آیا پیوند مو از دیگران قابل انجام است؟


از مشکلات ظاهری که افراد زیادی را به دلایل کاملا مختلف به خود درگیر میکند میتوان به ریزش مو اشاره کرد ، همانطور که میدانید مو میتواند تاثیر مستقیمی بر ظاهر و چهره هر فردی بگذارد و این یک مورد آشکار در اهمیت مو برای زیبایی خانم ها و آقایان می باشد.

ریزش مو میتواند در اعتماد به نفس و روحیه افراد تاثیری منفی بگذارد و همین موضوع سبب تغییر روند زندگی آن ها شود و مشکلات زیادی را برای آن ها به همراه داشته باشد ، ریزش ها دلایل مختلفی دارند و به شکل های مختلف ظاهر میشوند که درمان برای آن ها متفاوت خواهد بود

اما نوعی از ریزش ها هستند که بسیار شدید بوده و مورد درمان های دارویی و یا گیاهی قرار نخواهند گرفت .

برای ریزش های شدید روش کاشت مو یک روش موفق و پیشنهادی می باشد که از طریق پیوند مو از فرد سبب رویش مجدد موها خواهد شد که اینکار توسط برداشت فولیکول موهای خود شخص صورت میگیرد و رشد مجدد موها را شامل میشود. اما افراد زیادی هستند که فاقد بانک مو و یا عدم بانک موهای قوی می باشند در این صورت نمیتوانند کاندیدای کاشت مو باشند ؟

 

پیوند مو از دیگران چیست ؟

پیوند مو از دیگران برای افرادی که امکان استفاده از روش کاشت مو را به هر دلیلی ندارند پیشنهاد میشود پس اگر شما هم امکان استفاده از کاشت مو را ندارید باید بدانید که با استفاده از روش پیوند مو از دیگران بدون نیاز به جراحی ، بی حسی و یا بی هوشی ، مدت زمان درمان طولانی ، بدون نیاز به بانک مو ، بدون نیاز به روش های کاشت مو و انتظار طولانی نتایج درمان صاحب موهایی با نمای طبیعی و کاملا مطابق با چهره و موهای اصلی خود شوید .

این روش که به عنوان ترمیم مو در کل جهان کاربرد دارد از طریق پیوند مو و استفاده آن ها در پروتز مورد استفاده قرار میگیرد که تنها در کلینیک های تخصصی توسط متخصصین این زمینه انجام میگیرد بنابراین شما میتوانید پس از انتخاب کلینیک تخصصی استاندارد درمان خود را آغاز نمایید .

ترمیم مو

برای انجام ترمیم مو متخصص به مشاوره درمان شما میپردازد و با توجه به نوع ریزش و شدت آن مشخص میکند که چه نوع ترمیم برای شما مناسب است و مشخص میکند به چه مقدار تراکم مو با چه اندازه سایز موها و به چه نوع رنگ و مدلی احتیاج دارید که در این صورت نظرات شما برای درمان اعمال میگردد.

سپس با توجه به سایز اندازه گرفته شما ، تار موهای طبیعی بر پروتز شبیه سازی شده با پوست سر پیوند زده میشود و سپس پروتز از طریق فیکس کنندهای مخصوص خارجی بر روی سر شما نصب خواهد شد .

 

ویژگی های پیوند مو از دیگران

  • موهای به کارگرفته شده ، موهای طبیعی از سرچیده شده می باشند.
  • موها از روی پروتز نمیریزند و پوسیدگی و تغییر جنس ندارند.
  • موها قابلیت رنگ پذیری و اسپری شدن ، سشوار ، اتوی مو دارند.
  • جنس پروتز از مواد طبیعی مانند کراتین می باشد به همین دلیل آسیبی به کف سر ایجاد نمیکند و از همه مهم تر ظاهری مشابه با کف سر دارد بنابرین ظاهر کاملا طبیعی برای نمای سر خواهد داشت و افراد محدودیتی در استفاده آن در حمام ، استخر و . . . نخواهند داشت.
  • چسب به کاربرده شده از مواد کراتین می باشد و آسیبی به پوست سر نمیرساند.

به طور کلی این روش بی دردسر ترین روش برای رسیدن به ظاهری ایده آل و طبیعی می باشد که تنها در صرف چند ساعت در یک جلسه میتوانید صاحب ظاهری زیبا و جذاب شوید.

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *