کاشت مو به روش SUPER FUE

کاشت مو به روش SUPER FUE

کاشت مو به روش FUE یا SUPER FUE

Follicular Unit Extraction یا به صورت اختصاری FUE یا SUPER FUE یکی از بهترین و جدیدترین روش های کاشت مو می باشد. معمولا تائیدیه های بین المللی از FDA و متخصصین پوست و موی آمریکا باعث شده تا این روش به عنوان یکی از کاربردی ترین روش های کاشت مو در دنیا شناخته شود.

این روش به استخراج فولیکول واحد یا استخراج فولیکول به صورت تکی شناخته می شود. معمولا اغلب افرادی که دارای موهای کم پشت بوده، می توانند گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده از این روش باشند. بدین ترتیب در اغلب موارد متخصصین پوست و مو روش SUPER FUE را برای کاشتن مو پیشنهاد می دهند.

این موضوع باعث شده تا اغلب کلینیک ها تجهیزات مربوط به این روش را در اختیار داشته باشند، لذا انجام این عمل برای همه افراد امکان پذیر بوده و نیازی به تمهیدات خاص و ویژه ای نداشته، اما معمولا عوامل بسیاری در افزایش کیفیت موهای کاشته شده دخیل بوده، که این موضوع می تواند در به دست آمدن نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد.

در بسیاری از کلینیک های کاشت مو از روش های سنتی استفاده می شود. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد از عوارضی که این روش ها داشته بترسند و از کاشتن مو صرف نظر نمایند. این در حالی است که روش هایی مانند FUE اگر مورد استفاده قرار بگیرند، هیچ گونه مشکلی برای افراد به وجود نخواهد آورد.

استفاده مناسب از روش های مدرن و جدید مانند FUE کمک می کند تا افراد بسیار بیشتری برای کاشت مو مراجعه نمایند.

این موضوع می تواند هم برای افرادی که دچار ریزش مو بوده و هم برای کلینیک های کاشت مو بسیار مفید باشد.

بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت در کلینیک های کاشت مو مانند هر شغل دیگری اگر از تکنولوژی استفاده شود، نتایجی که حاصل می شوند، بسیار مطلوب تر باشند. بدین ترتیب FUE یا Follicular Unit Extraction به عنوان یکی از به روز ترین و موثر ترین روش ها برای کاشت مو می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود.

جهت مشاوره رایگان و کاشت مو در مرکز زیبایی تبریز پوست دکتر صابر با شماره مطب ۳۳۸۴۰۰۲۹ یا با شماره موبایل ۰۹۳۰۵۵۰۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

کاربرد روش FUE

Follicular Unit Extraction یا FUE یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای کاشت مو به شمار می رود. با توجه به اینکه برای کاشت مو هر چه از روش های مدرن استفاده شود، نتیجه ای که حاصل می شود بهتر می باشد، لذا کاربرد روش FUE بسیار زیاد شده است.

 

استفاده از روش FUE در کاشت مو

کاشت مو یکی از کاربردهای اصلی روش FUE به شمار می رود. معمولا افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش مو شده و تراکم موی سر آنها بسیار کم شده، می توانند به کمک روش FUE این مشکل را برطرف نمایند. زیرا این روش معمولا با سرعت و کیفیت بسیار بالایی انجام می شود و کمک می کند که نتیجه حاصل شده کاملا طبیعی به نظر برسد.

کاشت ریش و سبیل

یکی از دیگر کاربردهای روش FUE کاشت ریش و سبیل می باشد. در این روش معمولا از شی­ء سوراخ کننده با قطر 1 میلی متر استفاده می شود. این موضوع باعث دقت بالای این روش شده است. بدین ترتیب به راحتی می توان برای کاشت ریش و سبیل نیز از روش FUE بهره مند شد.

کاشت ابرو

یکی از کاربردهای روش FUE کاشت ابرو می باشد. افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شده اند، می توانند در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت نسبت به کاشت ابرو اقدام نمایند.

کاشت مو

بانک مو در روش FUE

معمولا برای کاشت مو نیاز به بانک مو بوده تا بتوان از آن بخش مو استخراج نموده و به محلی که دچار ریزش شده منتقل نمود. با توجه به اینکه تولید موهای طبیعی امکان پذیر نمی باشد، لذا اینکه از کجا و چگونه موهای طبیعی استخراج شوند حائز اهمیت می باشد.

معمولا در روش FUE از موهای پشت سر و یا کناره های سر که ریزش مو شامل آنها نمی شود، استفاده می شود. بدین ترتیب موهای پشت سر با استفاده از دستگاه مخصوص استخراج شده و سپس به ناحیه کم پشت سر که اغلب جلوی سر می باشد، منتقل می شوند.

معمولا در صورتی که نیاز به تعداد موی بسیار زیادی باشد، می توان از قسمت پایین ریش و یا موهای موجود بر روی سینه نیز استفاده نمود. معمولا موهای استخراج شده حالت طبیعی خود را از دست نمی دهند و پس از کاشت دوباره رشد طبیعی را از سر می گیرند. این موضوع باعث شده تا بهترین نتایج کاشت مو با استفاده از روش های جدید و مدرن از جمله FUE حاصل شود.

 

مزایای کاشت مو به روش Super FUE

۱. کم‌تهاجمی و بدون نیاز به بخیه

روش Super FUE و تمامی روش‌هایی که بر اساس روش FIT انجام می‌شوند (مانند SUT، Micro FIT و BHT) تکنیک‌هایی با حداقل تهاجم هستند. در این روش‌ها برخلاف روش FUT نیازی به برش نواری در پشت سر نیست؛ پس از خونریزی، زخم و بخیه هم خبری نخواهد بود.

۲. احتمال کم عوارض جانبی و بهبودی سریع

کاشت مو در کل یک عمل جراحی محسوب می‌شود و تمام جراحی‌ها، خطرات و عوارض احتمالی خاصی دارند. در روش FUT خطراتی مانند ایجاد اسکار، ایجاد زخم‌های گوشتی، بی‌حس شدن طولانی مدت پوست و دردهای ماندگار در ناحیه‌ی بانک مو وجود دارد. احتمال وقوع این عوارض در روش Super FUE تقریباً صفر است.

بعد کاشت مو به روش Super FUE خبری از درد، خونریزی و موارد مشابه نخواهد بود. مراقبت‌های بعد از عمل ساده‌تر از روش FUT هستند و سرعت بهبود سوراخ‌های ایجاد شده بسیار بیشتر است. محدودیت‌هایی نظیر پرهیز از ورزش‌های سنگین که در روش FUT شاهد آن هستیم، در مورد روش Super FUE وجود ندارد.

3. امکان برداشت موهای نازک

در روش Super FUE دست جراح برای انتخاب موها از نواحی مختلف سر، باز است. در روش FUT جراح مجبور است که فقط از موهای موجود در نوار پوستی استفاده کند. این موها معمولاً ضخیم و چند ریشه‌ای هستند؛ به همین دلیل طبیعی‌سازی و زیباسازی خط رویش که موهایی نازک‌تر دارد، کمی دشوار است. در روش Super FUE این محدودیت‌ را نداریم.

4. مناسب برای کسانی که پوست سر سفتی دارند

خاصیت کشسانی پوست سر در کاشت مو اهمیت زیادی دارد. اگر پوست سر شما به دلیل کاشت موی قبلی، موارد ژنتیکی یا به علت ورزش‌های سنگین انعطاف پذیری کمی داشته باشد، نمی‌توانید از روش FUT استفاده کنید و باید به سراغ روش‌هایی مانند Super FUE، FIT، SUT و MFIT بروید.

5. کاهش احتمال آسیب دیدن فولیکول‌ها

برداشت و آماده‌سازی فولیکول‌ها در روش FIT بسیار زمان‌بر است. به همین دلیل گرافت‌ها مدت زمان بیشتری را در خارج بدن سپری می‌کنند. به علاوه فولیکول‌ها در طی فرآیند برداشت در تماس مستقیم با ابزارهای جراحی هستند که احتمال آسیب دیدن آن‌ها را بیشتر می‌کند. اسکن و آنالیز دقیق در کنار استفاده از ابزارها و دستگاه پیشرفته در روش Super FUE، احتمال آسیب دیدن فولیکول‌ها را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد.

6. سرعت بیشتر و رفع محدودیت برداشت گرافت

تکنیک نگهداری بهتر فولیکول‌ها، کاهش زمان بیرون ماندن آن‌ها از بدن و اسکن دقیق از جمله ویژگی‌های روش Super FUE هستند که باعث رسیدن به تراکم‌های بیشتر می‌شوند. هرچه سرعت جراحی بیشتر و محدودیت برداشت گرافت‌ها کمتر باشد، تراکم بیشتری حاصل می‌شود.

برداشت گرافت

7.محل برداشت مو غیر قابل رویت

یکی از مزایای اصلی روش های مدرن کاشت مو نسبت به روش های قدیمی و سنتی این است که در روش های جدید محل برداشت مو قابل رویت نمی باشد. بدین ترتیب برداشت مو در زیبایی افراد تاثیری نخواهد داشت. بدین ترتیب اغلب افراد روش های جدید و مدرن را بیشتر از روش های قدیمی می پسندند. زیرا قابل رویت بودن محل برداشت مو می تواند برای اغلب افراد ناخوشایند باشد. بدین ترتیب هر چه محل برداشت مو مخفی تر باشد، در استقبال عموم افراد از آن تاثیر بسزایی دارد.

8.عدم وجود درد

معمولا درد یکی از موضوعاتی است که ممکن است باعث شود تا افراد از کاشت مو صرف نظر نمایند. روش های مدرن و جدید کاشت مو این موضوع را تا حدود زیادی برطرف نموده و معمولا عملیات استخراج و کاشت مو بدون درد انجام می شود.

یکی از روش های بدون درد کاشت مو FUE می باشد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند بدون درد و به راحت ترین شکل ممکن از شر کم پشتی مو خلاص شوند، می توانند روش FUE را انتخاب نمایند. بدین ترتیب این امکان به وجود می آید که تراکم موی بسیار زیاد و رشد طبیعی موها را با کمترین میزان درد در محل استخراج و همچنین محل کاشت مو تجربه نمود./خانه سفید

دکتر مصطفی صابرمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر مصطفی صابر

دکتر مصطفی صابر در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده است و 22 سال سابقه طبابت دارد و هم اکنون به عنوان پزشک پوست و مو در شهر تبریز مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

2 دیدگاه

  • سلام من بدلیل بانک موی ضعیف برداشت از زیر چانه و سینه میتونم انجام بدم.ممنون

    • سلام.نه متاسفانه نمی شه انجام داد چون نوع و جنس موی سینه و زیرچانه با موی سز فرق می کندو اگر پیوند زده شود موی سر شما دو مدل دیده می شه و خوشایند نبست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *