انواع روش‌های مراقبت پوستی

مراقبت پوست

پاکسازی، هیدرودرمی، هیدرولـیفت، مـیکرودرم و جوانسازی و … شامل مراقبـت های پوستـی است.

پاکسـازی باعث شـادابى پوست و رفـع آلودگى هاى سطحى و دانه هاى سر سیاه می گردد.

آبرسانی باعث افزایش رطوبت و مانع از چـروک زودرس می شود. ماسـاژ صورت باعث می‌شـود تا خون زیر پوست شما به حرکت درآمده، باعث آرامش شما گردیده و به جذب مواد اکسیژن ‌رسان کمک و باعث دفع مواد زائد می‌شود.

ویژگی ها:

  • پاکسازی، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست
  • لایه برداری و رفع جوش های سرسیاه
  • تحریک کلاژن سازی
  • پیشگیری از چین و چروک صورت
  • کمک به بالانس چربی پوست

 

مراقبت‌های پوستی چه زمانی مورد نیاز است؟

مشکلات پوستی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. قرار گرفتن در معرض تشعشعات خورشید، اختلالات هورمونی، استرس و فشارهای عصبی، تغذیه ی نامناسب و … هر یک می‌توانند سبب بروز بیماری های پوستی باشد. بررسی و ریشه یابی هر یک از مشکلات پوستی، چیزی‌است که نیاز به تخصص مناسب دارد.

در اسکین‌کر چه خدماتی انجام می‌شود؟

در این روش خدمات پاکسازی، آبرسانی و ماساژ انجام می‌شود:

پاکسازی باعث زیبایی و شادابی پوست می‌شود، آلودگی‌های سطحی و دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست برداشته و باعث انتقال مواد معدنی و اکسیژن‌ به سطح درمیست پوست می‌شود.

لازم به ذکر است در لایه درمیست کلاژن وجود دارد و با پاکسازی پوست جوانسازی اتفاق می‌افتد.

آبرسانی باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود که برای رطوبت رساندن به لایه بیرونی بسیار مفید است. آبرسانی برای پوست‌های خشک نیز بسیار مفید است و مانع از چروک زودرس می‌شود.

همچنین ماساژ صورت باعث می‌شود تا خون زیر پوست شما به حرکت درآید، باعث ریلکسی و آرامش پوست شده و به جذب مواد اکسیژن‌رسان و دفع مواد زائد کمک می‌کند.

اسکین‌کر چه زمانی به مراجعه‌کننده پیشنهاد می‌شود؟

زمانی که پوست کدر و دهیدراته شده باشد و طراوت اولیه را نداشته باشد می‌توان از اسکین‌کر استفاده کرد. با انجام این کار شادابی و طراوت اولیه به پوست بازمی‌گردد و پوست آبرسانی می‌شود.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *