آشنایی با انواع ضدآفتابهای الارو


انواع ضدآفتابهای الارو:

کرم ضد آفتاب الارو Ellaro فاقد چربی با فاکتور حفاظتی SPF 50+:

مناسب برای پوستهای چرب و حساس/ فاقد چربی/ ضد حساسیت، PABA Free / حفاظت از پوست در برابر انواع اشعه های خورشید با دارا بودن فیلترهای پیشرفته UVA,UVB / ضد برافروختگی و ضد قرمزی/ موثر در پیشگیری از آکنه و تعدیل کننده چربی پوست/ آنتی باکتریال و محافظت کننده در برابر آلودگی های محیطی/ مات کننده و کوچک کننده مناسب پوست/ ارائه شده در دو نوع بدون رنگ و رنگی.

کرم ضد آفتاب الارو Ellaro مناسب انواع پوست با فاکتور حفاظتی SPF 50+:

مناسب برای انواع پوستها به جز پوستهای چرب/ حفاظت از پوست در برابر انواع اشعه های خورشید با دارا بودن فیلترهای پیشرفته UVA,UVB / ضد برافروختگی و ضد قرمزی/ حاوی ماده ضد چروک Dermaxyl / دارای ماده موثره آبرسان جهت حفظ هیدراتاسیون پوست/ ارائه شده در دو نوع بدون رنگ و رنگی.

کرم ضد آفتاب با پوشش کرم پودر الارو Ellaro فاقد چربی با فاکتور حفاظتی SPF 30:

مناسب برای پوستهای چرب و مستعد آکنه/ فاقد چربی/ دارای پوشش بالا معادل کرم پودر/ حفاظت از پوست در برابر انواع اشعه های خورشید با دارا بودن فیلترهای پیشرفته UVA,UVB / موثر در پیشگیری از آکنه و تعدیل کننده چربی پوست/ با ماندگاری و دوام طولانی/ ضد آب و ضد تعریق/ مات کننده و ضد براقیت پوست/ ارائه شده در سه رنگ ( بژ روشن، بژ طبیعی و کارامل).

کرم ضد آفتاب با پوشش کرم پودر الارو Ellaro با فاکتور حفاظتی SPF 25:

مناسب برای انواع پوست / دارای پوشش بالا معادل کرم پودر/ حفاظت از پوست در برابر انواع اشعه های خورشید با دارا بودن فیلترهای پیشرفته UVA,UVB / با ماندگاری و دوام طولانی/ ضد آب و ضد تعریق/ دارای بافت سیلیکونی که به پوست حالت ابریشمی می دهد/ ارائه شده در سه رنگ ( بژ روشن، بژ طبیعی و کارامل).

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *