویی باشد.

پرسنل مجرب جهت جداسازی و یا کاشت موهای برداشت شده به روش FIT و یا FUT که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. لازم به ذکر است پرسنل مجرب در زمینه جداسازی فولیکول‌های مو و یا انجام FIT حداقل ۶ماه سابقه کار برای تسلط در کار نیاز دارد و پرسنل کاشت کننده و یا پزشکی که اقدام به کار می نماید احتیاج به حداقل ١سال آموزش مداوم جهت کسب تجربه وتسلط کافی دارد.

محیط اتاق عمل استاندارد جهت پیوند موی طبیعی با تخت مناسب ونور کافی و شرایط استریل محیا باشد. عمل کاشت مو باید در اتاقی با امکانات اتاق عمل انجام شود و هرگز نباید فریب تبلیغات مراکز ارزان و غیر بهداشتی را بخورید. گاهی ممکن است خساراتی جانی و مالی به فرد وارد شود که به راحتی قابل جبران نخواهند بود.

عمل های زیبایی و ترمیمی چون عمل کاشت مو یک کار ظریف و هنرمندانه است که متخصص مو با روش ها و متدهای روز دنیای پزشکی توسط تجهیزات و امکانات کلینیک آن را به طور حرفه ای و نتیجه بخش برای بیمار انجام می دهد. در سراسر کشور کلینیک های بسیاری وجود دارند که با متخصصین مجرب خود به ترمیم موی طبیعی و تقویت مو می پردازند و هر کدام روش ها و تجهیزات مخصوص به خود را دارند.

اسامی کلینیک های کاشت مو در تبریز

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *